You are not logged in.
Tuli katottua tää viimein ja nyt topix auki ekaa kertaa.
Kova sarja, vika kausi snadisti muita heikompi.
Tajusin vasta äsken, että Bryan Cranston on Tim Whatley
arvasub, lol,
Federal agents say Breaking Bad-inspired blue meth is on the rise in New Mexico
Last edited by mitten (16.01.2014 00:14)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Noh, katselikos kukaan tuota Better Call Saulin ekaa jaksoa?
Jotenkin valju maku tuosta kokonaisuudesta jäi, vaikka toki alun peite-elämää elävä Saul Goodman olikin hienosti luotu. Muuten vähän pitkäveteistä, mutta toki lopussa Tucon ilmestyminen lupaa hyvää...
Tietysti eka jakso on aina eka jakso, toivotaan että lähtee ensi viikolla lentoon.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Siitä tuli kaks jaksoa katsottavaksi!
Mut joo, kyllähän tota kattelee, ilman kiimaa mutta menköön
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Better Call Saul vaikuttaa viihdyttävältä, vaikka tuskin Breaking Badin sfääreihin yltääkään. Vähän BB:tä komediallisempi taitaa olla. Laitamme seurantaan
Last edited by Markku (12.02.2015 00:05)
Mut joo, kyllähän tota kattelee, ilman kiimaa mutta menköön
Smaa.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Aikamoinen antikliimaksi tuo viimeinen jakso Better Call Saulista. Koko kausi kokonaisuutena sellasta 3/5 tasoa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mun mielestä ihan 4/5 tasoa. Mukavan viipyilevää kerrontaa ja henkilöhahmojen pohjustamista sekä tv-sarjaksi ohjaus ja kuvaus oli poikkeuksellisen - sanoisinko jopa - visionääristä ja tarkasti harkittua. Näin. Mutta mikä on SINUN, niin juuri sinun joka tätä kommenttia luet, mielipide minun mielipiteestäni ja koko tv-sarjasta?
Mun mielestä ihan 4/5 tasoa.
Smam, vika jakso ehkä pienoinen pettymys muutaman edellisen jakson JUMALAUTA MIKÄ MÖTKÖyden jälkeen, mutta kyl se miulle kelpas. Odotin paskempaa sarjaa. Bob Odenkirk
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Acedia wrote:Mun mielestä ihan 4/5 tasoa.
Smam, vika jakso ehkä pienoinen pettymys muutaman edellisen jakson JUMALAUTA MIKÄ MÖTKÖyden jälkeen, mutta kyl se miulle kelpas. Odotin paskempaa sarjaa. Bob Odenkirk
Sanasta sanaan smaa
Mut tajusitteko/muistitteko tän:
Mahtavaa, että tämmösiä juttuja tuodaa esiin.
Sain tänään vihdoin katsottua Better Call Saulin 1. kauden loppuun ja enpä tiedä katsonko seuraavaa. Jimmy/Saul ei vaan ole riittävän kiinnostava päähahmoksi ja muutenkin aika tylsiä kaikki juonikuviot tuossa. Miken tarina kiinnosti sentään hieman.
Seurasin tätä tuoreeltaan ja tykkäsin, mutta jälkikäteen ei jättänyt pysyviä muistoja. Muistaakseni lopulta pidin tästä enemmän kuin Breaking Badista, joka muuttui jossain kohtaa aika tylsäksi. Silti ihan hyvä sarja.
bzort glorf bööth
mjaa better call saulin uus jakso tsekattu. aika yhtä tyhjän kanssa, en tiiä miksi käytän aikaani ton kattomiseen.
no okei, tiiän:
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mä tykkään, odenkirkin kreisihassuttelua on kiva kattella :åpint:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mä tykkään, odenkirkin kreisihassuttelua on kiva kattella :åpint:
smaa