You are not logged in.
Panomies ja poppari! Vielä kun olisi kuvia Tauskin sinisestä mulkusta niin olisi topsu aikalailla täydellinen.
bzort glorf bööth
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
"Tämä on taiteija urani suurin sopimus!"
-Olen tänään tehnyt suurimman sopimksen mitä olen saavuttanut koko urani aikana!
-Tuntuu kuin rakas isoveli olisi ollut kadoksissa 20 vuotta ja sitten se vaan kävelee levyyhtiön käytävällä vastaan Ile Vainio seisoo edessäni ja lyö olkapäälle sanoen että nyt alettiin poika hommiin ja heti!
-Ehotin Ilkalle pientä vapaapainia kaikkien vuosien jälkeen ja sitten siirytään pöytään keskustelemaan!
-Olen taistellut suurimman osan näistä vuosista yksin ja osan nyt jo vuosia ilman minkäänlaista levytys sopimusta ja aina aika ajoin se suuri palo tehdä musiikkia on sammunut sisälläni kun olen huomannut että kanavat eivät aukea kun yksin taistelen suurien virtojen viemänä ja monesti lopputulos on ollut se että niin paljon on musiikkia jäänyt julkaisematta!
-keikkailu vauhti on ollut kaiken aikaa lujaa kyytiä ja nyt taakseni on kasattu 10 hengen viihderymä jonka kanssa kiertueet alkavat naantalin kaivohuoneelta 7.9
-Yhteistykumppaneina toimii myös auraviihde oy sekä Pop G ohjelmatoimistot! Sovittiin että kun ollaan saatu hommat käyntiin, niin sen jälkeen lennetään veljen kanssa Turkin Alanyaan viettämään vapaaviikkoa, johon kuulluu muunmuossa villisikojen metsästyreissu ja siitähän Johtaja vainio innostui, laukoen perkele tauski se on meidän hommaa!
-Matkalla sopimusten allekirjoituksen jälkeen Turkuun vuodatin monta ilon ja hepoituksen kyyneltä, tämä on ollut todella suuri päivä!"
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Kerkesin jo innostua mut ei vissiin ookkaan se aksim
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Missä Tauskin koronakommentit/-ohjeet
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Missä Tauskin koronakommentit/-ohjeet
eikö se näy tossa ylempänä?
En oo kuullu tän musaa koskaan.
Tuanoi saatana.
Kalossimies wrote:Missä Tauskin koronakommentit/-ohjeet
eikö se näy tossa ylempänä?
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Last edited by noiseidea (26.03.2020 01:02)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Laulaja Tauski Peltonen täyttää marraskuussa 60 vuotta ja kertoo lopettavansa keikkaelämän siihen. Nyt häntä odottavat uudet bisnekset Välimeren rannalla
Tauskilla jättimäinen elämänmuutos – lataa suorat sanat väleistään ex-vaimo Virpi Kätkään
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Elokuun lopussa laulaja Tauski Peltonen julkaisi oman versionsa rokkilegenda Bon Jovin hittikappaleesta Always. Tauskin versio kappaleesta on nimeltään Aina – nimi on siis suora suomennos alkuperäisestä kipaleesta.
Kappaleesta ilmestyi myös musiikkivideo Youtube-palveluun. Syyskuun alussa tapahtui kuitenkin kummia ja video yllättäen katosi palvelusta. Hänen versionsa legendaarisesta balladista katosi pian myös suoratoistopalveluista.
Elokuun lopussa laulaja Tauski Peltonen julkaisi oman versionsa rokkilegenda Bon Jovin hittikappaleesta Always. Tauskin versio kappaleesta on nimeltään Aina – nimi on siis suora suomennos alkuperäisestä kipaleesta.
Kappaleesta ilmestyi myös musiikkivideo Youtube-palveluun. Syyskuun alussa tapahtui kuitenkin kummia ja video yllättäen katosi palvelusta. Hänen versionsa legendaarisesta balladista katosi pian myös suoratoistopalveluista.
OK.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.