You are not logged in.
Ruokapöytä.
Pesukone.
[quote:2b6316707f="looramerri"]Pesukone.
Koko?[/quote:2b6316707f]
Kapea, muistathan kylppärini.
[quote:5e019f8d42="looramerri"]Kapea, muistathan kylppärini.
Juu, mutta mittaa vielä leveys. Jos on 40cm, niin otetaan toi![/quote:5e019f8d42]
Huom! Se on vanha ja lingotessa kolisee kovasti, mutta toimii kyllä ihan hyvin.
Ai niin ja oon nyt Hämeenlinnassa mutta mittaan huomenna Tsadissa.
Ja sitte siinä on punanen tarra jossa lukee "I'm in pieces". Se on aika hieno.
Huom! Se on vanha ja lingotessa kolisee kovasti, mutta toimii kyllä ihan hyvin.
Kuinka vanha se on? Tai siis jos se on kovin kovin vanha, niin voitaisiin passata. Ei nappaisi ottaa vehjettä, joka hajoaa seuraavan parin vuoden kuluessa, koska siitä tulee aikamoinen riesa siinä vaiheessa.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:0108dde075="looramerri"]Huom! Se on vanha ja lingotessa kolisee kovasti, mutta toimii kyllä ihan hyvin.
Kuinka vanha se on? Tai siis jos se on kovin kovin vanha, niin voitaisiin passata. Ei nappaisi ottaa vehjettä, joka hajoaa seuraavan parin vuoden kuluessa, koska siitä tulee aikamoinen riesa siinä vaiheessa.[/quote:0108dde075]
En mä tiä kuinka vanha. On se vanha. Siis ei ny mistää 80-luvulta mutta semmone kumminki. Ei uutena ostettu.
[quote:34cf374bfd="looramerri"]Ruokapöytä.
[/quote:34cf374bfd]
Kerropa vähän tarkemmin.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:160e70736a="sheino"][quote:160e70736a="looramerri"]Ruokapöytä.
[/quote:160e70736a]
Kerropa vähän tarkemmin.[/quote:160e70736a]
Semmonen suht' neliönmuotoinen, pieni, kolme mahtuu syömään, kaksi tositosi hyvin. Valkoinen puinen semmonen simppeli. Vanha.
Ruokapöytä.
Koko?
[quote:094914afdd="looramerri"][quote:094914afdd="sheino"][quote:094914afdd="looramerri"]Ruokapöytä.
[/quote:094914afdd]
Kerropa vähän tarkemmin.[/quote:094914afdd]
Semmonen suht' neliönmuotoinen, pieni, kolme mahtuu syömään, kaksi tositosi hyvin. Valkoinen puinen semmonen simppeli. Vanha.[/quote:094914afdd]
MÄÄ MÄÄ MÄÄ EHKÄ EHKÄ MÄÄ MÄÄ EHKÄ MÄÄ MULLA EI OO PÖYTÄÄ!!!!! Ja oon kiva
Tosin, joo toistan, koko?
Kuinka vanha se on? Tai siis jos se on kovin kovin vanha, niin voitaisiin passata. Ei nappaisi ottaa vehjettä, joka hajoaa seuraavan parin vuoden kuluessa, koska siitä tulee aikamoinen riesa siinä vaiheessa.
Mut jos sitten meet ostaa uuden koneen jostain kaupasta niin eiköhän ne sen heivaa pois samalla kun uuden tuovat. Ja eikö se ole ihan ilmaista viiä niihin keräyspisteisiin yksityishenkilönä kaikkee sähköromuu? Ja sullahan on auto. En ymmärrä riesaa. Ilman autoo toki ymmärrän.
Aijoo, roudaus. Vituttaa jo nyt etukäteen toi mun pesukone, vaikka se on pieni, niin se painaa kuin synti. Ihanaa tulevaa kesäistä muuttoa. Auttajia?!
[quote:468b67f755="forssto"]Kyl me löörö tullaan ottamaan se pesukone. Koskas voisi hakea?
Tai siis jos se on alle 40 senttiä leveä.
-späm.[/quote:468b67f755]
Infoan asiasta klo 17 jälk. Että minkä kokone.
[quote:3ba0c06c4b="looramerri"]Infoan asiasta klo 17 jälk. Että minkä kokone.
Juu. Millään muulla ei ole väliä kuin tuolla leveydellä.[/quote:3ba0c06c4b]
Mutta haluaisin että nyt tajuutte vielä, että se on hyvin vanha kone. Otan siitä vaikka vielä kuvan ja lähetän. Ja mittaan siis. Sen. Leveyden.
Annetaan otsikossa puhutaan "sen" leveydestä, joka toki on tärkeintä mikäli tarkoitetaan "sen" paksuutta. Eiq, ulviksela nämä.
en ole kolmekybänen emoboy
En vaan osaa
Eikö looriksella ookaan kullia, vaikka se puhuu panemisesta?
eiq, huomasin itsekkin epäjohdonmukaisuuden, mutten antanut sen häiritä paskaa juttuani
Entä se pöytä?
Mut jos sitten meet ostaa uuden koneen jostain kaupasta niin eiköhän ne sen heivaa pois samalla kun uuden
Onko yleinen käytäntö näin? Ois kyllä hienoa.
Vaikka toisaalta vähän haluaisinkin käydä Mustankorkealla käyttöikänsä päähän tulleen :n dumppaamassa ja kaatopaikan kokemassa...
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:b5866c8625="leposi"]Mut jos sitten meet ostaa uuden koneen jostain kaupasta niin eiköhän ne sen heivaa pois samalla kun uuden
Onko yleinen käytäntö näin? Ois kyllä hienoa.[/quote:b5866c8625]
En oo ihan 100%-varma, mutta sellainen tunne olisi. Koska uusissa laitteissahan on nykyään se kierrätysmaksu (noin 4(?)) hinnassa mukana. Kai nää infot jostain netistä löytyy...
[quote:29d3f28312="forssto"]Kyl me löörö tullaan ottamaan se pesukone. Koskas voisi hakea?
Tai siis jos se on alle 40 senttiä leveä.
-späm.[/quote:29d3f28312]
45 cm!!!!!!!!!!!!! Ou noU!!! onko crucial?
Entä se pöytä?
90 x 70 cm.
[quote:d47da0cc93="leposi"]Entä se pöytä?
90 x 70 cm.[/quote:d47da0cc93]
Kuva ois kiva Mittanauhailen kotona tossa duunin jälkeen. Tai siis hahmottelen. Mut onks se sellanen monitoimipöytä, että sillä voi askarrella, läppäröidä (ei mul oo viel) ja kirjoittaa kirjeitä? Mut joo, voisin melkein ottaa, kun väri saattaa olla kans just passeli. Sopiva pöytä yksiöön nääs. Vaik en tiijä mun stadin lukaalin koosta vielä mitään. Kamulta irtois kyl 20 neliö Punavuori-asunto, mutta tuntuu jotenkin pieneltä miettien myös kahta tulevaa kissaa. Mut kirjoitusruokapöytä olis välttämätön. Hajoon ilman sitä.
[quote:4e08dde378="looramerri"][quote:4e08dde378="leposi"]Entä se pöytä?
90 x 70 cm.[/quote:4e08dde378]
Kuva ois kiva Mittanauhailen kotona tossa duunin jälkeen. Tai siis hahmottelen. Mut onks se sellanen monitoimipöytä, että sillä voi askarrella, läppäröidä (ei mul oo viel) ja kirjoittaa kirjeitä? Mut joo, voisin melkein ottaa, kun väri saattaa olla kans just passeli. Sopiva pöytä yksiöön nääs. Vaik en tiijä mun stadin lukaalin koosta vielä mitään. Kamulta irtois kyl 20 neliö Punavuori-asunto, mutta tuntuu jotenkin pieneltä miettien myös kahta tulevaa kissaa. Mut kirjoitusruokapöytä olis välttämätön. Hajoon ilman sitä.[/quote:4e08dde378]
On se monitoimipöytä! Mut hei nyt ku otin pöytäliinan pois ni huomasin et pinta on ihan paskana.. Mut mulla on aina kiva liina pääl.