You are not logged in.
^onk nää jottai hyviiki?
Ainaki kakkonen on.
Kakkonen on melkein perusoppimäärä bändistä. Ykkönen on vähän meh. Kiinnostaa kyllä saatavuus ja hinnoittelu.
Seuraavaks se remasteroitu Peng niinku ois jo ja kunnon painos Transient Random Noise Burstsista eikä mitään Elektran "hei, meillä on vissiin oikeudet tähän, tehdään paska masteri ja rahastetaan tällä"-vittuilupainoksia.
Tilasin tuon nyt sitten Boomkatista. Noin 29 euroa posteineen
Tuli mieleen, että saakohan Tim Ganen labraa edeltävä bändi McCarthy yhtään lovee foorumisteilta? Itselle ollut jokseenkin käänteentekevä bändi tänä vuonna. Janglepoppimeno, bändi soittaa käsittämättömän hyvin ja sanoituketkin on suht nerokkaita.
Tuli mieleen, että saakohan Tim Ganen labraa edeltävä bändi McCarthy yhtään lovee foorumisteilta? Itselle ollut jokseenkin käänteentekevä bändi tänä vuonna. Janglepoppimeno, bändi soittaa käsittämättömän hyvin ja sanoituketkin on suht nerokkaita.
paskooko karhu metsään/should the bible be banned?
twee/sekasin kusi -topikissa luulis ainaki saaneen, hyvä pändi
itseltäni löytyy kolme albumia ja kokoelma-cd
latitia sadierhan oli mukana niiden vikalla levyllä, vois taas joskus kuunnella.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kuopion Henkassa kelpaisi katsella.
bzort glorf bööth
Kuopion Henkassa kelpaisi katsella.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
hiirimattona wrote:Kuopion Henkassa kelpaisi katsella.
tullaan porukalla kuopijoon sitten, artemi hereillä
Joo, Henkka käy oikein hyvin. Viimeksi taisin olla siellä n. 10 vuotta sitten Kuusumun keikalla
itse en kyllä killinkiään löisi vetoon, mutta toivottavasti olen väärässä, kyllä kelpais
noiseidea wrote:hiirimattona wrote:Kuopion Henkassa kelpaisi katsella.
tullaan porukalla kuopijoon sitten, artemi hereillä
Pidetään mukava ilta!
Artemi hereillä ja mahdollistahan tämä kokemus psykokarkille, noiseidealle ja minulle.
bzort glorf bööth
Flow'ssa sunnuntaina.
Flow'ssa sunnuntaina.
YESSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111111111111111111
tänään duuniin kävellessä soi the free design ja mietin just että kunpa nää tulis flowhun, olis vielä kovempi kiinnitys kuin cure (jonka oon jo nähny) tai tame impala, joka arvatenkin olis pitäny nähdä jo jokunen vuosi sitten.
VUODEN PARAS KIINNITYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111 :psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee:
OHO VITTU
Kun mulla on jo tärkeimmät hallussa eli Emperor tomato, dots loops ja Margerine eclipse, niin mihin pitäis seuraavaksi edetä?
transient random noise-bursts, mars audiac quintet ja cobra and phases group sitten seuraavaksi
Palatakseni asiakeskusteluun:
Pidän Sound Dust levystä itse aika paljon. Eikä tuo liene kovinkaan yllättävää. Jim O'Rourken sormenjälkiä on levy täynnä. Levyllä ei näytä olevan tuottajamainintaa, mutta O'Rourke on äänittänyt ja miksannut puolet levystä ja on myös listattu main playeriksi bändin jäsenten oheen, eli todennäköisimmin soittaa lähes jokaisella, ellei jokaisella biisillä. Ajoittain soiva Lap Steel ei voi olla kenenkään muun soittama. Torvisovitukset on pantu Sean O'Haganin ja muuan A. Robinsonin nimiin, mutta kuulostavat ehdalta O'Rourkelta.
Ihana levy joka tapauksessa. Kaksi suosikkiani yhdellä levyllä, eihän se voi olla kuin hyvä.
Onkohan tulossa toista keikkaa? Kuopio kenties?
bzort glorf bööth
Otin omistamani tuotannon nyt kuunteluun, 149 biisiä soittolistalla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Dots and Loops - vittu mikä levy 555 / 5
Dots and Loops - vittu mikä levy 555 / 5
nappasin pari stereolabin levyä mukaan landelle kun en ole vuosiin kunnolla kuunnellut ja nyt soiva cobra and phases group play voltage in the milky night (huh) on kyllä yksi ihan parhaista, ai että mitä menoa