You are not logged in.
Diggailetko?
Itse olen kovin tykästynyt Hare Krishna musiikkiin, erityisesti Krishna Das nimiseen artistiin. Sit oon kuunnellu Sriharia mikä on jonkinlaista hindupoppia. Ja sit on tietysti Nusrat Fateh Ali Khan.
Hare Krishna menee joskus, mut enimmäkseen muut Intialaiset uskonnolliset laulut ja mantrat; noita löytyy loputtomiin youtubesta - OM:ista popimpaan ilmaisuun. Muslimimusaa samalta alueelta toimii kanssa.
Sit toisaalta moni folk musiikki maailman eri kolkista on myös uskonnolis-hengelliskytköllinen (ainakin sanoitusten puolesta). Popol Vuh myös parasta.
Bach maistuu.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
spiritualized ja johnny cash
Levynsä paras kappale. Et kuuntele itkemättä.
Tuanoi saatana.
Tottakai. Kyllä kunnon gospel on hieno musiikkia.
bzort glorf bööth
Mites porukalle putoo bassnhelen? Itelle ei oikein.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Alice Coltranen 70-luvun lopun levyt
Mites porukalle putoo bassnhelen? Itelle ei oikein.
Teininä tuli käytyä maata näkyvissä festareilla jossa oli vaikka mitä jesseheviä ja paskaa. Itse tuskin maltoin odottaa että pääsi takaisin bussiin kuuntelemaan pablo honeyta
Yhen böndin nimi oli TERAPIA, muuta en juuri muistakaan. Jeesus oli crust punkkari
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ozra Hazan Yemenite Songs
Hü dün hare krishna on ihan ok biiso
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
jookcha wrote:Mites porukalle putoo bassnhelen? Itelle ei oikein.
Teininä tuli käytyä maata näkyvissä festareilla jossa oli vaikka mitä jesseheviä ja paskaa. Itse tuskin maltoin odottaa että pääsi takaisin bussiin kuuntelemaan pablo honeyta
Yhen böndin nimi oli TERAPIA, muuta en juuri muistakaan. Jeesus oli crust punkkari
Terapia ja bnh varmaan ton skenen kovimmat
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Archie brownlee and the five blind boys of mississippi erittäin kova! Harry smithin antologian social music osasta löytyy kans erittäin kovia esityksiä.
Sit nusrat fateh on toki kova. Ääni.
Tiibetiläiset ja kaakkoisaasialaiset religious musat menee kans helposti.
Terapia tuli kans nähtyä livenä joskus kun piti rippikoulua varten käydä kattomassa tjsp
Tismalleen sama kokemus.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Et kuuntele itkemättä
Tuanoi saatana.
Fakkia hihhuleille.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Fakkia hihhuleille.
Onpas negatiivista energiaa
Tuanoi saatana.
luostarihyminää ja garbarekin hunajaista fonia. tää levy tekee joulun sydämeen. toimii
Last edited by jookcha (03.10.2019 14:59)
Luin että garbagekin
Hildegard von bingenin sävelmät luonnollisesti ässiä
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ … ium_JG.jpg
luostarihyminää ja garbarekin hunajaista fonia. tää levy tekee joulun sydämeen. toimii
carbsarek tehnyt hyviä juttuja ecm:lle. tänki vois tsiigailla.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Ostin tän itunesista. Kolmen levyn setti missä siis ilmeisesti vedetään koko bhagavad gita.