You are not logged in.
Mitski
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
:psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee:
biosphere
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
shaggs parasta aina ja ikinä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
arvo pärt - tabula rasa
biosphere - departed glories
bohren & der club of gore - black earth
Uudehkot, kylmäsävyisen synkät soundtrackit sekä elokuvissa että TV-sarjoissa. Esimerkkeinä Geoff Barrown ja Ben Salisburyn Ex Machina, Cristobal Tapia de Veerin Girl with All the Gifts ja Adam Taylorin Handmaid's Tale. Oli pakko mainita, kun toisaalla tällä foorumilla haukuttiin kaikki filmisoundtrackit.
Tonava kaunoinen.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Foghat: Slow Ride
Parasta aina: The Supremes
bzort glorf bööth
Fishmans - Long Season
Tästä bändistähän on viime vuodet kohistu esim. RYMissä ja pitkään on ollut toiveissa kuunnella ja eilen huomasin, että monta levyä on lisätty Spotifyyn syksyllä. Ihana levy
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Foghat: Slow Ride
parasta aina!
nää biisit peräkkäin kuunneltuna
Joulupunkkua pahvimukista ja Dead Can Dancea. Tämmöistä on ateistin henkisyys.
Tarttuva ralli ja mainion näköinen laulumies. Tosin luulen, että puolenvuoden päästä tää ei ole enää parasta, vaan aika rasittava renkutus.
hauntologian johdantokurssi elikkäs burial ja trickyn ekat levyt.
Tarttuva ralli ja mainion näköinen laulumies. Tosin luulen, että puolenvuoden päästä tää ei ole enää parasta, vaan aika rasittava renkutus.
yli vuosi tän ekasta kuulemisesta ja vieläki pärisöö
next gen cosmic psychos
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Markku wrote:Tarttuva ralli ja mainion näköinen laulumies. Tosin luulen, että puolenvuoden päästä tää ei ole enää parasta, vaan aika rasittava renkutus.
yli vuosi tän ekasta kuulemisesta ja vieläki pärisöö
next gen cosmic psychos
Amyl & Sniffers on kai vähän samaa skeneä ton Chatsin kanssa. Tämä kyllä hyvä:
Last edited by barton_funk (03.02.2019 00:04)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Eiköhän tästä saada uusi kestosuosikki iltoihin
joo
oonkin miettiny, että miten meillä on ollut Crowded Housen Woodface LP:nä joskus jo ihan ysärin alussa, mutta ehkä se liittyi isosiskoni R.E.M. fanaattiuteen ja oli musiikillisesti suht lähellä sitä? Joka tapauksessa, tärkeitä esiteini-ikäni levyjä!