You are not logged in.
Ei näy Call Me by Your Name bio rexin listoilla, mutta ei viiti laittaa palautetta, kun Edgrar Nieminen varmaan vaan vittuilis taas.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
EndloseAngst wrote:Se on hienoa, että Diana tulee takaisin. Mutta kun nyt vaan ohjelmisto olisi tosiaan muuta kuin Kinopalatsissa. Muuten en tiedä, onko siinä oikein mitään järkeä.
Ohjelmistoon tietty noin niinku kaupalliselta pohjalta vaikea lähteä hakemaan mitään erikoisuuksia (digitalisaatio todella mullisti elokuvien levityksen huom sarkasmia), mut olishan tossa mahis rakentaa jotain vaikka sen hesan rivieran (vai mikä sen nimi nyt olikaan) tapaista "nojatuolit&anniskeluoikeudet" -trveporvarimeininkiä. Siis jotain poikkeavaa jolla saisi ihmiset houkuteltua kinopalatsista dianaan. Kino Piispanristillähän ei tällaista ongelmaa ole, koska niitten etuna on autoilevat asiakkaat jotka lähtee varmasti mieluummin helpon pysäköinnin piispanristille kuin turun keskustaan.
Jooh eli anniskeluoikeusmestahan tuosta sitten tulee.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tänään ekaa kertaa Niagaraan, Rocky Horror Picture Show -erikoisnäytökseen
Varikset komentavat
Maxim koeajettu. Ykkössalin parvi on edelleen loistava paikka katsoa elokuvaa. Toki pelottaa, jos viereen pamahtaa joku ruokailija ja sitten se mussuttaa siinä vieressä ja hieroo käsiään pöytään. Penkit hyvät. Jaettu pöytä todella paska juttu.
Hieroo käsiään pöytään? Mitä mussutusruokaa tuolta siis saa? Voiko sen syöminen olla häiritsevämpää kuin eeppinen pussinrapina?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
veikkaan että syyliä, nyhdettyä jotain ja wingsejä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Elokuvanautintoa voi täydentää tapasannoksilla, jotka sisältävät laadukkaista raaka-aineista valmistettuja erilaisia herkullisia makupaloja. Maximin ruokien suunnittelusta ja valmistuksesta vastaa Fazer Cafe, joka on toiminut elokuvateatterin naapurissa jo vuodesta 1891. Pienen syötävän kanssa on mahdollista nauttia salissa vaikkapa lasi viiniä tai olutta. Kupillisen kahvia voi halutessaan saada avecin kera ja lisäksi valikoimasta löytyy mm. erikoisoluita ja samppanjaa.
Pullo Bollingeria tais maksaa 79e
Jotenkin se mässytys ja viinilasien pöytäänkolahtelu kävi tuolla enemmän hermoille kun esim Rivierassa. Ehkä johtuu siitä että Riviera niin paljon pienempi paikka tai en tiijä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Vittu Finnkino pakottaa ottamaan markkinointiviestintää, jos haluaa käyttää heidän verkkokauppaansa. Saa peruttua jälkeenpäin profiilista, mutta voi vittu mikä lafka. Toki myös +2 euroa sarjalippuun "PREMIUM" istuimesta hieman sylettää.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mitä eroa on tavallisella ja premiumilla?
bzort glorf bööth
Vittu Finnkino pakottaa ottamaan markkinointiviestintää, jos haluaa käyttää heidän verkkokauppaansa. Saa peruttua jälkeenpäin profiilista, mutta voi vittu mikä lafka. Toki myös +2 euroa sarjalippuun "PREMIUM" istuimesta hieman sylettää.
Juuh, itseä vituttanut sama asia. Onneksi lippuja saa ostettua ilman kirjautumistakin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Mitä eroa on tavallisella ja premiumilla?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hmm, en ole huomannut Finnkinon pakkomainontaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ihan mielenkiintoinen Google Maps -kartta, jossa kaikki Suomen elokuvateatterit. Unelma olisi joskus käydä Utsjoella leffassa.
Onko kukaan käynyt vielä Cinamonissa?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
LEPOSI
Kävin eilen tsekkaamassa Halloweenin. Leppoisaa oli katsoa uutuusleffa noin väljästi, taisi klo 20 näytöksessä olla yhteensä alle 10 ihmistä Kolmossalin kangas oli jopa liiankin suuri, joten ihan eturivistä ei varmaan olisi ollut miellyttävä katsoa.. Trailereita / mainoksia tykiteltiin alkuun n. puoli tuntia: vartti ennen ja jälkeen alkamisajan. Ilmoitettu näytöksen päättymisaika menikin sitten just tuon vartin verran yli... Penkit oli ihan miellyttävät istua ja jalkatilaakin oli hyvin. Uutuuttaan erittäin pahalta haissut keinonahka sen sijaan pilasi vähän fiilistä, mutta eiköhän se ajan kanssa
Nelossalissa kävin. Kangas oli aika iso, ettei eturiveihin kannata mennä. Olin rivillä neljä reunassa. Ehkä rivi tai kaksi taaemmaksi ni olisi ollut täydellinen. Ihan ok noin muuten. Tuskin tulee kuitenkaan uudestaan käytyä, koska Finnkinolla on arkipäiväsarjalippu (5 lippua 40 euroa). Ja muuten samat kuin edellä kumisetan spämmissä.
Mun näytöksessä tuli vain yksi mainos, mutta trailereita tulikin sit kyllästymiseen saakka jotain 20 minuuttia. Oli vähän vaikea ymmärtää.
Valot tulee leffan loppuessa aika tylysti päälle. Himmennin ei vissiin mahtunut budjettiin.
Ja salissa oli helvetin kylmä! Palelin villapaidassa. Muuten Redissä tuntuu olevan taas tosi lämmin sisällä. Jopa liian! Mut ehkä se on vaan kuumotus siitä kun ei löydä mitään ja kävelee ympyrää.
Last edited by leposi (23.10.2018 12:24)
kiinnostava hinnoittelusysteemi tuolla. normipaikka 12e, kahden hengen "loveseat" 26e
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Koska nähdään jookcha ja turska loveseatissa?
how they run this show.
Ei penkeistä mällejä ilmaiseksi siivota.
Redissä ei selkeästi ole käynyt tarpeeksi väkeä leffassa, koska Cinamon on laskenut hieman hintojaan. Nyt ollaan arkisin jo halvemmassa kuin Finnkinolla pääsee sarjalipulla. Vissiinkin. Itsehän käyn mielellään arkena päivällä leffassa.
Itse kävin kuun lopussa katsomassa yhden leffan 'siellä' tarjouspäivänä, niin kokemus oli ihan ok. Äänet tuuttasivat vähän turhan kovalla, mutta mainoksia oli vähemmän kuin Finnkinolla. Kunhan ensi löysi teatterin, harhailin Redissä jonkin tovin. Olin kait aluksi väärällä puolella. Skönessä vai missä snägärillä tjsp.
Eipä mikään erityisen viihtyisä paikka, mutta eipä ole Finnkinokaan.
Pitää tuolla varmaan joskus käydä IMAX-salia ihmettelemässä.
how they run this show.
Nuart '85 pic.twitter.com/0LNAHMQJ4L
— phil (@troniks) November 17, 2018
Ens viikon keskiviikkona Redissä 5 kaikki näytökset. Ostin Widowsiin lipun
Pitää tuolla varmaan joskus käydä IMAX-salia ihmettelemässä.
Tänään katsomaan Interstellarin IMAX-versio
how they run this show.
Hassuttelija wrote:Pitää tuolla varmaan joskus käydä IMAX-salia ihmettelemässä.
rapsaa sitten kiitos.
Hassuttelija wrote:Hassuttelija wrote:Pitää tuolla varmaan joskus käydä IMAX-salia ihmettelemässä.
rapsaa sitten kiitos.
Olihan se kuva helvetin iso. Paikkoja oli jäljellä vain ekalla rivillä, joka oli hieman liian lähellä kangasta, jotta olisi saanut parhaan elokuvaelämyksen. Viidelle ekalle riville tuolla ei varmaan kannata mennä jos haluaa hahmottaa koko kuvan. Noh jippu maksoi vain 8,75 (normihinta viikonloppuna jotain 20) ja saatiin vielä hyvitysliput, kun valot kävi päällä salissa muutaman sekunnin ajan kesken esityksen.
how they run this show.
Oodi aukeaa.. mutta elokuvateatteri Reginan valmistuminen myöhästyy. KAVIn kevätohjelmisto ja esite (eli ent. Orionin aikatauluvihko) meni kuulemma kokonaan uusiksi, kun sali ei ole käyttökunnossa ainakaan tammikuun aikana.
— Kalle Kinnunen (@kallekinnunen) 2. joulukuuta 2018