You are not logged in.
Mä tahon tuonne keikalle. Myykää mulle lippu! Tai jos jollain tutulla on myytävänä niin ostan pois. Itse asiassa tiedän yhden toisenki, joka tahtois tuonne, joten parikin lippua vois lähtee.
Mä tahon tuonne keikalle. Myykää mulle lippu! Tai jos jollain tutulla on myytävänä niin ostan pois. Itse asiassa tiedän yhden toisenki, joka tahtois tuonne, joten parikin lippua vois lähtee.
Tutulta ehkä löytyis. Kyselen!
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:0d42d0c9a8="leposi"]Mä tahon tuonne keikalle. Myykää mulle lippu! Tai jos jollain tutulla on myytävänä niin ostan pois. Itse asiassa tiedän yhden toisenki, joka tahtois tuonne, joten parikin lippua vois lähtee.
Tutulta ehkä löytyis. Kyselen![/quote:0d42d0c9a8]
OOH! Ilmota heti kun tiedät.
Tänään
Soittaakohan paljon vanhempaa matskuu. Uusin levy kokonaan kuulematta ja edellinenkin tosi huonosti hallussa :?
[quote:7d574c9b2a="asleep"]Tänään
Soittaakohan paljon vanhempaa matskuu. Uusin levy kokonaan kuulematta ja edellinenkin tosi huonosti hallussa :?[/quote:7d574c9b2a]
Se edellinen on aika tylsä, mutta uusi on ihan hyvä.
Eiköhän ne ainaski muutaman vanhan hitin päräytä.
ei vittu en tienny tästä
edit: siis meikähän käveli tosta nosturin ohitse aamullla töihin ja iso bussi oli siinä vieressä ja funtsin et mikähän bändi tänään soittaa
Hyvä keikka!
Vanhoja hittei tuli sopivasti tai melkein ois voinu tulla vielä enemmänkin
kun ei nuo uudet biisit oikein iskeny.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Hyvä keikka oli! Jätkät rules! Just sellasta hyvää rokkimeininkiä kokemuksen tuomalla varmuudella.
Jep! Sopivan pituinen ja tuttuja biisejäkin tuli riittävästi. Hieno bändi
Gaz Coombesin uusin soololevy World's Strongest Man on ollut mulle yksi tämän kesän yllärikesähiteistä. Supergrass oli mulle enimmäkseen aika yhdentekevä vaikka pari hittiraitaa niillä onkin, mutta tämä soololevy on paljon kypsempää ja seesteisempää tavaraa. Tulee vähän mieleen jos Thom Yorke päättäisi tehdä soololevyn joka sisältää tarttuvaa ja hyvää musiikkia.