You are not logged in.
Voi helvetti miten rasittava puheenaihe
korjasub
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
turston wrote:Voi helvetti miten rasittava puheenaihe
korjasub
Onpa muuten paska haastis. Teemun jutut on siinä ja siinä, mutta itse haastattelija on näköjään totaalinen urpo.
Ihme negailuks menny tää ketju, impatkaa liimaa luuserit
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mulla on ihan selkee ajatuskuva tällä hetkellä käynnissä siitä, kuinka Teemu on kussut joidenkin foorumilaisten muroihin. Ei siis mitenkään kuvainnollisesti, vaan että joidenkin jatkojen jälkeen herännyt aamulla ja kaivanut riisimurot esiin ja laatikko märkänä kusesta, post it lappu siinä terveisinä teemulta.
'tämä yks tyyppi tekee paljon DIY juttuja joista jengi diggaa mutta MINÄ en, täytyypä tästä lähin negatiivisesti kommentoida jokaista tähän liittyvää asiaa'
ehkä pata kattilaa jne mutta tää ketju kun on Hartburnssista jne niin ehkä täällä sais mehustella.... emt kuunnelkaa punkkia vaikka ei oo tarpeeks kimuranttia ja nukkavieruu
Mulla on paljon kunnioitusta Teemua kohtaan, mutta eipä kyllä jaksa kiinnostaa vittuakaan sitä jätkää koskevat puolivillaiset sössötysjutut, joissa ei ole ikinä ollut tippaakaan mitään järkevää asiaa.
Mulla on paljon kunnioitusta Teemua kohtaan
otetaas tää talteen
Ota.
Kirjoitan joskus syvemmän analyysin mun vittuilupuheista, niitten taustoista ja niissä tekemistäni virheistä, mutta nyt en jaksa. Yleensä kyse on enemmän hypen vastustamisesta kuin itse musiikin ja virheeni on siinä, että kohdistan kritiikkini itse artistiin, enkä hypeen (tämä tendenssi äityi viime syksynä todella ikäväksi kun tartuin liian kärkkäästi erääseen Maria Mattilan lausuntoon Tampere Tapes-dokkarissa ja loppuvuodesta kun innostuin haukkumaan Itä-Hollola Installaatiota).
Joo voi olla varma että joku Teemu just pitää hypeä huvittavana, siis nämä lehdistön / telkkarin tms "tää on nyt HOT juttu kaikki mukaan" tyylin raportointi.
Mutta joku PIF-'hype' esimerkiksi on tietyn diggailijaporukan vilpitöntä innostumista asioista, ja sellaisen leimaaminen hypeksi on kuin sanoisi "teidän diggailu on väärällä pohjalla / liioittelette" jne, joten sellaisesta hypestä jos on puhe niin varmasti jengi ottaa sen vittuiluna tms
Hypen vastustaminen pelkän hypen vastustamisen vuoksi aina
En tunne Bertsaa ihmisenä, mutta diggaan hahmosta. Neron viittaa en kyl lähtis heittää, mut en ookaan fanipoika.
Hypen vastustaminen pelkän hypen vastustamisen vuoksi aina
Arvasin että joku vetää tän kortin. Voin kirjoittaa sen verran auki nyt, että suhtaudun hypeen skeptisesti, enkä vastusta hypeä pelkästä hypen vastustamisen ilosta.
Mulla on ihan selkee ajatuskuva tällä hetkellä käynnissä siitä, kuinka Teemu on kussut joidenkin foorumilaisten muroihin. Ei siis mitenkään kuvainnollisesti, vaan että joidenkin jatkojen jälkeen herännyt aamulla ja kaivanut riisimurot esiin ja laatikko märkänä kusesta, post it lappu siinä terveisinä teemulta.
Muistan lukeneeni tältä foorumilta jostain röökiaskin suuhun tunkemisesta tms
Voin muistaa väärinkin tho
:center: wrote:Mulla on ihan selkee ajatuskuva tällä hetkellä käynnissä siitä, kuinka Teemu on kussut joidenkin foorumilaisten muroihin. Ei siis mitenkään kuvainnollisesti, vaan että joidenkin jatkojen jälkeen herännyt aamulla ja kaivanut riisimurot esiin ja laatikko märkänä kusesta, post it lappu siinä terveisinä teemulta.
Muistan lukeneeni tältä foorumilta jostain röökiaskin suuhun tunkemisesta tms
Vaarallista tää rokänroll
Myrkky-Käärme - "Kaikkia Se Leipä Elättää" EP out fall 2017
hieno biisi
ai kaks ketjuu? no jatketaan täsä. erittäin hyvä leby!!
Kuuntelin ton levyn kerran. Pari hyvää biisiä oli, mut en tajua miksi viisi vuotta vanha Aina jonon viimeinen on otettu mukaan. En keksi syytä, miksi kuuntelisin lähiaikoina toistamiseen. 53/100.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
hyvä levy100/10
Joo aika jännästi tässä samaan tyyliin ku ekalla levyllä pari pitkää piisiä ekan jälkeen mut nää on parempia? Muutenki kaikki parempia? Tuotanto ja soitanta ja biisit? Ja monimuotoisempaa, Kirppari biisussa t rex jutut ja TIe Kotiin on ihan post punkkia melkeinpä Curea, Jerry Lee Lewis pianoroketti jne
Meni listan kolmoseksi ekalla viikolla. Missä kohu otsikot?!?!!!
tämmönen tulossa:
Tänään muuten alkuperäisten The Heartburnsin jäsenten Roll Caps Käpylässä: https://www.facebook.com/events/682748275440815/
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Tulevalta KANNABIS TUHOAA AIVOT vinyyli 7" EP:ltä (ROCK`N`ROLL BULLSHIT RECORSD 2019).