You are not logged in.
Pages: 1
Psykedeliaa turkkiin,
sitten muiden nurkkiin
Last edited by Kiiminkijoen rantatörmä (09.04.2020 05:06)
eiks näille ollu jo topikki...?
ekasta en tykännyt kun yritin levykaupassa testata viitsiikö sen napata käytettynä himaan, levykaupan jamppa väittikin että stalk stalk stalk ois paljon parempi. voihan voihan.
näillä eväillä eteenpäin tai unholaan...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Viimeinen (?) levy World Outside oli ainakin erittäin keskinkertaista köntsää. Niitä vanhoja en oo kuullu -spåm.
This must be what jail / I will scratch
pretty in pink... sen muistan kuulleeni joskus 50-luvulla.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tämähän oli jopa hyvää, jos se oli tätä mitä kuunneltiin Ruisrock-viikonloppuna ainakin yhden levyn verran.
Sellanen kokis ku "All of this and more" on aika hyvä alusta loppuun. Varsinaisia levyjään en ole tsekannut. Suosikkibiisini taitaa olla "Imitation of Christ", jonka kertsissä on aivan käsittämätöntä tenhoa. Ja onhan toi hieno biisin nimikin. Laulajan ääni on huomattavin aseensa ilmeisen vahvan biisimatskun lisäksi. Jos noi videot oli just ne, niin tsori, en tsekkaa ny ku pitää mennä nukkuu.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Nää on hyviä. Ostin Torontosta Talk Talk Talkin pl. Levy on aika hyvässä kunnossa ja jostain syystä se makso vaan 4cadia.
en ole kolmekybänen emoboy
On sanottava, että minua näiden tuotoksista miellyttää ehkä eniten se eka s/t jaetulla ykkössijalla on Forever Now. Ekassa Saundi on vielä aika perus bändi+saksofoni matskua, biisit on pääasiallisesti hyviä, melko simppeleitä kuitenkin vielä. Forever Now tuntui ensiksi ihan käsittämättömän huonolta, johtuen varmaan Todd Rundgrenin tuotantojäljestä ja minun fobiasta peruskasaribassotteluun (pö pö pö pö pö pö pö... you know).
Asenteiden nurkkaanheiton ja tarkemman kuuntelun jälkeen biisit osoittautuivat kuitenkin killereiksi, levyllä on varmasti parhaat furs biisit koskaan ja paljon koukkuja ja ihanat kasaripoppisynat päällä. Run and Run on mun suosikkibiisi, tosi hyvää poppista. Sanoisin ehkä kuitenkin että kokonaisuutena paras. Mirror Movesista eteenpäin tuotokset on kyllä aika peruskamaa, ei oikein hetkauta suuntaan tai toiseen.
no ei kait siinä
Ostin debyn fennicasta kahdella eurolla. Kannessa vielä "Fazer Musiikki 19,90 mk"-tarra
Mulla on kans toi All of this and nothing -kokoelma. Enpä ollu aikoihin kuunnellu, mut tähän topikkiin törmätessäni laitoin soimaan. Ja ihan hyvähän tuo on...enimmäkseen. Ostin levyn joskus ihan ton Pretty in pink kappaleen takia ja onhan se loistobiisi. Muut parhaat on Love my way ja Highwire days. Muitakin ihan ok kappaleita on. Mielikseen tätä kuuntelee.
Laulajan ääni on huomattavin aseensa ilmeisen vahvan biisimatskun lisäksi.
Tästä oon vähän eri mieltä. Laulajan ääni sopii hyvin esim. just tohon Pretty in pinkiin, mutta välillä se silti nyppii...tämmöseen musaan vois välillä käydä joku kuulaampikin laulu, eikä tommonen baaribändi -kähinä. Pieni juttuhan tuo silti.
Laulajan äänihän on ihan rautaa etenkin tossa "Imitation of Christissa". Ehkä nuiden parsa biisi.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Talk talk talkkia taas tullu kuunneltua hiukan. Kyllähän toi into you like a train on ihan käsittämättömän messevä ralli. Furssit on mulla kyllä ihan turhaan jääny kuuntelussa pupumiästen varjoon. Korjattava!
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Talk talk talkkia taas tullu kuunneltua hiukan. Kyllähän toi into you like a train on ihan käsittämättömän messevä ralli. Furssit on mulla kyllä ihan turhaan jääny kuuntelussa pupumiästen varjoon. Korjattava!
Sulla tuli vähän liikaa puhetta . Joo, kyllä toi It's My Life on mun mielestä kaikesta huolimatta niiden paras levy...
Ei vittu sairasta, nyt bannia tälle häirikölle
[quote:5438ede40c="Pope"]Talk talk talkkia taas tullu kuunneltua hiukan. Kyllähän toi into you like a train on ihan käsittämättömän messevä ralli. Furssit on mulla kyllä ihan turhaan jääny kuuntelussa pupumiästen varjoon. Korjattava!
Sulla tuli vähän liikaa puhetta . Joo, kyllä toi It's My Life on mun mielestä kaikesta huolimatta niiden paras levy...
Ei vittu sairasta, nyt bannia tälle häirikölle [/quote:5438ede40c]
Lisää talkkia!
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
rankkarikisassa nähtiin tänään psychedelic spurs
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Pages: 1