You are not logged in.
Killing Eve. Aivan pl viihdettä.
Aloitin IT Crowdin kolmatta kertaa ja nyt vihdoin alkoi vähän toimimaan kun pääsin tokalle kaudelle. Onhan tuo silti valovuoden päässä Black Booksin neroudesta.
Black Booksin neroudesta.
^ viittaako ydis ettei Black Books ole neroutta?
Juuh jäi nerous havaitsematta. Sarjan päähenkilö oli vähän kuin alkoholiongelmainen karvinen
Firon wrote:^ viittaako ydis ettei Black Books ole neroutta?
Juuh jäi nerous havaitsematta. Sarjan päähenkilö oli vähän kuin alkoholiongelmainen karvinen
toihan siinä just onkin parasta.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^ viittaako ydis ettei Black Books ole neroutta?
Ja siis sen takia vertasin IT Crowdia Black Booksiin, koska sama käsikirjoittaja ollut niissä mukana.
Tykkään kyl molemmista ja molemmat on epätasaisia. IT Crowdia olen katsonut useamman kerran. Black Booksissa osa kohkaamisesta ei niin naurata, en osaa sitä sen paremminkaan ilmaista. Jatkuvat dokausvitsit toki kuuluvat sarjaan, mutta alkaa katsojana vähän kyllästyttämään.
IT Crowd toimii aika tasaisesti, loppupuolella alkaa ideat loppumaan.
Molemmissa on toki monia samankaltaisuuksia. Ne käsittelevät sosiaalisten suhteitten ahdistavuutta, joiden välttely menee absureihin mittasuhteisiin ja aiheuttaa kohtuuttomia kommelluksia, ne sijoittuvat työpaikalle, pääosassa on kaksi miestä ja yksi nainen. Toinen miehistä on agressiivinen päsmäri ja toinen passiivinen fiilistelijä. Naishahmo on molemmissa valehteluun ja liiotteluun taipuva, jolla on paljon ongelmia parisuhderintamalla.
Sama kirjoittaja toki selittää paljon yhtäläisyyksiä ja toki näitä voi verrata hyvin toisiinsa. Kun aloin ajattelemaan asiaa, niissä tulikin yllättävän paljon yhtäläisyyttä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Brittikomediasarjoista puheen ollen "Brian-sedän rocktarinat" ei kauheasti lämmittänyt ekalla jaksolla. Mustan bluestyypin esittäminen denana ei toiminut lainkaan ja oikeat rock esiintyjät eivät naurattaneet lainkaan. Joitain pieniä hörähdyksiä, mutta mukadokumentti on aika vaikea laji. Varmaan katson jonkun jakson vielä, sinänsä mukana on paljon tekijöitä joista voisi pitää ja rock-dokkari voisi olla aihealueena palkitseva parodian kohde. Tarvittaisiin vaan terävämpää ja havainnollisempaa parodiaa kuin mitä yleensä on.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
mutta mukadokumentti on aika vaikea laji
Tämä, itse katsoin puolet jaksosta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Brittikomediasarjoista puheen ollen "Brian-sedän rocktarinat" ei kauheasti lämmittänyt ekalla jaksolla.
Minusta se oli todella väkisin väännettyä huumoria. En nauranut varmaan kertaakaan.
huh, aika moista painajaiskomediaa tämä :peuk:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Babylon Berlin
Varikset komentavat
Babylon Berlin
jawohl
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Lopunaikojen Berlin täälläkin
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Babylon Berlin
Joo BB ihan hyvä.
mistä muka katsot big brotheria?
huh, aika moista painajaiskomediaa tämä :peuk:
The Shivering Truth siis kyseessä. Black mirrormainen mutta paremb
HBO:n Escape at Dannemora. Tosipohjainen ja mukavan realistinen vankilapakojuttu. Vähän tosin miinusta kerronnan verkkaisuudesta. Neljä n. tunnin jaksoa takana. Reikä on saatu sellin seinään ja tunnelia vähän aluille..
HBO:n Escape at Dannemora. Tosipohjainen ja mukavan realistinen vankilapakojuttu. Vähän tosin miinusta kerronnan verkkaisuudesta. Neljä n. tunnin jaksoa takana. Reikä on saatu sellin seinään ja tunnelia vähän aluille..
Laitetaanpa ylös.
Netflixistä Sunderland 'til I Die dokkarisarjaa.
marvelous mrs maisel 2 season on täällä joten vois vitty saathana ""yytsiä""" perskeles
Perienglantilainen skandaali, kolmiosainen minisarja brittiläistä laatutyötä.
Pari jaksoa Babylon Berliniä takana ja aika +-0 fiilis. Ihan hienosti kuvattua kohkaamista, mutta hahmot ei kiinnosta pätkääkään.
Youtubesta Uuno Turhapuro tv-sarja. Vuodelta 96. Tästä ei ole sittemmin paljo puhuttu eikä varmasti esitetty. Ehkä syystä, en ota vielä kantaa.
täähän oli aivan käsittämättömän huono, en muista sainko aikanaan katsottua loppuun. muistaakseni piffillä on joku kysellyt tästä muistoja ja nostellut aina sitä topikkia ylös, saattaa olla vieläkin jäljellä jos ei rogemonsteri ole ehtinyt popsia. en nyt jaksa kuitenkaan googlata. itsehän olen suuri turhapuro-fani mut tossa oli oikeasti jo ideat täysin lopussa.
Perienglantilainen skandaali
Näkiksiä Paradise PDstä Melko roisia menoa.
En pidä hahmojen kulmakarvoista.
Nii tämä oli ihan ok, turhan paljon vaan läpändeeros keskittyy kullipillu-osastoon.
Rick & Morty paras piirrossarja uutuus tällä vuosikymmenellä.
Das Boot, hyvähän tämä ainakin ekan neljän jakson perusteella, vaikka alkuperäinen elokuvaklassikko (myös minisarjamitassa) on toki parempi.