You are not logged in.
Vähintään Nosturiin menen, mutta ehkä myös jommallekummalle Klubeista.
Turun Klubia itse mietin, mutta aamuvuoroviikko vienee mehut ja jään kotiin.
Nosturiin on libut. Pitäis ehkä jotain levyjäkin hommata.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ludakko ja turun klubi.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Wrong on 80-luvun parhaita levyjä, uskomatonta tykitystä. Big Dick + Rag & Bones, parhautta. Big Dickin bassoriffi vaan on niin svengaava, että huhhuh.
Bourgeoise on ehkä toisiks paras levy, hankala sanoo. Tätä hitaampaa ja junnaavampaa Noukkareita, toimii.
Why Do They Call Me Mr. Happy? on vähän ristiriitainen kokemus itselle. Sen kautta bändiin tutustuihin ja kolahti ihan homona. Tossa on pirun kovia biisejä, esmes Kill Everyone Now ja Cat Sex & Nazis, mutta sitten vähän tollasia puoliturhia viisuja, jotka on tehty paremmin monella muulla NMN:n levyllä.
Muihin levyihin olen tutustunut vasta hiljattain. 0 + 2 = 1 on hyvä levy, Sex Mad ei myöskään huono. Uusin levykin kuulostaa ihan kivalta, muttei vielä osaa sanoa mihinkä tuo sijoittuu NMN-asteikolla.
Harmi vaan, ettei noita vanhoja levyjä irtoa yhtään vittu mistään. Why Do They Call Me Mr. Happya olen koittanut metsästää vuosia, muttei ole tullut eteen järkevällä hinnalla. Mamaa taitaa löytyä Suomenkin kaupoista Wrongin ja Bourgeoisen lisäks.
Tuotanoinniin itse olen Sex Madin poistanut Black&Whitesta ja Worldhood & Mr. Happy -paketin eBaysta, kyllä noita liikkuu käsittääkseni ihan riittäviä määriä, varsinkin jälkimmäisessä on jatkuvasti jotain levyä myynnissä.
Älä päästä painiks sitä
Tuotanoinniin itse olen Sex Madin poistanut Black&Whitesta ja Worldhood & Mr. Happy -paketin eBaysta, kyllä noita liikkuu käsittääkseni ihan riittäviä määriä, varsinkin jälkimmäisessä on jatkuvasti jotain levyä myynnissä.
Joo, no en tota eBayta niin ole seurannut, lähinnä levykauppojen listoja katsellut. Amazonin käytetyiden kaupassa hintaa Why Do They Call Me Mr. Happylle oli jotain 30 dollaria, mikä on turhan paljon. Jos levyjä ei löydy levykauppojen listoilta, niin silloin ne on omasta mielestä hankalasti saatavia. Huutokauppojen selailijat ovat varmaan eri mieltä.
Jep jep, mutta Amazonin 30 egeen verrattuna eBayn Mr. Happyt liikkuu siinä 5-8 dollarin kieppeillä, postikulujakaan noille vinyyleille ei paljoa Suomen sisäisiä paketteja enempää tarvi allokoida.
Älä päästä painiks sitä
Jep jep, mutta Amazonin 30 egeen verrattuna eBayn Mr. Happyt liikkuu siinä 5-8 dollarin kieppeillä, postikulujakaan noille vinyyleille ei paljoa Suomen sisäisiä paketteja enempää tarvi allokoida.
Oon niin nuori, että oon cd-miehiä. Täytyy toivoa, että keikalle ottaisivat mukaan vanhojakin levyjä, kuten viimekskin oli.
[quote:8a1a3084ee="forssto"]Vähintään Nosturiin menen, mutta ehkä myös jommallekummalle Klubeista.
Turun Klubia itse mietin, mutta aamuvuoroviikko vienee mehut ja jään kotiin.[/quote:8a1a3084ee]
eeeet jääää!
I love you and dream about the Führer
[quote:b3c2fa3267="leposi"][quote:b3c2fa3267="forssto"]Vähintään Nosturiin menen, mutta ehkä myös jommallekummalle Klubeista.
Turun Klubia itse mietin, mutta aamuvuoroviikko vienee mehut ja jään kotiin.[/quote:b3c2fa3267]
eeeet jääää![/quote:b3c2fa3267]
Mäkin tuun, ei voi jäädä pois!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:e55482e09b="turkele"][quote:e55482e09b="leposi"][quote:e55482e09b="forssto"]Vähintään Nosturiin menen, mutta ehkä myös jommallekummalle Klubeista.
Turun Klubia itse mietin, mutta aamuvuoroviikko vienee mehut ja jään kotiin.[/quote:e55482e09b]
eeeet jääää![/quote:e55482e09b]
Mäkin tuun, ei voi jäädä pois![/quote:e55482e09b]
Mäkin!
"A repo man's always intense"
[quote:26416a5e18="risto_m"][quote:26416a5e18="turkele"][quote:26416a5e18="leposi"][quote:26416a5e18="forssto"]Vähintään Nosturiin menen, mutta ehkä myös jommallekummalle Klubeista.
Turun Klubia itse mietin, mutta aamuvuoroviikko vienee mehut ja jään kotiin.[/quote:26416a5e18]
eeeet jääää![/quote:26416a5e18]
Mäkin tuun, ei voi jäädä pois![/quote:26416a5e18]
Mäkin![/quote:26416a5e18]
...jään pois.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Minua on tässä aina ärsyttänyt musiikkia enemmän tuo kamala nimi, vaikka ei tuo musiikkikaan oikein tipu.
Minua on tässä aina ärsyttänyt musiikkia enemmän tuo kamala nimi, vaikka ei tuo musiikkikaan oikein tipu.
boikotoit siis myös bändin nimeä etkä ainoastaan tätä otsikointia?
[quote:6f6ad76bb6="psykokarkki"]
boikotoit siis myös bändin nimeä etkä ainoastaan tätä otsikointia?
[/quote:6f6ad76bb6]
Otsikointi on loistava! Se hämärtää merkitystä...
Tuohan on hyvä nimi, sopii tollaselle asenteelliselle bändille. Jostain anti-raiskauskampanjan sloganista repäistu tuo nimi muuten.
Noeikuneiniineiniintottamunassa ollaan paikalla.
Sent from my iPhone 16
ajattelin huomauttaa, että tämä on aika huonoa musiikkia. myspace-biisiensä perusteella ihan normaalia kännihoilotuspunkkia. pitänee silti lähteä huomenna keikalle funia katsomaan. ja au pairkin on hyvä livenä. toivon että nomeansno yllättää.
ajattelin huomauttaa, että tämä on aika huonoa musiikkia. myspace-biisiensä perusteella ihan normaalia kännihoilotuspunkkia.
Joo, kuuntele vaikka Wrong ennen kuin käyt huutelee.
Sent from my iPhone 16
vittu että oli muuten ehkä parasta ikinä!
vittu että oli muuten ehkä parasta ikinä!
Jo toista päivää putkeen parasta ikinä? Kuntoa löytyy.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
joo, ja vielä 1h 45 min setti
jaksaa papat heilua.
åhå
Älä päästä painiks sitä
Miltä se näyttää, kun laitetaan yksi hantan ikäinen mies, yksi sotaveteraani ja sun filosofian proffa lavalle, niille kitarat käteen ja soittamaan punkkia?
Lähin vertailukohta lienee mäkeä laskeva panda - niin lutuisesta visuaalisesta elämyksestä oli kyse, kun bändi kapusi lavalle. Harmaantuneita hapsia, kalju, floridalaisen eläkeläisen kuteet, jäykät nivelet. Bändin ikärakenne yllätti minut. Miksei kukaan sanonut että nämä papat todellakin ovat WANHOJA?
Tätä ihmetystä kesti parin ensimmäisen biisin ajan. Sitten sillä ei ollut enää suurempaa merkitystä, sillä musa oli niin toimivaa.
Soitto oli tiukkaa - eikä sillä tavoin kuin Funilla, josta on tullut tiukasti soittava bändi - papat eivät yksinkertaisesti olisi voineet tehdä virhettä. Soittorutiini oli kovinta mitä muistan nähneeni. Soitosta kuului, että biisit on vedetty tuhansia ellei kymmeniä tuhansia kertoja... jopa kaikkein yksinkertaisimmat melodiakuviot olivat tästä syystä hyviä. Melodisuutta ja vaihtelevia biisejä oli jopa vaarallisiin ska-henkisiin äärilaitoihin asti. Onneksi suurin osa ajasta oltiin oikeilla jäljillä.
Laulu oli punk-bändien keskitasoon suhteutettuna sarjassa parasta ikinä. Kaikki kolme jäsentä lauloivat eri kohdissa. Laulu kuulosti enemmän rokilta, jossa oli sopiva häivähdys punk-rääkymistä.
Keikka kesti mielestäni liian pitkään.
Levyltä en tätä bändiä kuuntelisi varmaan nuottiakaan, mut mulle tän tyylisen musan pointti on olla esittävää musiikkia.
Taisi olla paras punkkikeikka pariin vuoteen.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
voe tätä kiimaaa!!!! rob wrightin harmaakarhumaiselle presenssille vielä erikseen
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
[quote:78e2308fd7="Laatu"]
Levyltä en tätä bändiä kuuntelisi varmaan nuottiakaan, [/quote:78e2308fd7]
Kokeilepa reteesti Wrongia, siinä on just kuvailemasi parhaat puolet keikasta (plus lisänopeutta) ilman ensimmäistäkään kuvailemaasi epäilyttävää puolta. Täydellinen levy.