You are not logged in.
Erikoinen ukko. Auberge aiheuttaa sellasia lapsuudenajan flashbackeja faijan autossa istumisesta joskus kesällä. Tossa levyn ekalla biisillähän (nimistyge) on sellanen siisti pitkä intro missä on jotain viheltelyä ja auton moottorin revittelyääniä yms. En oo ihan vielä siinä pisteessä että pystyisin nauttimaan tän musasta 100% vilpittömästi, mut kyllähän joku vaporwave on tehny tän ruotsinlaivasaundeista seksikkäämpiä.
Oon aina jotenkin tykännyt tosta Road To Hell -biisin nimestä, että jes nyt on eeppinen meininki tän luokan hitissä. Vähän petyin sit kun luin Wikipediasta, että Rea olikin saanut idean tohon biisiin istuessaan jossain vitun liikenneruuhkassa Lontoossa tms.
Last edited by jookcha (26.08.2016 09:26)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
täytyyhän tämä laittaa tännekin:
Kalossimies wrote::itku::peuk:
hittien lisäksi myös tämä jatsahtavampi musa toimii:
On The Beachia kuuntelin teininä, ja vissiin jotain Dancing With Strangersia ja Road To Helliä myös, mutta eipä tätä enää jaksa ja ne levytki oon myyny pois.
Last edited by hezma (26.08.2016 14:50)
Ostin Lifesaverista Tenniksen viime viikolla kahdella eurolla (8
ghettosen leuhkat ls-spämmit jatkuvat nää menee aina syvälle kun pitää olla köyhimmillään aina just kun lifesaver on toiminnassa
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Edellisen kerran kuulin kokonaisia kappaleita tietoisena joskus 95-96 kun vanhemmat erosi ja tätä soi jonkun sukulaisen luona. EI maistu vieläkään, mutta support diggareille.
Oisko aika kypsä Primaveran keikalle?
bzort glorf bööth
En oo pitkään aikaan kuunnellut. Nyt lainasin kirjastosta pari boksia On the Beach -levy ainakin kaikin puolin niin upeaa menoa että oksat pois.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Hyviä vapor-soundeja on tosiaan kans, aattelin käyttää
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
kalossimiehen instastoorista bongasin hienon uutisen että spotifysta löytyy nyt chris reaa enemmän kun kerkee kuunnella.
I don't wanna go to work today
Wanna stay at home and watch that girl play
Do you like tennis?
Yes I do
Last edited by jookcha (27.09.2018 10:43)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
kalossimiehen instastoorista bongasin hienon uutisen että spotifysta löytyy nyt chris reaa enemmän kun kerkee kuunnella.
I don't wanna go to work today
Wanna stay at home and watch that girl play
Do you like tennis?
Yes I do
Tenniksen tulo Spotifyhin kyllä vuoden kulttuuritekoja
Ei vaikuta kyl kovin hyvältä.
Tuanoi saatana.