You are not logged in.
samamoi
Aina välillä avaan vahingossa tuon ekan sivun tästä ketjusta, ja tulee niin ikävä Pierre Bernardia... MIKSEI sitä voi enää näyttää!?
Oliko Ruusun aika se ihana sarja perheestä, jossa oli koira? Mun suosikki!! Tahtoisin nähdä uudestaan.
Mun ja J-B:n vanhan koulutoverin isä oli tekemässä sitä ja koulutoverikin näytteli siinä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
samamoi
Mainoskatko-späm!
Irtiottoja on kyl yllättävän kovaa kamaa ollakseen kotimainen draamasarja. Parasta vähään aikaan.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Väyrysen Paavo on haastateltavana just nyt Joonas Hytösen tv-soussa. Tiedä mitä helmiä se mies taas suustaan livauttaa... Siitäkin huolimatta töllö saa olla äänettömänä, ja Van Halenin Women And Children First soi.
Jouni ja Jone pureutuvat äijäilyn ytimeen
Median monitoimimies Jone Nikula ja Kotiteollisuus-yhtyeen keulahahmo Jouni Hynynen pureutuvat kevään aikana Subtv:llä äijämeiningin ytimeen.
Herrat myönsivät Viihdeuutisten haastattelussa, että äijäily on heiltäkin vielä vähän hakusessa, mutta rehellinen asenne itseään ja osaamistaan kohtaan on hyvä lähtökohta.
Nikula & Hynynen -kaksikko on sitä mieltä, että Äijät tarjoaa hyvän vastapainon esimerkiksi sisustusohjelmille, joita tv on tätä nykyä pullollaan.
Äijät Subtv:llä 20. huhtikuuta alkaen.
MTV3
Äijämeiningin ytimelle
Mitähän tästä nyt seuraa? 90-luvun AC/DC:tä, nilkkabuutseja, Koffin keskikaljaa, nasakoita pieruja....ai niin makkaran syöntiä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Mitähän tästä nyt seuraa? 90-luvun AC/DC:tä, nilkkabuutseja, Koffin keskikaljaa, nasakoita pieruja....ai niin makkaran syöntiä.
Tuskin mitään näitä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Jouni alkaa olla oman julkisuuskuvansa vanki.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:73b376bda9="Katkennut petsari"]Mitähän tästä nyt seuraa? 90-luvun AC/DC:tä, nilkkabuutseja, Koffin keskikaljaa, nasakoita pieruja....ai niin makkaran syöntiä.
Tuskin mitään näitä.[/quote:73b376bda9]
Tosiaan, ei mitään näitä, ainakaan muistaakseni... Olin tekemässä suurinta osaa sarjan jaksoista.
[quote:6df35b69ad="noiseidea"][quote:6df35b69ad="Katkennut petsari"]Mitähän tästä nyt seuraa? 90-luvun AC/DC:tä, nilkkabuutseja, Koffin keskikaljaa, nasakoita pieruja....ai niin makkaran syöntiä.
Tuskin mitään näitä.[/quote:6df35b69ad]
Tosiaan, ei mitään näitä, ainakaan muistaakseni... Olin tekemässä suurinta osaa sarjan jaksoista.[/quote:6df35b69ad]
Juu nythän tuo ohjelman idea jo etsivälle selvisikin. Ennen aikaan tällaiset ammattien esittelyt olivat Koulu-tv:n ohjelmistossa.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Jouni alkaa olla oman julkisuuskuvansa vanki.
Jep. Mutta näin jonkin Kotiteollisuus-dokumentin ja Hynynen tuntui itsekin tajuavan tuon jutun.
Toisaalta tuntuu myös siltä, että se ihan vittuillessaan ja huumorilla äijäilee. Tai vie sen niin yli, että se muuttuu huumoriksi. Tai jotakin.
[quote:21fc9c7099="upsetter"][quote:21fc9c7099="noiseidea"][quote:21fc9c7099="Katkennut petsari"]Mitähän tästä nyt seuraa? 90-luvun AC/DC:tä, nilkkabuutseja, Koffin keskikaljaa, nasakoita pieruja....ai niin makkaran syöntiä.
Tuskin mitään näitä.[/quote:21fc9c7099]
Tosiaan, ei mitään näitä, ainakaan muistaakseni... Olin tekemässä suurinta osaa sarjan jaksoista.[/quote:21fc9c7099]
Juu nythän tuo ohjelman idea jo etsivälle selvisikin. Ennen aikaan tällaiset ammattien esittelyt olivat Koulu-tv:n ohjelmistossa.[/quote:21fc9c7099]
http://media.almamedia.fi/id/85518.wmv
No onhan se siitä iahn tietoinen, mutta silti tuntuu että kun näkee sen keskustelemassa jossain YLEn asiaohjelmassa miehisyydestä, niin täytyy miettiä... Et joo, ok, vitsi ja itseironiaa, mutta jos sitten kuitenkin viljelee sitä joka paikassa...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
No onhan se siitä iahn tietoinen, mutta silti tuntuu että kun näkee sen keskustelemassa jossain YLEn asiaohjelmassa miehisyydestä, niin täytyy miettiä... Et joo, ok, vitsi ja itseironiaa, mutta jos sitten kuitenkin viljelee sitä joka paikassa...
Kyllä se äijyys on Hynysellä musta roolia. Off-camera se ei ole ollenkaan niin "rehvakas", vaan suht normaali ja ihan mukava pitkätukka.
Niin, se tiedetään.
Mietin vaan että jos se ei koskaan näy minään muuna missään...
Voi olla etten tiedä itsekään mitä yritän sanoa.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:ec5df03290="arttu"]Niin, se tiedetään.
Mietin vaan että jos se ei koskaan näy minään muuna missään...
Voi olla etten tiedä itsekään mitä yritän sanoa.[/quote:ec5df03290]
Minusta puhumattakaan... Puhuttiin sentään samasta hepusta, kait...
Niinpä, ihmisille jää aika yksipuolisia kuvia näistä "julkkiksista", kun ainoa kuva rakentuu telkkarin ja Seiskan luomien kuvien mukaan. Toivottavasti Hynynen on ite tyytyväinen antamaansa kuvaan. Toimii varmaan ainakin vielä toistaiseksi hyvin rokkilupeilla ja vestivaaleilla humalaisten urhojen keskellä...
Luulis että kumottais.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Eiköhän se äijästely ole henkilökohtaisen brändin ylläpitoa.
Mun ehdoton ykkössarja on teemalta perjantaisin klo 21 tuleva Mariseva joukko eli Grumpy old men, jossa keski-ikäiset miehet kertovat heitä vituttavista asioista. Arvaatte kyllä miksi.
Jåå se on kiva. Tulee sen nimen alla myös Grumpy Old Women -jaksoja.
Hitto oon unohtanu ton ihan kokonaan! Jouluaaton kohokohta oli kun perheen kanssa katsottiin jakso, missä naiset valittivat juhlien järjestämisestä. Ihan parasta!
Hitto oon unohtanu ton ihan kokonaan! Jouluaaton kohokohta oli kun perheen kanssa katsottiin jakso, missä naiset valittivat juhlien järjestämisestä. Ihan parasta!
Kääks, olen missannut marisevat matamit! Toivottavasti tulee uusintoja/uusia jaksoja.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Mulla on koneellakin noita katsomatta. Näkyvät tehneen oikein urakalla vaikka mitä grumpyiluja.
Oj, Snoop on telkassa, pakko mennä kattomaan. Sen puhetta kuuntelee mielellään kun sillä on niin ihana ääni, hunajaa korville...
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
twin peaks alkaa ihan just, taitaa olla eri kanava.
Vähänkö oiskin parasta, jos Snoop Dogg ois Twin Peaksissa.
Tällä hetkellä parasta Twin Peaksissa on kulmakarvat.
Vähänkö oiskin parasta, jos Snoop Dogg ois Twin Peaksissa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:da5b8ece8c="kri"]
Tällä hetkellä parasta Twin Peaksissa on kulmakarvat.[/quote:da5b8ece8c]
ja GORDON COLE!
Sent from my iPhone 16
Pelottaa jo valmiiksi ensi sunnuntain jakso
This must be what jail / I will scratch