You are not logged in.
I lost my mother in law last week. She was 96 and one of my best friends. A lifelong lover of books, she kept track of all she read on index cards and recorded her opinion in code. This is the key to her code and the cards we found among her belongings. pic.twitter.com/Iabmek9B7F
— Lauren Tarshis (@laurenTarshis) May 26, 2018
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
I lost my mother in law last week. She was 96 and one of my best friends. A lifelong lover of books, she kept track of all she read on index cards and recorded her opinion in code. This is the key to her code and the cards we found among her belongings. pic.twitter.com/Iabmek9B7F
— Lauren Tarshis (@laurenTarshis) May 26, 2018
ja rip.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pitäsköhän tutustua henkilöön/tuotantoon nimeltä Pentti Saarikoski? Vaikka runous ei kyllä kauheesti kiinnosta. Elämänkerta vois kiinnostaa.
En muista oonko tästä jo paasannut, mutta Saarikoski ei iskenyt muhun yhtään. Suomentajana ok, mutta mun mielestä on todella raskasta lukea sellaista proosaa, missä se kertoja on ihan alkoholisoitunut ja kertoo siitä miten aamulla oksentaa ja yrittää saada päivän ekan juoman pysymään sisällä. Esim. Kerouacin loppuaikojen juttuja vaivaa sama. Jos haluaa ryyppäämisestä lukea niin esim Bukowski, Hemingway ja Steinbeck kirjoittivat siitä paljon kiinnostavammin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kimis book of Haiku is the greatest thing Ive ever seen pic.twitter.com/8X1gl3TkjN
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 4. lokakuuta 2018
voittaa post-alfan khyl
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
KZ wrote:^kirjastotopikkiin tää piti kai laittaman.
Missä pelaa?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Italo Calvino's reading room. pic.twitter.com/ULZUxhfDB3
— History Lovers Club (@historylvrsclub) 10. lokakuuta 2018
Italo Calvinos drinking room kiinnostais nähdä.
Känning Room
bzort glorf bööth
ginipoika wrote:lintumies wrote:KZ wrote:^kirjastotopikkiin tää piti kai laittaman.
Missä pelaa?
Enhän mä enää tuollaista muistanut, yritin täältä väärältä osastolta etsiä.
pitäiskö siirtää tänne?
lintumies wrote:ginipoika wrote:lintumies wrote:KZ wrote:^kirjastotopikkiin tää piti kai laittaman.
Missä pelaa?
Enhän mä enää tuollaista muistanut, yritin täältä väärältä osastolta etsiä.pitäiskö siirtää tänne?
Kannatetaan
Käytätkö lukiessasi taustamusiikkia?
Kesäisin luen aina partsilla niin siinä tulee luontoambientti valmiina. Tänä vuonna olen ottanut tavaksi sisällä lukiessa laittaa telkkarin kautta youtubesta pyörimään jonku semmosen pätkän missä on puron solinaa/lintujen laulua tai mitävittua.
Ehkä joskus, jotain kohtalaisen iisiä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Käytätkö lukiessasi taustamusiikkia?
Kesäisin luen aina partsilla niin siinä tulee luontoambientti valmiina. Tänä vuonna olen ottanut tavaksi sisällä lukiessa laittaa telkkarin kautta youtubesta pyörimään jonku semmosen pätkän missä on puron solinaa/lintujen laulua tai mitävittua.
Harvemmin. Minua häiritsee helposti, jos jokin muu taistelee huomiosta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
A midwife saves up her money in order to buy the patriarchy.
— Magic Realism Bot (@MagicRealismBot) November 20, 2018
Tässä tekstinäyte:
Oisko sulla hippi.. tai ei hippi...tai niin no hippi.. hippi niinku minäkin.
Kyllä hippi on hipille hippi. Oisko sulla eldistä?
lähti saman tien tilaukseen :arrow::psykee:
eiq mitäs
Mikä olis paras keino saada myytyä kertarysäyksellä muutamakymmen kirjaa? Joku divari hesas, mikä ostaa?
jos on jotain hippi/esoteria/filosofia -osastoa noi kirjat niin koittaisin oranssia tai punaista planeettaa. no, joka tapaukses koittaisin noita paikkoja.
http://www.punainenplaneetta.fi/
http://www.oranssiplaneetta.fi/
Last edited by jookcha (17.12.2018 15:42)
Kuunneltuna pari Robert E. Howardin Conan-tarinaa ja noin puolet pienoisromaani Skull Facesta. Conanit viihdyttäviä, Skull Face siihen asti mitä päässyt äärettömän kökkö, mikä tosin taitaa olla joillekin se juttu. Conaneja vois kuunnella/lueskella lisääkin, nythän tässä on koko viikonloppu aikaa kun joutuu tuonne hammasleikkaukseenkin kohta.
Madventuresin jannujen kirjoja en ole koskaan lukenut, nyt alottelin Maailmanselitystä. Jätän kuitenkin kesken. Vaikka fiksuja jäbiä onkin ja arvostan, niin olen kuitenkin tässä suhteessa sen verran nuiva, että ei nappaa lukea asiatekstiä tällä tyylillä kirjoitettuna. Tämä oli syy siihen miksen herrojen kirjoihin ole ennen tarttunutkaan.
Madventuresin jannujen kirjoja en ole koskaan lukenut, nyt alottelin Maailmanselitystä. Jätän kuitenkin kesken. Vaikka fiksuja jäbiä onkin ja arvostan, niin olen kuitenkin tässä suhteessa sen verran nuiva, että ei nappaa lukea asiatekstiä tällä tyylillä kirjoitettuna. Tämä oli syy siihen miksen herrojen kirjoihin ole ennen tarttunutkaan.
tuli mieleen että mullahan on se mad music hyllyssä, mutta en ole kuin hätäisesti selaillut ja sitten homma unohtunut. vois sitäkin joskus lukea.