You are not logged in.
Tässä striimi Kaukon työhuoneelta itsenäisyyspäivän biletä edeltävänä iltanaKatso Huomenna ajaiset. (lähettäjä: helvetintuliklubi) sivulla www.twitch.tv
Hyvä striimi, hyvää jubailua. Kauko oli reippaalla päällä baarissa.
Keitä on nämä kaksi muuta turrea tässä videon alussa?
bzort glorf bööth
Kirjoittanut muistelmateosta. Se kattaa lapsuus- ja nuoruusvuodet aina eka kirjan ja levyn julkaisuihin asti, eli vuoteen 1980. Nuo alkuajat ovat tietysti merkityksellisiä, oman tien löytäminen, ensimmäiset tärkeät ihmiskontaktit, vaikeudet ja onnistumiset. Tapahtumien jäsentäminen on hankalaa: niin monia isoja asioita oli samanaikaisesti meneillään. Vaihtelen palojen järjestystä ja hion ilmaisua. Koko ajan mieleen tulvii lisää merkityksellisiä yksityiskohtia. Pitää varmaan soitella muutamille sen ajan kavereille ja kysellä heiltäkin. Omasta elämästä kertominen tuntuu itseriittoiselta, siksi olen vältellyt elämäkerran kirjoittamista. Mutta samapa tuo, kaikki muutkin tekevät sitä nykyään.
Kirjoittanut muistelmateosta. Se kattaa lapsuus- ja nuoruusvuodet aina eka kirjan ja levyn julkaisuihin asti, eli vuoteen 1980. Nuo alkuajat ovat tietysti merkityksellisiä, oman tien löytäminen, ensimmäiset tärkeät ihmiskontaktit, vaikeudet ja onnistumiset. Tapahtumien jäsentäminen on hankalaa: niin monia isoja asioita oli samanaikaisesti meneillään. Vaihtelen palojen järjestystä ja hion ilmaisua. Koko ajan mieleen tulvii lisää merkityksellisiä yksityiskohtia. Pitää varmaan soitella muutamille sen ajan kavereille ja kysellä heiltäkin. Omasta elämästä kertominen tuntuu itseriittoiselta, siksi olen vältellyt elämäkerran kirjoittamista. Mutta samapa tuo, kaikki muutkin tekevät sitä nykyään.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
psykokarkki wrote:Kirjoittanut muistelmateosta. Se kattaa lapsuus- ja nuoruusvuodet aina eka kirjan ja levyn julkaisuihin asti, eli vuoteen 1980. Nuo alkuajat ovat tietysti merkityksellisiä, oman tien löytäminen, ensimmäiset tärkeät ihmiskontaktit, vaikeudet ja onnistumiset. Tapahtumien jäsentäminen on hankalaa: niin monia isoja asioita oli samanaikaisesti meneillään. Vaihtelen palojen järjestystä ja hion ilmaisua. Koko ajan mieleen tulvii lisää merkityksellisiä yksityiskohtia. Pitää varmaan soitella muutamille sen ajan kavereille ja kysellä heiltäkin. Omasta elämästä kertominen tuntuu itseriittoiselta, siksi olen vältellyt elämäkerran kirjoittamista. Mutta samapa tuo, kaikki muutkin tekevät sitä nykyään.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Tätä odotan mielenkiinnolla, mutta en pelolla:
Eilen tullu taas riimausta
https://m.twitch.tv/videos/365824110
Aiheena Kaukon keikka Kalliossa.
Pitää kattoo jossai välis.
kake tänään 60 v.
KZ wrote:Minkähä levyn laittas juhlapäivän kunniaks?
Laitetaan Elämä ja kuolema. Mainio levy.
Shangri-La kunnon noiserokkia muuten ei kauheen hyvä levy
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
KZ wrote:Minkähä levyn laittas juhlapäivän kunniaks?
Laitetaan Elämä ja kuolema. Mainio levy.
Tämän levyn kiertueella olin Tavastialla eturivissä huutelemassa. Pääsin myös lausumaan "paska kaupunki" mikrofoniin, muistaakseni tosi typerällä äänellä.
Onko tullut uusia lähetyksiä twitchiin?
bzort glorf bööth
kauko röyhkän valinta kaikkien aikojen suosikkilevykseen
autumn childia onkin hyvin lainailtu uusiin tansseihin
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
TWISTED BITCH wrote:autumn childia onkin hyvin lainailtu uusiin tansseihin
Jaaovvai?
plastic factorya itse asiassa
ilmeisesti röyhkällä nyt joku 500kg:n matskua soittava bändi kasassa. olga laulussa jne. voisin harkita näiden keikalle menemistä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.