You are not logged in.
Ei ole ollut hirveää uuden levyn odotuskiimaa.
Ei ole ollut hirveää uuden levyn odotuskiimaa.
samaa
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
MARSista ja M/A/R/R/Sista toki tykkäilen mutta ton imurimainoksen vois heivata tuosta nimestä vittuun
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
MARSista ja M/A/R/R/Sista toki tykkäilen mutta ton imurimainoksen vois heivata tuosta nimestä vittuun
tän bändin ongelma on edelleen maailman rasittavimman laulajan lisäksi todella köyhät sävellykset. kuuntelen just tätä uutta levyä, ja musehan tästä tulee mieleen, nimenomaan siinä mielessä että joka biisissä pyörii ne samat sointukierrot ja laulumelodiat, temmot vaan (vähän) muuttuvat.
soittaahan nää osaa edelleen, mutta nuo vyörytykset olisivat paljon tehokkaampia jos niitä ei tarvis joka vitun biisissä esitellä.
mistään hurjasta kokeilevuudesta ei tän bändin kohdalla voida edelleenkään puhua. pari hyvää riffiä/hauskaa rytmiä tällä levyllä on ollut ja rumpalin täysin naurettava ADHD-tykitys on välillä ihan viihdyttävää
SPÄM!
semisti kiinnostais vaikka ei oikeastaan sen ekan levyn jälkeen ookaa kiinnostanu mutta EI MORO mikä hinta
semisti kiinnostais vaikka ei oikeastaan sen ekan levyn jälkeen ookaa kiinnostanu mutta EI MORO mikä hinta
Parin näkemäni keikan perusteella ei kannata kyllä maksaa ellei ole tosi fani... Jaksoin vielä vähemmän livenä kuin levyltä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
No mitä hemmettiä toi hinta nyt hei Ei tää bändi kyllä Frances the Muten jälkeen oo kauheesti kiinnostanut (vaikka on Amputechture ja Bedlam in Goliath ihan jees), joskin ihan mielelläni kyllä näkisin nää joskus livenä. Mut ei kyl noilla hinnoilla.
Ja mun mielestä Cedric on hieno laulaja. Teknisesti huikea ja muutenkin mielenkiintoisempi äänenkäyttäjä ku monet muut tätä nykyä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tosin jos edelliset levyt eivät kolahtaneet, niin tuskin tämäkään.
Cartier Earrings
Last edited by cjnovus (28.04.2011 10:47)
THE MARS VOLTA-KITARISTI OMAR RODRIGUEZ LOPEZ SAAPUU TAVASTIALLE
Ke 12.9.2012 Helsinki, Tavastia
At the Drive-In:in ja The Mars Voltan hyperaktiivisena kitaristina tunnettu Omar Rodríguez-López tuo sooloprojektinsa Omar Rodriguez Lopez Groupin Tavastialle keskiviikkona 12. syyskuuta. Liput yhdysvaltalaisen virtuoosin konserttiin tulevat myyntiin Tikettiin maanantaina 6. elokuuta.
Viimeisen vuosikymmenen merkittävimpiin yhdysvaltalaisiin vaihtoehtomuusikoihin lukeutuva Omar Rodríguez-López muistetaan parhaiten uraauurtavan post-hardcore -yhtyeen At the Drive-In:in sekä progressiivista alternative-musiikkia soittavan The Mars Voltan keskeisenä hahmona. Pääbändiensä tuotannon ohella artisti on julkaissut myös valtaisan määrän soolomateriaalia sekä yhteislevytyksiä esimerkiksi Red Hot Chili Peppersistä tutun John Fruscianten, runoilija Lydia Lunchin, R&B-laulaja Erykah Badun ja syksyllä Suomeen saapuvan hiphop-artisti El-P:n kanssa.
Omar Rodriguez Lopez Group toteuttaa bändin johtajan visioita kappaleista, jotka eivät sovi suoraan Rodríguez-Lópezin muiden yhtyeiden repertuaariin. Vaihtelevan aktiivisesti toimivan, kiertävän ja levyttävän Omar Rodriguez Lopez Groupin kokoonpano on muuttunut vuosien aikana useita kertoja, ja nykyisin yhtyeessä soittaa Rodríguez-Lópezin ohella muun muassa The Mars Voltassakin vaikuttanut rumpali Deantoni Parks sekä Le Butcherettes -garagepunk-yhtyeestä tuttu Teri Gender Bender.
Tänä vuonna yhdysvaltalaismuusikkoa ovat työllistäneet Omar Rodriguez Lopez Groupin ohella Coachellan festivaaleilta käynnistynyt At the Drive-In:in paluukiertue, The Mars Voltan hiljattain julkaistu uusi pitkäsoitto ja maailmankiertue sekä kaksi uutta sooloalbumia.
Edellisen kerran Omar Rodríguez-López vieraili Suomessa The Mars Voltan riveissä tämän kesän Ruisrockissa.
LIPUT:
Myyntiin ma 6.8.2012 klo 9.00
- 28 EUR +toimituskulut. Ennakko: Tiketti.
- 30 EUR ovelta
www.rodriguezlopezproductions.com
www.facebook.com/rodriguezlopezproductions
www.tavastiaklubi.fi
www.fullsteam.fi
Liput myynnissä!
http://www.tiketti.fi/Omar-Rodriguez-Lo … puja/16502
Liveä v. 2010:
http://www.youtube.com/watch?v=AlhKf7FM … re=channel
Keikka lähestyy!
Miehen koko soolotuotanto streamattavissa täällä:
http://omarrodriguezlopez.bandcamp.com/
Live @ Los Angeles v. 2010:
http://www.youtube.com/watch?v=AlhKf7FM … re=channel
Omar Rodriguez Lopez tänään klo. 18.00 jälkeen vieraana Radio Rockin taajuudella!
TÄNÄÄN!
20.00 ovet auki
21.00 BLACK MOTOR
22.00-> OMAR RODRIGUEZ LOPEZ GROUP (US)
00.30 pilkku
Omarin haastattelu Nuorgamissa:
http://www.nrgm.fi/artikkelit/small-tal … uez-lopez/
Vähän harmi juttu kyllä. Viime kesän Ruisrock-keikka oli tosi nasta kaikessa haahuilevuudessaan, ja joskus 2005 ku bändiä ekan kerran kuulin, olin tosi innoissani siitä että 2000-luvulla on olemassa progebändi, joka soundaa todella modernilta mut samalla täysin omanlaiseltaan, yrittämättä jäljitellä vanhoja pastisseja, toisin kuin about kaikki muu moderni proge.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tykkäsin tästä aika paljon joskus Mykkä-Ransun ja Amputechturen aikoihin, mutta jossain vaiheessa alko vituttamaan tän bändin kuuntelu kahdesta syystä: levyt alko mennä huonompaan suuntaan (Octahedron oli ihan plääh) ja samaan aikaan joka paikassa tälle bändille lähinnä vaan naureskeltiin ja vastaavaa niin siinä tuli sitten semmonen harmistus ja lähinnä pahat vibat kun yritti kuunnella (mikä on kyllä aika typerää, mut minkä sitä tuntemuksilleen mahtaa). Uusinta levyä en oo kuullu, ehkä pitäis.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
^ Toi keikka oli mulle bändin kulminaatio. Sen jälkeen ei enää kuulostanut miltään. Ei oikein kuulosta nykyäänkään. De-lousedia vois kokeilla kuunnella jos Omar ei olis miksannut sitä niin päin helvettiä. Tylsää olla tää tyyppi, mutta Tremulantin ja Frances the Muten ohessa tää bändi ei saanut levylle asti mitään kovin hyvää. No ok, De-Loused on hyvä levy, mutta kun se on miksattu niin totaalisen kuuntelukelvottomaksi.
De-loused ei ole miksattu kuuntelukelvottomaksi. Pitänee hommaa takasin Scabdates ja amputechture. Bedlamkin on jees, sit homma lässähti, vaikka kyllä kovin kuumin kärkikama oli 2005 ympärillä.
De-loused ei ole miksattu kuuntelukelvottomaksi. Pitänee hommaa takasin Scabdates ja amputechture. Bedlamkin on jees, sit homma lässähti, vaikka kyllä kovin kuumin kärkikama oli 2005 ympärillä.
Kai tää nyt on näitä mielipideasioita, mutta on mun mielestä miksattu niin tiheään sumppuun, että aika vitun raskasta kuunnella. Plus Ikey Owensin koskettimet hädin tuskin edes kuuluu Mikä vitun järki tehdä kauniita sovituksia jos aikoo miksata rytmisektion lisäksi ainoaksi kuuluvaksi soittimeksi oman kitaransa? Omarin kitarasankaripisteet ropisi tässä kohtaa niin totaalisesti, ettei sieltä ole ollut asiaa enää mun kirjoihin, pelle.
(Kuuntelin levystä bootlegejä ja demoja aika paljon ennen ilmestymistään ja Owensin koskettimilla tosiaan oli biiseissä ihan rooli, mutta ilmeisesti Omar sai jonkinlaisen megalomaniakohtauksen miksauksen aikana ja mun korvissa pilasi koko levyn).
Tylsä ja yliarvostettu bändi aika pian Frances the Muten jälkeen ja sekin oli levynä vähän niin ja näin. Ylipäätään ihan liikaa noodlausta ja tyhjäkäyntiä. At the Drive-in > Mars Volta ihan minä päivänä tahansa.
Vähän sellainen bändi, joka tuntui hyvin kiinnostavalta ja omaperäiseltäkin, mutta josta en kuitenkaan oikeasti osannut innostua. Voisin jossain vaiheessa kokeilla uudestaan.
Taitaa olla aika yleinen ongelma tuo tiheään sumppuun miksaaminen Rick Rubinin post-ysäri tuottamilla levyillä, mutta De-loused ei ole pahimmasta päästä ja kestää ihan hyvin kuuntelua.
Tätä biisiä kuuntelin 2002 keväällä joka kerta kun olin nousuhumalassa ja siihen perään Mye Spartan Austere EP:ltä
Onhan tällä Amputechturellakin kovvoo sisältöä. 70+min täyteenahdettua kamaa on vaan aika hankala. Tähän ku jättäis noi pisimmät eepokset ja leikkais 30min veks niin klassikon aineksia olis, näin mää sanosisi.
Mistähän tämä alla oleva klassikko löytyy? Ei ainakaan virallisilta julkaisuilta. Tekisi mieli kuunnella
The Mars Volta - Drunkship of Lanterns
23-minuuttinen liveversio, nam. Osaankohan tehdä topikin tänne?