You are not logged in.
Rukoile Neitsyt Mariaa, ei enää Tiia-Mariaa /
Ei enää joutsenlauluja, enkeleitä, ei enää yhtään Hakulisen Jussiakaan /
On naama lumivalkoinen, kuin särkyneiden enkelten
(en siltikään kuunnellu piisiä (rokkimakkara mielessä mutta spämmitään nyt silti))
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Patelle Valitettavan harvoin näinä päivinä tulee kenenkään suusta näin viisaita.
Last edited by Porvoon turkkilainen (07.06.2018 11:55)
Pate
Oon miettinyt kyllä ihan vakavissani Popedan Ratina-keikalle menemistä En oo koskaan nähnyt!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tämän kesän keikoilla moni on joutunut hieraisemaan silmiään lavan nähdessään. Suomalaisen äijärockin aateliin kuuluvan Popedan lavaa koristaa nyt keikoilla jättimäinen I Love Popeda -taustakangas.
Kuva on tyylitelty versio lasten My Little Pony -tuotemerkin logosta ja Popedalla tekstiä koristavat sateenkaari ja poneiksi piirretyt muusikot.
Kyllä se sateenkaari on suora kannanotto. Me olemme vain ihmisiä ja kaikilla on samat oikeudet olla ihmisinä täällä keskenään. Me olemme niin äijiä, että sateenkaaret, rakkaus tai ponipiirrokset eivät machoutta hetkauta, Mustajärvi sanoo.
uusimmassa rumbassa mervi vuorelan kolumni aiheesta oodi pate mustajärvelle, jossa vastapuolella toki morrissey ja röyhkä. sinänsä aihe ei kovin oivaltava ole, koska tämän asian suunnilleen jokainen ajatteleva musiikinharrastaja on jo jossain tuonut esiin kuukausia sitten, mutta tuossa jutussa asia oli ihan napakasti koottu yhteen.
uusimmassa rumbassa mervi vuorelan kolumni aiheesta oodi pate mustajärvelle, jossa vastapuolella toki morrissey ja röyhkä. sinänsä aihe ei kovin oivaltava ole, koska tämän asian suunnilleen jokainen ajatteleva musiikinharrastaja on jo jossain tuonut esiin kuukausia sitten, mutta tuossa jutussa asia oli ihan napakasti koottu yhteen.
Ja tärkeä juttu senkin takia että samassa numerossa on Röyhkä-haastis.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
psykokarkki wrote:uusimmassa rumbassa mervi vuorelan kolumni aiheesta oodi pate mustajärvelle, jossa vastapuolella toki morrissey ja röyhkä. sinänsä aihe ei kovin oivaltava ole, koska tämän asian suunnilleen jokainen ajatteleva musiikinharrastaja on jo jossain tuonut esiin kuukausia sitten, mutta tuossa jutussa asia oli ihan napakasti koottu yhteen.
Ja tärkeä juttu senkin takia että samassa numerossa on Röyhkä-haastis.
Karski ja herkkä. Aika kova.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tuore tutkimus paljasti ällistyttävän faktan: Jopa 1,5 miljoonaa suomalaista on nähnyt Popedan
itse en ole (paitsi telkkarissa)
nyt flow hereillä niin korjataan tämäkin epäkohta
Itse näin kesällä viimeksi ja 5.12 pitää mennä Cirkukseen taas katsomaan.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Itse näin kesällä viimeksi ja 5.12 pitää mennä Cirkukseen taas katsomaan.
aamuyölläkö soittavat
Espoon Prinssi wrote:Itse näin kesällä viimeksi ja 5.12 pitää mennä Cirkukseen taas katsomaan.
aamuyölläkö soittavat
Kahdesti olen nähnyt! Ekalla kertaa aivan totaalisen ihanaa rokkiräjäyttelyä, tokalla kertaa vähe laimeen rutiininomainen. Toisaalta jälkimmäinen oli myös festarikeikka.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
H.Ö.N.Ö -levyllä olen pärjäillyt pitkälle. 17 biisiä, vaan yksikään ei ole levyllä turhaan. Ei, jokaisella on kokonaisuuden kannalta oma elintärkeä paikkansa. Oikea aarreaitta koko levy, ei ole tarvinnut vielä muuta tosiaan ostaa.
Oodi makkaralle -biisissä on kultainen hetki. Pate toteaa "Onpa mukavaa", ja äijäkööri vastaa äänissä "Otatko makkaraa?".
Kaivelimpa topsun esihistoriaa ja täällähän oli ex-foorumistilla varsinkin oikea mielipide
Tänä keväänä laitan perunoiden lisäksi kasvamaan ainakin porkkanaa ja salaattia, ihan vaan kotitarpeiksi. Täytyy pikkuhiljaa ryhtyä omavaraiseksi, jos duunit oikeasti loppuvat.
Sama. Patelle
Patelle
Kuinka hyvin osaat Popedan klassikkobiisit? Vain kovimmat manserockin fanit saavat testistä 15/15
aika moni meni arvaamiseksi, mutta 13/15 kuitenkin, eka ja vika meni väärin
...kyllä jatkanut normaaliin tapaan, Costello kirjoittaa.