You are not logged in.
Luppakorva sikailee taas wrote:Suurin osa brittiläisestä ns. "klassikko-osaston" punk/indie/altsumusasta on paskaa.
Höh
no onneksi mielipide tosiaan on poikkeava.
Sama kyl luppiksen kanssa sinänsä että sex pistols ja clash ja ne peruspunkerot ja OI! ja peace punkit ovat aika plääh ja UK82 ei oo paljoo iskeny paitsi tietty discharge. Toisaalta sit power pop ja post punk ja buzzcocks tyylisistä jutuista löytää vaikka mitä vieläkin ja ihan parasta paljon
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ai niin Wire on poikkeus!
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bossanovahan on Pixiesin paras levy.
bzort glorf bööth
Bossanovahan on Pixiesin paras levy.
no nyt on ontopic
onhan se
Suurin osa brittiläisestä ns. "klassikko-osaston" punk/indie/altsumusasta on paskaa.
Onneksi sen maan kuviot on niin naurettavan isot, että sitä hyvää kuunneltavaa voi nakerrella koko loppuikänsä niin halutessaan. Itse vierastin aika kauan lähes kaikkea brittiläistä ja syynin läpi pääsi vain harvoja ja valittuja. Enpä oikein tiedä miksi. Mut kyllähän mulle tuolta nykyään monikin kelpaa, mut ehkä klassikko-osastolta vähemmän.
Juu tuleehan sieltä toki vaikka mitä hyvää (Whitehouse! TG! NWW!), enempi tämä oli tämmöinen KZ-tyylinen avaus niitä iänikuisia pyllyposkisia brittiklassikoita kohtaan, joka johtuu toki kans siitä et jossain määrin yleisellä tasolla vierastan brittiläistä populaarikulttuuria (leffat/tv myös). Ehkä pitää avata tätä joskus, mutta jossain muualla kuin tässä huumoritopsussa.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Muista tsekata myös Grave New World, levy jolla krustit tippu kelkasta.
Muista tsekata myös Grave New World, levy jolla krustit tippu kelkasta.
on muuten ainoa omistamani discharge-levy, ostin joskus sokkona kun halvalla sai
pitäiskin kuunnella taas joskus
Luppakorva sikailee taas wrote:Muista tsekata myös Grave New World, levy jolla krustit tippu kelkasta.
on muuten ainoa omistamani discharge-levy
Arvostan jumalauta
psykokarkki wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:Muista tsekata myös Grave New World, levy jolla krustit tippu kelkasta.
on muuten ainoa omistamani discharge-levy
Arvostan jumalauta
sama
Kaikki soundtrack levyt on melko tylsiä ja paskoja.
kummallinen niputus, mutta helvetin kova mielipide
pakko olla silti eri mieltä. aika montaa vaikkapa vangelisin ja philip glassin soundtrackia fiilistelen vaikken oo kaikkia niihin liittyviä leffoja edes nähnyt. monet soundtrackit toimii ihan itsenäisinä albumeina, jopa paremmin kuin filmin taustamusana.
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!
kz osaa kyllä näiden avausten tekemisen
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kaikki levyt on melko tylsiä ja paskoja.
korjasin
KZ wrote:Kaikki soundtrack levyt on melko tylsiä ja paskoja.
Seison korjattuna. Mut poikkeus vahvistaa säännön.
ba wrote:KZ wrote:Kaikki soundtrack levyt on melko tylsiä ja paskoja.
mites sit esim Neil Youngin Dead Man? Pink Floydin More? Obscured by Clouds näyttää olevan kanssa soundtrack, tai ainakin perustuen johonkin filmiin.
KZ wrote:ba wrote:KZ wrote:Kaikki soundtrack levyt on melko tylsiä ja paskoja.
mites sit esim Neil Youngin Dead Man? Pink Floydin More? Obscured by Clouds näyttää olevan kanssa soundtrack, tai ainakin perustuen johonkin filmiin.
Mites tota toi Popol Vuh?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ba wrote:KZ wrote:ba wrote:KZ wrote:Kaikki soundtrack levyt on melko tylsiä ja paskoja.
Mites tota toi Popol Vuh?
Niinno tuota öhm höm mmmh noinnii mhhmöm
Ettei johtuisi siitä, että Soundtrackit on nimenomaan ennemmin tarkoitettu elokuvien ääniraidoille kuin varsinaiseen kotikuunteluun? Toki tämä ei tarkoita sitä, etteikö elokuvamusiikista voisi saada hyviä kuuntelukokemuksia ilman elokuvaakin (ottaen huomioon, miten hanakasti pari tyyppiä mun koulussa fanittaa Hans Zimmeriä, niin joo...), mutta lähtökohtaisesti en näe syytä arvottaa musiikkia, joka on tehty täyttämään jokin funktio, musiikin vieressä, joka on tehty olemaan itsenäinen teos.
Eikös Popol Vuhin musa tehty alunperin ihan omana juttunaan ja sitten tuli Herzog ja sanoi että "ottaisin tän Nosferatuun ja tän toisen Aguirreen"? Oli kai tapauskohtaista, mutta olin jotain tällasta lukevinani taannoin.
PS. Six Day Run > Rautatie, Terminal, Sunrise sun muut Circlen 2000-luvun hevilarpplauslevyt.
Last edited by dadadrlrl (13.11.2018 07:28)
Ennen vuotta 1963 ei ole tehty mitään kovin ihmeellistä länsimaista musiikkia.
mitäs 1963 sitte tapahtu?
sanoisin että mm. giant steps, my favourite things tai kind of blue on kovin ihmeellistä musiikkia eli eri mieltä.