You are not logged in.
Turkki ja Kreikka pelaa vastakkain, voi olla aika kuuma meininki!
Itse olin pari vuotta sitten Ateenassa silloin, kun Kreikka hävisi ensin Albanialle ja sen jälkeen pelasi Turkin kanssa tasan. Kovaa oli meno.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ja lusitaanit antavat belgeille haipakkaa...
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Näin unta, että Suomi hävis Azereille 1-0. Litmanen vielä ryssi avopaikasta ohi. Helvetti nyt sentään. Oon muuten pelin aikana just koneessa eli ei mitään mahista nähä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Moneltas toi huominen matsi alkaa? Kuudelta?
Varikset komentavat
Näin unta, että Suomi hävis Azereille 1-0. Litmanen vielä ryssi avopaikasta ohi. Helvetti nyt sentään. Oon muuten pelin aikana just koneessa eli ei mitään mahista nähä.
Näin viimeyönä unta, että matsi päättyi 1-1. Tainiokin oli kaivettu jostain kentälle hätäavuksi.
"A repo man's always intense"
[quote:ec3590f070="Jean-Babtiste"]Näin unta, että Suomi hävis Azereille 1-0. Litmanen vielä ryssi avopaikasta ohi. Helvetti nyt sentään. Oon muuten pelin aikana just koneessa eli ei mitään mahista nähä.
Näin viimeyönä unta, että matsi päättyi 1-1. Tainiokin oli kaivettu jostain kentälle hätäavuksi.[/quote:ec3590f070]Voi vittu meidän kanssa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:cf45b051f2="Leif Erikson"][quote:cf45b051f2="Jean-Babtiste"]Näin unta, että Suomi hävis Azereille 1-0. Litmanen vielä ryssi avopaikasta ohi. Helvetti nyt sentään. Oon muuten pelin aikana just koneessa eli ei mitään mahista nähä.
Näin viimeyönä unta, että matsi päättyi 1-1. Tainiokin oli kaivettu jostain kentälle hätäavuksi.[/quote:cf45b051f2]Voi vittu meidän kanssa.[/quote:cf45b051f2]
Sanopa muuta!
"A repo man's always intense"
Osallistuin kurillani lippuarpajaisiinkin...
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Varikset komentavat
Vituttaa kun joutuu hakemaan jotain baaria että näkee, aiemmat olen saanut katsoa kotona rauhassa mutta nyt olis pitäny ottaa joku vuoden paketti.
Joo kyllähän sitä yleensä tsiigaa pelit mieluiten omilla kämpillä tai jollain kaverilla, mutta tänään arvelin lähteä pelin varjolla Kierteeseen muutamalle kaljallekin. Yhden syksyn peleistä seurasin laiskuuttani peräti radion välityksellä, Merisää
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tulispa tappio niin futisforumiakin olisi pitkän tauon jälkeen kiva lukea.
Varikset komentavat
Kattava mutta ihan saatanan vanha paikoin. Eipä jotain Kaivotorppaakaan ole ollut aikoihin.
Toistan itseäni mutta vituttaa etukäteen ihan saatanasti baarissa pelin katsominen.
Naks naks
Puppeleitahan nää meidän pojat on, johan sen ties jo ennen matsia miten tää päättyy.
Yllätyin ihan kuinka äänekkäästi huusin maalia duunissa. HURAA HURAA. Shanks kuulemma kiroili. Pitäis pestä suu saippualla
Onhan tätä puppelointia jo niin kauan seurattu, että tämä oli jo kauan sitten odotettavissa. Nyt vain sitten huomenna luetaan lehdistä miten hienosti ollaan pärjätty, kun eka tappio tuli vasta kuudennessa matsissa...
No voihan kyrvännuppi!
Nice going, lads.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Erehdyin menemään baariin katsomaan Suomen esitystä. Mitä on tapahtunut? Kaikki olivat paskoja.
Tosin kisoihin mennään voittamalla isot maat, pienillä ei niin väliä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ihmetyttää kyllä miksi vaihtoja ei tehty aikaisemmin, eihän ne saaneet edes mitään tilanteita rakennettua. Olisi siinä 60 minuutin kohdalla viimeistään pitänyt tehdä jotain muutosta. Serbia matsiin on liput, mutta onneksi sen jälkeen pääsee sentään juomaan reilusti viinaa vaikka tulisikin häviö. Eilenkin olisi maistunut useampi kuin yksi kalja.
Hodgsonilta on leikattava kulli.
Eteenpäin on menty. Lopussa saatiin kulma. Ennen ottelua en uskonut edes tasapeliin.
Haluatko olla pyöveli?