You are not logged in.
jookcha wrote:Romutus
Olitko hässäköillä? Nää soitti vikassa H2Össä aivan fantastisen keikan.
en ollu mutta instasta bongasin hauskoja klippejä kyseiseltä keikalta. en ollu tämmösestä kokoonpanosta aikaisemmin tietoinen.
Last edited by jookcha (09.07.2018 21:11)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
dadadrlrl wrote:jookcha wrote:Romutus
Olitko hässäköillä? Nää soitti vikassa H2Össä aivan fantastisen keikan.
en ollu mutta instasta bongasin hauskoja klippejä kyseiseltä keikalta. en ollu tämmösestä kokoonpanosta aikaisemmin tietoinen.
Näähän ovat tehneet myös yhden 7":n, ja just tuli joku 4-way split cd. Ihana bändi.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Ai niin, parasta just nyt: Nicole Mitchell. Amerikkalainen huilisti, en hiffaa miten mennyt musansa aiemmin ohi. Modernia spirituaalijatsia, vähän viittauksia Art Ensemble of Chicagon suuntaan (Mitchell ollut myös AACM:n pomo jossain vaiheessa), mutta kokonaisuutena jotenkin just sellasta musaa mitä odottais jatsin olevan 2010 luvulla, että ei kopsailla juttuja Blue Noten kataloogista vaan mennään uusille alueille. Ehkä kirjotan tästä pidemmin vielä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Romutuksen seiska löytyy.
Ja parasta just nyt: The Aislers Set. Varmasti aiemminkin vaahdonnut jossain tästä. San Franciscolainen indiepop-kollektiivi vuosituhannen vaihteesta. Biisintekijänsä Amy Linton taitaa olla jonkin sortin unohdettu pienoisnero. Tosi yksityiskohtaisesti ja nätisti sovitettua indiepoppia ihan järkyttävän hyvillä soittajilla, joskin osa kappaleista on äänitetty vähän milloin milläkin porukalla ja toisinaan Linton on jopa soittanut kaiken itse. Kolme pitkäsoittoa, jotka on kaikki omalla tavallaan kiinnostavia. Tuotanto kehittyy diskografian läpi kivasta lofi-surinasta spectormaiseen hyvin eroteltuun ja tilavaan soundiin. Ja ne biisit! Esim:
ja tietty 12-kielinen sähkökitara
Last edited by dadadrlrl (09.07.2018 23:14)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Luu Kurkkuun. Olin kuulevinani kaikuja mm. Heliumista, Unwoundista, David Grubbsin jutuista, tietty vähän Albinimäisyyksiäkin, muttei liikaa, Polvosta. Oli ilmeisesti bändin eka keikka, kun solisti mainitsi ettei ole soittanut livenä pariin vuoteen. Kuulemma seiska tulossa.
Ja oikeastaan heti perään myös Heikki Hautala & Hyvät veljet. Sokea piste (sama solisti) ollut mun makuun aina turhan paalutusta, mutta tämä olisi ilman oman keikan jännitystä taustalla mennyt suoraan ihon alle. Jatkot bandcampissa.
Last edited by dadadrlrl (12.07.2018 00:42)
Luu Kurkkuun. Olin kuulevinani kaikuja mm. Heliumista, Unwoundista, David Grubbsin jutuista, tietty vähän Albinimäisyyksiäkin, muttei liikaa, Polvosta. Oli ilmeisesti bändin eka keikka, kun solisti mainitsi ettei ole soittanut livenä pariin vuoteen. Kuulemma seiska tulossa.
Kuuntelin bandcampista demoa ja tämähän on hyvinkin lupaavan kuuloista.
Tuntematon bändi mulle, mutta spotifyssa vastaan tullut biisin nimi huvitti ja nyt tää on soinut korvanapeissa ja päässä koko päivän. Jonkinlainen indiehitti tämä kai kasarilla oli?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
uus cloud nothings! kuulostaa tosi hyvältä ja odotan lokakuuta viisari väpättäen
^^
Ihan hyvän kuulonen biisu. Keikalle tuskin kantsii odottaa, kun ei tällanen musa vissiin Suomessa "kiinnosta ketään". Tai meinaan jos paikallisillakin englanniksi laulavilla kitarabändeillä on ongelmia saada keikkoja, niin...
tangerine dream - quantum gate
tangerine dream - quantum gate
jebou
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ydinaukio wrote:tangerine dream - quantum gate
jebou
On kyllä tosi hieno levy
Let's Active: Every Word Means No ja Route 67 instrumentaali
vanha dub
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Lambchop
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.