You are not logged in.
Young Pope
Ekan jakson perusteella vaikutti ihan kiinnostavalta ja kauniisti kuvatulta. Muuten jäi vielä aika lailla avonaiseksi koko homma.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
aika outo sarja, vaimo tykkäs joten katsoin itsekin
towards 2
Metsolat
Paras suomalainen sarja ikinä.
Halt and Catch Fire - kausi 4
Marcellan 2. kausi vaikutti jossain välissä hyvältä, mutta lopulta meni aika hölmöksi
The Same Sky jatkoon ekan jakson perusteella Tästä tuli mieleen että tän vuoden puolella pitäisi tulla Deutschland 86 (eli Deutschland 83:n jatkokausi).
Fear the Walking Dead - kausi 4
Final Spacea katellut muutaman hahmon. Tavallaan ihan kivaa avaruuskohkaamista, mutta toivottavasti kohta alkaisi vähän maailma ja hahmot selkiintyä. Keskushahmona pyörivä mieslapsi on taas kerran todella tylsä. Toivottavasti vitsien taso myös paranisi, ajattelin antaa muutaman jakson vielä armoa ja katotaan sit jaksaako loppuun.
edit: Vaikka kyseessä onkin komediallinen sekoilu, jossa ei tuhlata aikaa, olisi kiva jos maailma saisi edes vähän lihaa luiden päälle.
Last edited by barton_funk (25.07.2018 12:26)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The Same Sky
Kotikatu -kausi 7
Dexteriä yritän kattoa loppuun. Oliks tää sarja tosiaan näin köpönen, vai onko 7. kausi aiempia huonompi?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Dexteriä yritän kattoa loppuun. Oliks tää sarja tosiaan näin köpönen, vai onko 7. kausi aiempia huonompi?
Ne vikat kaudet ihan kauheita, varsinkin vika eli kahdeksas. Ihan 1/5-kamaa.
Ne ekatkin kaudet vaikutti paljon heikommilta kuin muistin kun toisen kerran joskus yritin katsoa.
Better Call Saul jatkuu taas
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Young Pope
Ekan jakson perusteella vaikutti ihan kiinnostavalta ja kauniisti kuvatulta. Muuten jäi vielä aika lailla avonaiseksi koko homma.
Parani loppua kohden. Koko homma pyöri Paavin orpouden ympärillä, ja jankkasi muutenkin liikaa, mutta oli toisaalta omintakeinen ja kuvaukseltaan kiinnostava. Kannatti katsoa.
Hassuttelija wrote:Dexteriä yritän kattoa loppuun. Oliks tää sarja tosiaan näin köpönen, vai onko 7. kausi aiempia huonompi?
Ne vikat kaudet ihan kauheita, varsinkin vika eli kahdeksas. Ihan 1/5-kamaa.
Ne ekatkin kaudet vaikutti paljon heikommilta kuin muistin kun toisen kerran joskus yritin katsoa.
Sakiaa paskaa kyllä. Ehkä tässä on muutakin katseltavaa. Tämä ukrainalainen mafiapomo vois olla jonkun randomin MacGyver-jakson pahis uskottavuutensa puolesta näin esimerkiksi. Sillä erotuksella toki, että MacGyveria viitsii kuitenkin katsella.
how they run this show.
Patrick Melrose oli hyvä, paikoin suorastaan erinomainen.
how they run this show.
Montalbanon uusin kausi
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Disenchantment elikkäs Matt Groeningin uus tuli katottua yheltä istumalta (no ok, vessabreikit sallittu) netflixistä. Erittäin hyvä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
^katsoin 2 jaksoa ja todella kesyltä vaikutti.
Nyt seuraan:
Saul, parasta telkkaria ikuna
Sharp objects, oikein hyvä
Who is america, harvemmin naurattaa mutta hyvällä asiallahan tässä ollaan
Castle rock, ihan viihdyttävää hömppää
Matt Groeningin Disenchantmenttia vähän katellut Netflixistä. Pari jaksoa takana, ja ei nyt vielä oo ihan kauheasti huvittanut. Olisi olettanut Futuraman tyylistä jatkuvaa laukomista. Eipä tää ainakaan vielä juonen tai hahmojenkaan kannalta miltään huippusarjalta vaikuta.
Sharp objects, oikein hyvä
Viimeisin jakso nosti hyvästä loistavaksi ja ei hemmetti malta odottaa vikaa jaksoa. Kukaan lukenut tuota kirjaa?
I am Killeriä katsonut Netflixistä. Kuolemantuomion saaneet henkilöt kertoo rikoksestaan omin sanoin ja uhrien omaiset ja viranomaiset oman näkökulmansa. Ihan mielenkiintoinen vaikka onkin perus jenkkityyliin tehty uudelleen dramatisointineen.
Wolf Hall
Comrade Detective on
In the thick of 1980s Cold War hysteria, the Romanian government created"Comrade Detective" to help promote Communist ideals and inspire a deep sense of nationalism in the country's residents. In the gritty police drama, detectives Gregor Anghel and Iosef Baciu investigate the murder of a fellow officer and, in the process, unravel a plot to destroy their country. Fueling that conspiracy is Romania's greatest enemy -- capitalism. The series was forgotten about after the fall of the Berlin Wall, but it has been rediscovered and digitally remastered to be seen by modern viewers. Now, though, the heroes' dialogue has been dubbed, with their voices provided by Hollywood actors Channing Tatum and Joseph Gordon-Levitt.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
leposi wrote:Wolf Hall
Mistä tämä näkyy?
Kirjaston dvd.
Tuli katottua Sharp Objects. Hyytävä. Paljon parempi kuin saman ohjaajan ylihypetetty Big Little Lies.
Last edited by E (27.08.2018 17:58)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Tuli katottua Sharp Objects. Hyytävä.
Vika jakso tuntui kuitenkin jotenkin pettymykseltä hienon tunnelman kasvattelun jälkeen. Jotenkin tylsin ja perinteisin mahdollinen loppu tälle. Siinäkin mielessä muistuttaa True detectiven ekaa kautta.