You are not logged in.
Onkos kukaan uskaltautunut hankkimaan 1966 Live Recordingsia? 36 cd:tä keikkanauhoitteita (osa tuon ajan yleisönauhoituksia eli varmaan aivan uskomattoman nautinnollisia äänenlaadullisesti) samalta kiertueelta ja joka keikalla suurinpiirtein vissiin sama settilista. Jonkinasteinen fani minäkin olen, mutta rajansa kaikella... The Real Albert Hallia (se aiemmin bootleg-sarjassa julkaistu on oikeasti vissiin Manchesterista) harkitsin vinyylinä. Spotify-testauksen perusteella ei näissä kovin suurta eroa taida olla... Vähän ehkä löysemmät versiot Ballad of a Thin Manista ja Like a Rolling Stonesta. Tuskin tulee hankittua.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Toivottavasti joku ostaa, mutta on kyllä aivan naurettava julkaisu.
bzort glorf bööth
Toivottavasti joku ostaa, mutta on kyllä aivan naurettava julkaisu.
Kyllä tuollekin varmasti ostajia löytyy. Voivat sitten pitää Dylan-vertikaalit ja miettiä, mikä vuosikerrassa 66 oli paras keikka.
<@DBGene> senkin karkki
Don't Look Back ja No Direction Home areenassa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tänään soi levykaupassa Bob Dylan ja sattumalta hyllyä selatessa osui Infidels.
bzort glorf bööth
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
So what does it all mean? Myself and a lot of other songwriters have been influenced by these very same themes. And they can mean a lot of different things. If a song moves you, thats all thats important. I dont have to know what a song means. Ive written all kinds of things into my songs. And Im not going to worry about it what it all means. When Melville put all his old testament, biblical references, scientific theories, Protestant doctrines, and all that knowledge of the sea and sailing ships and whales into one story, I dont think he would have worried about it either what it all means.
bootleg series vol.13 ilmestynyt ja keskittyy hihhulivuosien matskuun. kyllähän toi kiinnostelee.
Kuulostaa ihan kivalta vaikken Dylan-entusiasti olekaan. Perustuuko Dylanin hihhulivuosien matskun kehno arvostus pelkästään hihhuliuteen vai onko myös musiikilliset perusteet? Tai siis mulla on se mielikuva ettei tuon aikakauden tekemiset olis kovin isossa arvossa jäbän tuotannossa.
Kuulostaa ihan kivalta vaikken Dylan-entusiasti olekaan. Perustuuko Dylanin hihhulivuosien matskun kehno arvostus pelkästään hihhuliuteen vai onko myös musiikilliset perusteet? Tai siis mulla on se mielikuva ettei tuon aikakauden tekemiset olis kovin isossa arvossa jäbän tuotannossa.
vissiin oli dylan itse sitä mieltä myöhemmin että noi levyt on aika paskoja. enpä tiijä, kun toi periodi on tosi huonosti hallussa ja sen takia vois just hommata ton kokoelman. onhan siellä hienoja biisejä seassa, esim every grain of sand.
Eikö Slow Train Coming ole myöhemmin kohonnut jonkinlaiseen melkein klassikko -asemaan?
Sitten siltä ajalta on tietysti se kaikkein uskomattomin ja epä-dylanmaisin kansikuva:
En tiiä. Selvästihän tässä Bootleg Seriesissä myös tarjotaan uutta näkökulmaa aikoinaan lytättyihin levyihin. Esimerkkinä tästä Self Portrait, jonka aikaisesta materiaalista koottu Another Self Portrait on varsin hyvä kokonaisuus.
Slow Train Coming oli ennen jokaisen vinyylidivarin vakiokamaa ja itsekin sen lopulta parilla eurolla ostin. Ihan ok levy, mutta ei läheskään parasta Dylania. Enemmän olen melkeinpä Savedia kuunnellut, jolla on myös muutama vahva biisi, mutta myös paljon heikompia. Mainettaan parempi levy kuitenkin.
Shot of Loven muuten ostin pelkän kannen perusteella joskus ja olen siitä varmaan tähän topiciinkin jossain vaiheessa jotain kirjoittanut. Hyvä, että Dylan kiinnostaa taas
EDIT: jostain sivulta 4 tai 5 tuo juttu löyty. Reilut 10 vuotta sitten kirjoitettu.. Mihin tämä aika on mennyt, ihan eilenhän minä tuolle mielestäni naureskelin...
Last edited by Alxity (10.11.2017 22:38)
<@DBGene> senkin karkki
Eikö Slow Train Coming ole myöhemmin kohonnut jonkinlaiseen melkein klassikko -asemaan?
Sitten siltä ajalta on tietysti se kaikkein uskomattomin ja epä-dylanmaisin kansikuva:
En osaa sanoa musasta mitään, mutta ns. photoshop-silmääni ahdistaa toi artistin nimen sijoittaminen liian lähelle, mutta ei kiinni kuvaan. Toivottavasti on ollut tarkoituksellista.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
KZ wrote:Kuulostaa ihan kivalta vaikken Dylan-entusiasti olekaan. Perustuuko Dylanin hihhulivuosien matskun kehno arvostus pelkästään hihhuliuteen vai onko myös musiikilliset perusteet? Tai siis mulla on se mielikuva ettei tuon aikakauden tekemiset olis kovin isossa arvossa jäbän tuotannossa.
vissiin oli dylan itse sitä mieltä myöhemmin että noi levyt on aika paskoja. enpä tiijä, kun toi periodi on tosi huonosti hallussa ja sen takia vois just hommata ton kokoelman. onhan siellä hienoja biisejä seassa, esim every grain of sand.
On muuten yllättävänkin vahva setti tuo Bootleg series vol 13. Kansivihossa mainitaankin, että Dylan työskenteli studiossa usein nopeasti, eikä yrittänytkään saada mitään definitiivistä versiota biisistä levylle. Tiedä häntä, mutta tuolla tupla-cd:llä on ainakin helvetin paljon kovempia live-vetoja noista tuon ajan biiseistä. Etenkin Savedin vahvimmat vedot ja Gotta Ssrve Somebodyn molemmat versiot iskivät. Suosittelen.
<@DBGene> senkin karkki
Tykkään parin kuuntelun jälkeen Another Side of Bob Dylanista melkoisesti. Tuntuu itse asiassa, että tämä olisi paras kuulemani Dylan. Postissa olisi tulossa vielä John Wesley Harding ja Nashville Skyline. Pitäisi tilata vielä ainakin Desire ja Basement Tapes. Ehkä ne tällä hetkellä riittävät Blood on the Tracksin ohella 70-luvun tuotannosta.
Tää on hyvä, en oikein jaksa juuri nyt muuta Dylania.
Last edited by barton_funk (11.08.2018 18:29)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tykkään parin kuuntelun jälkeen Another Side of Bob Dylanista melkoisesti. Tuntuu itse asiassa, että tämä olisi paras kuulemani Dylan. Postissa olisi tulossa vielä John Wesley Harding ja Nashville Skyline. Pitäisi tilata vielä ainakin Desire ja Basement Tapes. Ehkä ne tällä hetkellä riittävät Blood on the Tracksin ohella 70-luvun tuotannosta.
Desire Bobin paras levy.
mutta lee ranaldo suosittelee:
Nyt just vähän heikko rahatilanne mutta pakkohan tonne on mennä, vaikka varmaan Newportissa 1965 oli halvemmat liput.
Bob Dylanilla on tasan kaksi tunnetta tai sanoisinko mielialaa. Aina vituttaa (Maggies Farm) tai surettaa (Blowin in the Wind). Mutta aina syy on muissa. Aina. Ruikuttajien kuningas. Toimeen ei ole tartuttu eikä tartuta, koska maailma on niin epäoikeudenmukainen. Nobel matskua.☠️ pic.twitter.com/1ESPm7pDcv
— Kari Peitsamo (@KariPeitsamo) April 26, 2019
Martin Scorsesen ohjaama Bob Dylan -Netflix-dokumentti sai julkaisupäivän Hulppea kokoelmalevy myös tuloillaan
elikkäs 14.6. ilmestyy Rolling Thunder Revue: A Bob Dylan Story. kiinnostaa erittäin paljon
Bob Dylan kieltää kuvaamisen keikoillaan, kieltoa valvotaan tänään myös Hartwall-areenalla
tänään! postailkaapa kuvia jos paikalle menette eiq
Bob Dylan kieltää kuvaamisen keikoillaan, kieltoa valvotaan tänään myös Hartwall-areenalla
tänään! postailkaapa kuvia jos paikalle menette eiq
Enemmän kuvaamista vituttaa kuvaamisesta mäkättävät ihmiset.