You are not logged in.
Ehtymättömän kiinnostava aihe. Ja tällä viikolla:
http://www.yle.fi/lista/listat/albumit.php
Amy Winehouse 3.
An Arcade Fire 5.
Grinderman 11.
Manowar 20.
Hypnomen 28.
Radiopuhelimet 35.
Sinkuissa
http://www.yle.fi/lista/listat/singlet.php
Kakkahätä '77 11.
Kakkahätä '77 11.
Ei tuossa ole mitään omituista. Sinkkulistalle pääsee aivan naurettavan pienillä myyntimäärillä ja Kakkis nyt on aikamoinen hitti! Meiltäkin meni listalle muistaakseni 10 myytyä kopsua ja tuota on varmasti myyty hyvin muissakin pikkukaupoissa - puhumattakaan julkaisijan omasta kaupasta.
Tero saatana, s'olet gay!
Noteeramisen arvoinen kuitenkin.
pmmp palannut listalle, onx se uusi nyt midpricessä vai mistä johtuu?
ja enpä tiennytkään että jippu on noin suosittu.
Noteeramisen arvoinen kuitenkin.
No kieltämättä joo, mutta olen itse jättänyt sinkkulistan seuraamisen kokonaan, koska oikeasti tuossa TOP-20:n häntäpäässä puhutaan jo kymmenistä myydyistä kopioista maanlaajuisesti, joten listalla nyt ei niin kauheasti ole meriittiä.
pmmp palannut listalle, onx se uusi nyt midpricessä vai mistä johtuu?
Tai sit tän viikon tavastian keikat on saanu ihmiset ostamaan levyjä.
Ja aika jännä toi Jipun listahistoria, se on välillä ollut listalta tyystin pois viikkoja ja sitten pamahtanut takaisin. Hy vä Ji ppu.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Vittu mä tapan kaikki...
*manaa Pol Potin
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tarkoitat kai lista sijoitus...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Radio puhelimet ja Jippu on siis yhtähyviä.
jippu vierailijax seuraavalle levylle! koska yhteiskeikka?
Tarkoitat kai yhteis keikka...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tarkoitat kai yhteis keikka...
joo sori, mun paha.
Jahah, tilanne normalisoituu...
http://www.yle.fi/lista/listat/albumit.php
Vaikka onhan siellä vähemmän yllättävästi Rubik seiskana ja Type o negative kasina. Arcade firekin turvallisesti putosi heti 40:ksi.
Sinkkulistalla ilahduttavasti masennushyväntekeväisyysinkku myynyt jonkun verran (16.)
Kuka hitto tota Rubikia ostaa?
Kiinnostavia ilmiöitä tällä viikolla:
* Metallican kaikki 5 ekaa levyä top40:ssä.
* Ekat neljä levyä täsmällään samat kuin viime viikolla. Samassa järjestyksessä, vieläpä.
Kukahan ei vielä omista (mun lisäks) noita Metallican levyjä?
Noita on myyty jo niin vitusti, että veikkaisin osan jengistä ostavan jo jotain kymmenettä kopsua...
Tää sama tilannehan oli silloin bändin edellisen keikan aikaan pari vuotta sitten, eli oli joku 5 levyä yhtäaikaisesti listalla, mutta silloin Kill 'em Allin sijaan muistaakseni oli listalla vastailmestynyt St. Anger.
[quote:97b3fa30c1="forssto"]Kiinnostavia ilmiöitä tällä viikolla:
* Metallican kaikki 5 ekaa levyä top40:ssä.
* Ekat neljä levyä täsmällään samat kuin viime viikolla. Samassa järjestyksessä, vieläpä.[/quote:97b3fa30c1]
Näkyy olevan Metallicat Anttilan tarjouksessa. Tästä näkyy miten pienellä listalle pääsee...tai miten tärkeä Anttilan myynti on.
Musta albumi on kuitenkin jo sijalla 15. Suomessa kaikkien aikojen myydyimpien ulkomaisten levyjen listalla.
Eikä varmasti mene enää kauaa, että se ohittaa nuo muutaman sadan päässä olevat Michael Jacksonin ja Shakiran, koska veikkaisin, että Shakira ja Michael eivät tässä vaiheessa enää paljon myy, mutta Metallica näyttäisi yhä myyvän...
Näkyy olevan Metallicat Anttilan tarjouksessa. Tästä näkyy miten pienellä listalle pääsee...tai miten tärkeä Anttilan myynti on.
Joo, niin ovat, mutta eikö ne kuitenkin ole jotain 12 euroa silti, eli ei ne missään mega-alessa ole edes. Tosin tosta vähän alaspäin vielä hintaa, niin saavat luvan hallita midprice-listaa.
Vitu, just tuli top100. Load sijalla 42... Eipä ole ollut kaukana 6 levyn listasijoittuminen.
Taitaa Metallica-faneissakin tapahtua kokoajan tota pientä nuorennusleikkausta kun kaikki nuoret jannut on ostaneet lipun keikalle ja nyt täyttävät levyhyllyään puuttuvilla levyillä..
Aika jännä muuten, että toi Type O Negative nousee toisella viikolla vielä kohti kärkeä. Niin ja näkys Arcade Fire myös muutaman sijan tuolla hännillä parantaneen.
Taidan omistaa vaan kolme levyä tolta sata myydyintä levyä-listalta.
Taidan omistaa vaan kolme levyä tolta sata myydyintä levyä-listalta.
Oh, mulla ei ole yhtään. Olen indiempi kuin luulinkaan.
Itse asiassa mä en omista seedeinä (NE OLI KASETTEINA HEI!!) vaikka osaan kaik ulkoo. Niin että vois ostaa.
(NE OLI KASETTEINA HEI!!)
Vinyylinä mulla nämä.
Mutta kukaan ei ole vielä ihastellut Reginan uuden levyn komeaa sijoitusta!!!
[quote:ddeff66f14="looramerri"](NE OLI KASETTEINA HEI!!)
Vinyylinä mulla nämä.
Mutta kukaan ei ole vielä ihastellut Reginan uuden levyn komeaa sijoitusta!!! [/quote:ddeff66f14]
Varmaan six että Regina on perseestä eikä kukaan toivo sille hyvää?
En tiä, arvuuttelen? Vaan?
[quote:05a1cb618c="looramerri"]Varmaan six että Regina on perseestä eikä kukaan toivo sille hyvää?
En tiä, arvuuttelen? Vaan?[/quote:05a1cb618c]
EIKÄ OOOOO!