You are not logged in.
oskillaattorina toimiminen Tangerine Dream -yhtyeen Euroopankiertueella 70-luvulla.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
vahvaa peukkua taas
miten olisi tunnariksi Miihkali Jaksosen "Working Day And Night" ?
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Pari ehdokasta lisää:
Matti ja Teppo: Mä joka päivä töitä teen
ja
Pätkä Työläinen, freelancer
Pekka ja Pätkä -leffoista tutun Masa Niemen näköinen ja oloinen touhukas hahmo
Pätkä on pakonomaisesti itseään työllistävä "elämän freelancer", joka tarttuu kaikkiin vastaantuleviin tapahtumiin ja asioihin potentiaalisina työtilaisuuksina
hokema: "Tämä duunihan ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta "
marssiessaan lavasteista kameroiden eteen Pätkä huudahtaa studiobändin huomatessaan: "Tämä duunihan ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta ", ja kävelee suoraan orkesterin pilttuuseen napaten rumpalilta kapulat ja paukuttaa impromptu rumpusoolon. Kesken haastattelun hän heittää hokemansa, valtaa kuvaajalta yhden studion kameroista ja zoomailee pitkin seiniä. Pätkän haastattelu päättyy, kun Pätkä nappaa pahaa-aavistamattomalta juontajalta mikin ja alkaa juontamaan. Studiohenkilökunta tulee irroittamaan mikkiä ja kantaa juontoaan jatkavan Pätkän pois kuvasta. Mainostauko.Insertti:
Kuvausryhmä seuraa tyypillistä Pätkän päivää. Pätkä kävelee kaupungilla ja kertoo siitä, kuinka hän työllistää itseään: "Työtilaisuuksia on kaikkialla. Täytyy vain uskaltaa heittäytyä ja syleillä maailmaa yhtenä suurena työllistäjänä."Pätkä ohittaa kävellessään taskuun parkeerausta yrittävän auton, huudahtaa "Tämä duunihan ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta ", ja singahtaa salamana auton takapuolelle viittilöimään ja ohjailemaan operaatiota. Taskuun parkkeeraus ei lukuisista yrityksistä huolimatta ota onnistuakseen. Pätkä jatkaa viittilöimistä ja estää auton parkkeeraajaa saamasta autoa paikoilleen seisomalla keskellä parkkiruutua. Auton ratin takaa nousee vihainen leijonapaitakaappi, ja kartturin paikalta toinen. Pätkä pakenee paikalta.
Kaupunkikierros jatkuu. Pätkä kertoo työhistoriastaan, hänellä on omien laskujensa mukaan ollut noin 8000 ammattia, eksottiisimpina mm. hiihtohissitehtaan penkkien sisäänistujan äitiyslomansijaisuus Baijerissa sekä oskillaattorina toimiminen Tangerine Dream -yhtyeen Euroopankiertueella 70-luvulla. Pätkän muistellessa vanhjoja duunejaan kuvausryhmä ja Pätkä ohittavat pidätystä suorittavan poliisipartion. Pätkä toteaa työtilaisuutensa tulleen ja lausuu jo tutuksi käyneen "Tämä duunihan ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta " -hokeman, napaten toisen poliisin vyöltä etälamauttimen. Pätkä ampuu pidätettävää etälamauttimella, kunnes tämä lyhistyy kadulle, poimii poliisilta myös pampun ja alkaa mätkimään lamautettua. Toinen poliiseista etälamauttaa puolestaan Pätkän ja alkaa kollegansa kanssa pamputtaa tätä.
Insertti2:
Pätkä kertoo kotonaan itsetyöllistämishistoriastaan hiljaisella äänellä, keittiön pöydän ääressä vastavaloon kuvattuna: "Sehän alkoi siinä murrosiän kynnyksellä, niinkuin niin monella muullakin kaltaisellani. Ei siitä kavereiden kanssa silloin paljon puhuttu, salassa minä itsetyöllistin vuosikausia, esimerkiksi peiton alla pienimuotoisia puukäsitöitä vuollen, kun muu talon väki oli jo nukkumassa. Nykyään näistä asioista voi kyllä jo melko vapaasti keskustella, toki tilannetajua täytyy sen verran olla, että ei esimerkiksi ventovieraiden ja vanhemman väen kanssa välttämättä "E: Insertti2 lisätty
NO NYTKYLLÄ
Jösses mitä friikkejä ootte, mutta laitetaan kuitenkin :peul:
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Matti ja Teppo: Mä joka päivä töitä teen
Tämä tuli tänään itselläkin mieleen. Tästä semmonen editti, jossa ei mitään turhaa löpötystä "kaiken teen mä siksi vain" yms yms, vaan luupataan tuota päälausetta vaan loputtomiin.
tigrushka wrote:Matti ja Teppo: Mä joka päivä töitä teen
Tämä tuli tänään itselläkin mieleen. Tästä semmonen editti, jossa ei mitään turhaa löpötystä "kaiken teen mä siksi vain" yms yms, vaan luupataan tuota päälausetta vaan loputtomiin.
vielä löytyisi tämä:
Sinikka Sokka ja Vuosaaren Lapsikuoro: Isän ja äidin työlaulu
samulj wrote:tigrushka wrote:Matti ja Teppo: Mä joka päivä töitä teen
vielä löytyisi tämä:
Sinikka Sokka ja Vuosaaren Lapsikuoro: Isän ja äidin työlaulu
onks tää se työtä työtä työtä tehdään jotta jotta leipää syödään?
tigrushka wrote:samulj wrote:tigrushka wrote:Matti ja Teppo: Mä joka päivä töitä teen
vielä löytyisi tämä:
Sinikka Sokka ja Vuosaaren Lapsikuoro: Isän ja äidin työlauluonks tää se työtä työtä työtä tehdään jotta jotta leipää syödään?
on
PUTOUS ETSII KÄSIKIRJOITUSHARJOITTELIJAA
MTV:n suurmenestys, suora viihdeohjelma Putous etsii syksyllä alkavalle kuudennelle tuotantokaudelle käsikirjoitusharjoittelijaa. Harjoittelijalta edellytetään huumorintajua, rohkeutta, idearikkautta, ryhmätyötaitoja sekä nopeaa kynää. Harjoittelija työskentelee ohjaajan ja käsikirjoittajien apuna.
HAKUTEHTÄVÄT:
Kirjoita yksi Putouksen Viikkokatsaukseen sopiva uutisparodiainsertti sekä yksi studiolavasteissa toteutettava livesketsi. Insertin pitää olla kestoltaan alle kaksi minuuttia (max 2 liuskaa) ja livesketsin alle neljä minuuttia (max neljä liuskaa). Näyttelijöitä on käytettävissä kahdeksan.
Lähetä hakutehtävät 23.6. mennessä osoitteeseen putous@yellowfilm.fi otsikolla "Käsikirjoitusharjoittelija Putoukseen". Hakutehtävien perusteella kutsumme osan hakijoista haastatteluun.
samulj pistäny hakemusta menemään? vielä kerkee
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Paskaa pikahahmoa pukkaa:
Salde-Jarde
- tämän vetää Iina Kuustonen tutuilla rillit, hönöhampaat ja puhevika -maneereillaan
- ilmoittaa nimensä pontevasti, ärlää sorlauttaen
- lempiruoka on "salde" eli salaatti
- ei puhu mistään muusta
tätsit
Paskaa pikahahmoa pukkaa:
Salde-Jarde
- tämän vetää Iina Kuustonen tutuilla rillit, hönöhampaat ja puhevika -maneereillaan
- ei puhu mistään muustatätsit
Mutta tässä ois potentiaalia, lisää vaan kaikkia urpoja ruokalyhennelmiä; "broisku", "parmis", "srirris", ""roofuudis" jne., sellainen juntahtava foodie kenties?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
tigrushka wrote:Paskaa pikahahmoa pukkaa:
Salde-Jarde
- ei puhu mistään muustatätsit
Mutta tässä ois potentiaalia, lisää vaan kaikkia urpoja ruokalyhennelmiä; "broisku", "parmis", "srirris", ""roofuudis" jne., sellainen juntahtava foodie kenties?
Todettakoon, että en ole katsonut Putousta sekuntiakaan.
"srirris"
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
noiseidea wrote:"srirris"
Ja ei, kukaan ei toivottavasti oikeasti kutsu sitä tuolla nimellä.
Last edited by noiseidea (24.06.2014 18:16)
Pitäisköhän herätellä tätä asiaa taas henkiin. Uudet Putoukset kohta ruudussa.
Yritin aamulla lämmitellä vähän tällaista ajankohtaista hahmoa:
Nimi: Oltermanni
Habitus: Vanhempi mies, ruuminrakenteeltaan sylinterimäinen, pukeutuu keltaiseen, rasvainen iho, rasvaiset jutut, puhuu suomea pietarilaisittain murtaen
Ammatti: "juuston" "höylääjä", meijerituotteiden suoramyyjä
Hokema: ihan mitä tahansa, kunhan se sanotaan sormilla "hipsuttelemalla" elikkäs "lainausmerkkejä" "vilkuttaen"
Oltermanni lempattiin itärajan takaa putinin juustopakotteiden myötä takaisin kotikonnuilleen Pohjanmaalle. Vuodet juustoalan myyntitykkinä ja "pelimiehenä" Suur-Pietarin alueella ovat saaneet Oltermannin unohtamaan juurensa, mutta nyt hän haluaa löytää ne uudelleen.
Käyttää taajaan "hipsuja" puhuessaan. Laukoo "kaksimielisiä" paskoja "puujalkavitsejä", joissa ei ole mitään tolkkua. Kukaan ei oikein esim. ota selvää mitä Oltermannin "juuston" "höyläys" sitten loppupeleissä tarkoittaakaan.
Vähän ruosteessa vielä, mutta kyl se tästä kato.
Oltermannille iso
tunnariksi sopisi Erkki "Eki" Liikasen "Kolmen konstin timpermanni" (timpermanni muutetaan toki oltermanniksi)
Kohta alkaa live-lähetys, jossa selviää uudet Putous-näyttelijät. Jännittää hitokseen.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Mari Perankoski, Antti Holma, Essi Hellén, Joonas Nordman, Kari Ketonen, Niina Koponen, Ville Tiihonen ja Jenni Kokander. Ohjelman juontaa Heikki Paasonen.
how they run this show.
Ai niin täähän oli vähän väärä toba, mut ihassama.
how they run this show.
Mari Perankoski, Antti Holma, Essi Hellén, Joonas Nordman, Kari Ketonen, Niina Koponen, Ville Tiihonen ja Jenni Kokander. Ohjelman juontaa Heikki Paasonen.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Smaa. Heikki Paasonen ei kyl nappaa millään tasolla. Näyttelijät suurimmaksi osaksi nevöhööd-osastoa, mutta sehän ei tarkoita, etteikö homma toimis.
barton_funk wrote:noiseidea wrote:"srirris"
http://www.hisandhers.fi/img/kuva_sriracha.jpg
Ja ei, kukaan ei toivottavasti oikeasti kutsu sitä tuolla nimellä.
mun äiti kutsuu
Äh, nyt vasta hokasin tuon käsikirjoittajaharjoittelijailmoituksen. Ens vuonna haku päälle!
Marina Ruikunen
Valittavalla äänellä kännykkäänsä kailottava luulosairas blondi, joka avautuu terveydentilastaan tyyliin "Pitää varata aika lääkäriin, kun mä oon lihonu, mulla on varmaan diabeteskin.", "Mä oon laihtunu! Mulla on sukupuolitauti.", "Mä oon puhelimessa, ei mulla oo kaiutin päällä."
(juuh, tämä tyyppi on nimeä lukuun ottamatta tosi: olen nimittäin töissä muutaman kerran törmännyt kuvatunkaltaiseen ihmiseen taukotilassa)