You are not logged in.
Vitu, että My Thing on yksi vuoden kovimmista levyistä. Helposti.
Aivan mahtava plätty, joka yhdistää 70-luvun alkupuolen Stevie Wonderin mahtavan kiireettömyyden, Mayfieldin kiiman ja Gayen syvyyden.
Ei voi tajuta, että Prättälä, 27-vuotias suomalainen valkolaisjannu, voi tehdä moista musaa. Mut kyl lähtee.
Tero saatana, s'olet gay!
Taisin kuulla jonkun biisin radiosta, ei vaikutusta.
Mutta kaikki missä sana "nu" - kuulematta/näkemättä/mitenkään kokematta paskaa. (Joo, ehkä toi nyt ei sitten ole olevinaan mitään "nu soulia", mutta tossa hyvä lähtökohta asioille.)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tuo on ensimäinen ei-raivostuttava tuon alan julkaisu. Toi muu Q-homa ei ole koskaan tippunut. Tuomo on hyvä laulaja.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tuo on ensimäinen ei-raivostuttava tuon alan julkaisu. Toi muu Q-homa ei ole koskaan tippunut. Tuomo on hyvä laulaja.
Quintessencen eka 12" oli aika hieno, mutta se olikin aika eri juttu, kuin suosioon noussut Quintessence, koska oli aika konepohjaista. Emman laulua en kyllä ole koskaan voinut yhtään sietää. Liian opistosievistelyä ja harmaata honotusta.
Tuomon laulutaidot tulivat täysin puskasta.
Emman laulua en kyllä ole koskaan voinut yhtään sietää. Liian opistosievistelyä ja harmaata honotusta.
Sma.
[quote:de3e1b97ba]Tuomon laulutaidot tulivat täysin puskasta.[/quote:de3e1b97ba]
Joskus kuunnellut keikala sen taustavokalisointia ja siitä kyllä kuuli että jätkä on pelimies.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Joskus kuunnellut keikala sen taustavokalisointia ja siitä kyllä kuuli että jätkä on pelimies.
Tolla uudella levyllä on jotain aivan levottoman komeita laulusovituksia. Sellaisia monikerroksisia stemmajuttuja, joissa marvingayemäisesti eri äänet seilaavat rytmiikaltaan jossain ihan omassa maailmassaan, mutta kokonaisuus istuu kuin kalliimmanpuoleinen nahkahansikas. Herkkuuuu!!!
eri. ainakaan quintessencen keikoilla mitä oon prättälän kuullu laulavan niin eipä oo tollasia tunteita herättäny. Pikemminkin sellasta tylsää ja kliinistä ja ennalta-arvattavaa ollu. oon ehkä ollu väärillä keikoilla. Mut sille että nyt kuulostaa (ilmeisesti) hyvältä, en oo ehtiny kuunnella.
Kaikki muu niiden keikoilla on ollut just tylsää, mutta Tuomon ääni on erottunut joukosta. Niin ja Kaakkuriniemen rumpalointi.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Kuuntelin pari biisiä myspeissistä, kuulosti kyllä hemmetin hyvältä. Kepeä svengi ja vaivaton laulu. Pitää hoitaa levy kuunteluun.
[quote:1e281419a7="Ulvis"][quote:1e281419a7="noiseidea"]Taisin kuulla jonkun biisin radiosta, ei vaikutusta.
Mutta kaikki missä sana "nu" - kuulematta/näkemättä/mitenkään kokematta paskaa. (Joo, ehkä toi nyt ei sitten ole olevinaan mitään "nu soulia", mutta tossa hyvä lähtökohta asioille.)[/quote:1e281419a7]
Kitiseppä taas kuinka jengi dissaa postrokkii, HOMO![/quote:1e281419a7]
Ei mua postirokin disauttelu sinänsä häiritse.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Eikö sitä nykyään sanota logistiikkarokiksi?
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Luulen aina et nää Ristot, Keijot, Juhanit, Heikit, Sepot ja muut on jotain humööritopikkeja joissa jengi nauraa absurdeille bändinimille. Hämmästyksekseni näin ei tainnut vielä kertaakaan olla asian laita.
Älä päästä painiks sitä
Luulen aina et nää Ristot, Keijot, Juhanit, Heikit, Sepot ja muut on jotain humööritopikkeja joissa jengi nauraa absurdeille bändinimille. Hämmästyksekseni näin ei tainnut vielä kertaakaan olla asian laita.
Boris-topikissa nämä.
oon tuomolta kuullu vain ne myspacessa olevat biisit ja onhan ne ihan mielettömän hyviä. eihän tässä omaperäisyydestä voida puhua, mutta ei haittaa kun toimii.
Ei kyl uskois että suomalaisesta jampasta lähtee tuollainen ääni.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:adc408154f="noiseidea"][quote:adc408154f="Ulvis"][quote:adc408154f="noiseidea"]Taisin kuulla jonkun biisin radiosta, ei vaikutusta.
Mutta kaikki missä sana "nu" - kuulematta/näkemättä/mitenkään kokematta paskaa. (Joo, ehkä toi nyt ei sitten ole olevinaan mitään "nu soulia", mutta tossa hyvä lähtökohta asioille.)[/quote:adc408154f]
Kitiseppä taas kuinka jengi dissaa postrokkii, HOMO![/quote:adc408154f]
Ei mua postirokin disauttelu sinänsä häiritse.[/quote:adc408154f]
Otetaanpa talteen
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:13eb5c4a89="arttu"]Tuo on ensimäinen ei-raivostuttava tuon alan julkaisu. Toi muu Q-homa ei ole koskaan tippunut. Tuomo on hyvä laulaja.
Emman laulua en kyllä ole koskaan voinut yhtään sietää. Liian opistosievistelyä ja harmaata honotusta.
Tuomon laulutaidot tulivat täysin puskasta.[/quote:13eb5c4a89]
Sama Emman suhteen.
Tuomon laulutaidot eivät mulle tulleet yllätyksenä. Joskus 2004 kävin katsomassa Kerava Jazzissa Quintessencea. Tuomo vetäisi siellä pari biisiä soolona Quintessencen kanssa, ja yllätyin oikeasti miten hyvin mies osaa laulaa. Siitä lähtien oikeastaan olen odottanut miehen omaa levyä.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
En odottanut mitään (en oo soulnainen enkä etenkään suomisoulnainen) mutta VOI SAATANA TÄÄ TUOMON UUS LEVY ON HYVÄ :peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
On saanut kyllä sen verran hehkutusta osakseen Tuomon uusi levy, että saa nähdä tuleeko kuinka paha pettymys, kun ehdin ottaa levyn kuunteluun.