You are not logged in.
Onko asut jo valmiina!?!? Mitä laitatte
valkoinen coca-cola -paita ja luultavasti mustat farkut, koska shortsien taskut on vähän semmoset et pitää varoa ettei kamat putoa, liikaa stressiä
tai no, kattellaan.
muovikassiksi varmaan s-market, se on varma valinta
Suosittelen väkevästi (ja ehkä hiukan ilmiselvästi) kaikille Flowhun menijöille Terry & Gyan Rileytä ja Tangerine Dreamia, tsekkasin molemmat viime viikolla Dekmantelissa. T&GR:n keikka meni helposti kaikkien aikojen Top 1:een, ja TG oli kaikkien odotusten vastaisesti todella kova. Froesen leski Bianca spiikkasi alussa ja esitteli bändin, shöy kesti 2,5h ja esityksen jälkeen oli fanitapaaminen konserttipaikan aulassa. Pienistä Quaschningin kitaratiluttelu- ja tukanheiluttelukitschvivahteista ja hetkittäin hieman nolosta "psykedeelisestä" taustagrafiikasta huolimatta tai kenties osittain niiden ansiosta? oli erittäin viihdyttävä kokemus. Meinasin linkata tähän Boiler Roomin taltioinnin keikasta, mutta se on näemmä poistettu Youtubesta. Ehkä löytyy pirana jostain dark(ambient)webistä, siinä oli koko kaksi ja puoli tuntia.
Your eyes / like crashing jets
ok kiitti vinkistä vaikka kyllähän noi tosiaan omalla tsekkauslistallani oli jo.
huh ku siel on kuuma, taidan sittenkin mennä shortseissa. veikkaan kyllä että joku ukkoskuuro saattaa tulla, huppari muovikassiin.
veikkaan kyllä että joku ukkoskuuro saattaa tulla, huppari muovikassiin.
Muovikassi on mahdollista vetää päälle eräänlaiseksi uimapuvuksi hätätilanteessa. Reiät jaloille kassin pohjaan ja sträpit olkapäille. Hyvin menee yhdet festarit ja Hel-Looksiin kuva kaupan päälle.
Kiitos. Parhaat toistaiseksi Terry Riley poikineen ja Olli"Puppe" Ahvenlahti, kakkis myös ok.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Niin ja Olli Aarni : psykee:
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Lubomyr Melnyk heleposti Flown kovin buukkaus koskaan
Lubomyr Melnyk heleposti Flown kovin buukkaus koskaan
Ihan sairaan kova oli.
Puol kahdelta ajetaan ulos, ei myydä enää kaljaa, vittu mikä 2001, pakko mennä yksin jatkoille, ei kehtaa himaan näin selvin päin, fuck you
Office Bar paras jatkopaikka Pääsky pubin jälkeen.
Ostin tuplahampparin jostain kojusta mut antoivat jonku ihme kebberullan, sou not ja hyvää oli, nyt himassa (vessassa), huomenna jatkuu.
I-F loistava buukkaus takapihalle
Mites Patti? Mites Paveharju?
Patti oli hyvässä vireessä ikäisekseen, joku asiaa tuntevampi voi kertoa enemmän, ja pavikset soittivat kunnon hittikeikan ilman sen kummempia sekoiluita. Papru feattas kahdessa biisissä.
Kakkosnikillä pidemmät sepustukset myöhemmin jos jaksan.
Flown perjantain pääesiintyjät olivat surkuhupaisia Lauryn Hill tuhosi klassikkolevynsä ja Patti Smithin aikuisrock olisi sopinnut paremmin olutfestivaalin oheisohjelmaksi
Nyt tylytetään ihan tosissaan
Last edited by KZ (11.08.2018 13:48)
Ollut aika noloja viime aikoina nuo Artun "kritiikit".
KZ wrote:Mites Patti? Mites Paveharju?
Patti oli hyvässä vireessä ikäisekseen, joku asiaa tuntevampi voi kertoa enemmän, ja pavikset soittivat kunnon hittikeikan ilman sen kummempia sekoiluita. Papru feattas kahdessa biisissä.
Kakkosnikillä pidemmät sepustukset myöhemmin jos jaksan.
Pavikset soitti hittikeikan? Pari biisiä jaksoin kuunnella ja ne oli jo mulle sen tason kärsimysnäytelmää, että oli pakko lähteä kesken himaan. Pari ekaa levyä on jossain määrin tuttuja ja Kuljin kauas on klassikkobiisi, mutta nyt ei iskenyt ns. ollenkaan. Syytän varmuuden vuoksi 10 tunnin duunipäivää, josta riensin suoraan festareille
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Itse en juuri tunne pattin tuotantoa, mutta kieltämättä beds are burning hieman yllätti, toisaalta sehän on ihan hyvä biisi. Laurel hilliä en ehtinyt nähdä, vain pätkän sitä DJ:tä, kun piti rientää voimalaan kuuntelemaan illan parasta keikkaa eli lubonyr melnikiä. Hyvä että sain yhdeltä kaverilta vinkin tästä, ihan tajutonta soittoa.
Mikäs siellä on/oli yleisötungoshelvetti-tilanne? Kuitenki 100% loppuunmyyty.
ei siellä ihmeemmin ryysistä ollut tai en huomannu. siellä isossa teltassa en kyllä edes käynyt.
Hirveää +1 voimia läheisille
Oliko Limiñanas hyvä? Olin viime aikoina hehkuttanut sitä, mutta nyt en sitten kuitenkaan mennyt Flowhun.
No mitenkäs siellä jaksellaan?
Söin jonku social burgerjointin burgerin, kympin maksoi, 5/5 ja sen apinahommelin chairman ipaa Juan, 7 eååh, DAFfia odotellessa jotain kokeellista sirinää täällä voimalassa.
Itse en juuri tunne pattin tuotantoa, mutta kieltämättä beds are burning hieman yllätti, toisaalta sehän on ihan hyvä biisi.
Patti on kyllä uskomattoman karismaattinen esiintyjä. Alussa kuultin vissiin kolme biisiä 90-luvun tuotantoa, joista Summer Cannibals ei ole suurimpia suosikeitani. Sitten seurasi hittejä ja tuo Midnight Oil-koveri, joka oli minusta ihan hauska ja yllättävä ja yksi keikan huippukohtia. Because The Night ei lähtenyt ehkä ihan täysillä ja muutoinkin bändin soitto oli ehkä basistia lukuunottamatta vähän turhan suoraviivaista. Kitarassa oli siis Pattin poika ja mitään noise-juttuja ei kuultu eli siinä mielessä vähän eri meininki, kuin Lenny Kayen ollessa kitarassa. Sanoisin, että kolmesta näkemästäni Pattin keikasta tämä sijoittui huonommaksi, kuin Tamperetalon keikka, mutta paremmaksi kuin Primaveran keikka, jota ennen oli juuri julkaistu se varsin tylsä cover-levy.
Keikan alussa Patti vaikutti jotenkin vaisulta ja hauraalta (valitteli ettei voi taputtaakaan, kun ranteessa on jokin vaiva). Ain't it strangen aikana siirryttiin sitten johonkin toiseen ulottuvuuteen: "Oh I just move in another dimension" ja Patti nuortui ihan silmissä. Tuo Hesarin väite jostain kaljatelttamenosta nyt on ihan paskapuhetta jos yhtään seurasi mitä se siellä lavalla touhusi keikan loppupuolella. On se uskomaton
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
soittiko patti rakkauslaulunsa paaville
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!