You are not logged in.
Mun kaveri luuli joskus kuin puhuin Paavoharjusta et se ois joku henkilö jonka nimi on Paavo Harju
eiköhän aika monet oo luulleet näin.
ilmeisesti jenni koivistoinenkaan ei ole esiintymässä, mutta hauskaa iltaa jos joku sinne on menossa.
varmaan selviäis tätä topikkia lukemalla, mutta mikähän tapahtuma se oli joskus korjaamolla, oli peräti paavoharju-keikka, jolla mahdollisesti tapasin hiirimattonan ekaa kertaa ja jolla murska-murre (?) ojensi mulle hunajamelonin, johon oli piirretty jotan (naama?) ja eturivi yleisöstä sai "ehtoollista" eli jotain kirkasta viinaa. itsehän olin toki eturivissä
ja tulihan "pavikset" nähtyä silloin joskus tätä ennen kutosella (pääsin tuolloin lehteenkin ).
Tuo oli Unien Savonlinnan enskari. Kotimatkalla oltiin ajaa kahdesti ojaa.
bzort glorf bööth
Paaviksen tyypit tavattu ekan kerran 2006 Savolinnassa.
bzort glorf bööth
olen menossa Kalossimiehen kanssa.
no oliko hyvä?
ja kellään kuulohavaintoja siitä kokoelmalevystä?
ja kellään kuulohavaintoja siitä kokoelmalevystä?
Levystä olen ollut sitä mieltä, että kuulostaa miltein ihan loogiselta jatkeelta aiemmille levytyksille ja ilman tietoa, et on kooste niin tää voisi olla pitkäsoitto muitten joukossa. Oikein hyvä levy siis.
bzort glorf bööth
psykokarkki wrote:ja kellään kuulohavaintoja siitä kokoelmalevystä?
Levystä olen ollut sitä mieltä, että kuulostaa miltein ihan loogiselta jatkeelta aiemmille levytyksille ja ilman tietoa, et on kooste niin tää voisi olla pitkäsoitto muitten joukossa. Oikein hyvä levy siis.
pitäis varmaan hankkia.
nuorgamin arvostelu: http://www.nrgm.fi/kritiikit/tuote-toim-lauri-ainala/
Tuleekohan levyarvostelua vai onkohan vaikka Kanyen tuotannon läpikuuntelu arvioitsijoilla urakkana?
bzort glorf bööth
psykokarkki wrote:ja kellään kuulohavaintoja siitä kokoelmalevystä?
Spotifaissahan tuo. Minun makuuni vähän turhan lofi-ambient-haahuilua.
Tuleekohan levyarvostelua vai onkohan vaikka Kanyen tuotannon läpikuuntelu arvioitsijoilla urakkana?
tossahan se ohimennen arvioitiin.
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!
Rinnakkaisuniversumin musiikkia sukellus Paavoharjun maailmaan
svart suunnittelee muuten syssymmällä jotain vinyyliboksia johon tulee mahdollisesti koko tuotanto + julkaisemattomiakin
tollaseen vois sijottaakin. sit ois kyl tuplat paperi teen kanssa julkaistusta platasta.
^ millä tapaa yhtye on sählännyt mahkunsa warp-lafkan suhteen, tietääkö joku?
^ millä tapaa yhtye on sählännyt mahkunsa warp-lafkan suhteen, tietääkö joku?
en tiedä, mutta jos täällä on tietäjiä niin kertokaapa
limalii wrote:^ millä tapaa yhtye on sählännyt mahkunsa warp-lafkan suhteen, tietääkö joku?
en tiedä, mutta jos täällä on tietäjiä niin kertokaapa
Jos ymmärsin oikein niin Ainala lähetti warpille jotain tosi paskoja demoja seuraavasta levystä. Sitä en tiiä, että oliko ne jotain tarkoituksellista hassuttelua vai eikö warpin sedät vaan tajunneet.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ostin siis Tuote-kirjan ja sain eilen luettua noin puoliväliin, todella mielenkiintoinen ja mukaansa tempaava, vaikutti viime yön uniinkin. Suosittelen
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
kuulostaa copypastalta
https://www.facebook.com/pg/savonlinnan … e_internal
Eiks tää oo joku noiden sivu? Aika noloa herkuttelua vielä asialla...
Hyvältä kuulostaa, olisinpa ollut paikalla. Flowssa pitää kyl tsekkailla pavikset.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Kuvailun perusteella ja Ainalasta jonkinlaisen käsityksen saaneena noi jutut ei kuulosta kovinkaan yllättäviltä. Naamari päässä keikalla ei kuulosta myöskään mitenkään hätkähdyttävältä, olen tainnut olla järjestämässä moisia esiintymisiä itsekin joskus kun on vielä jaksanut tapahtumia järjestää.
Aina ilahduttavaa jos jostain esityksestä joku raivostuu noin perinpohjaisesti. Se tarkoittaa sitä, että jotain on tehty oikein.
Mitä tulee nolouteen, niin mun puolesta jengi voi tehdä minkälaisia tahansa älyttömyyksiä lavalla, kunhan ei Kauko Röyhkäile. Nolon spedeilyn suhteen Röyhkän asettamaa rimaa ei ihan noin vain ylitetä.
Sitäpaitsi onko nimimerkki metsainenilla miten laaja kokemus kotimaisesta kokeellisesta skenestä? Ihan arkipäiväisen kuuloista touhua toi Ainalan esitys skenessä, jossa spedeleffojen sampleista koottu noisekeikka on ihan legit esitys.
Taitaa olla jotain kutosnikkihassuttelua tämä
Harmi että jäi Laurin setit välistä kun piti ehtiä vikaan bussiin ja kaikkea!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
tulossa syssymmällä helmi-levyiltä:
LAURI AINALA : Savonlinnan palvojat (LP)
ai biittilevy tulossa? ei pahan kuulonen kyl
Pre-orders for February releases begin soon. These include the first part of the 25 PAAVOHARJU completist collection, a three LP reissue of debut album Yhä hämärää, which has two bonus LPs of singles, EPs, rarities and archival finds from that period. There will also be a second three LP set of the 2nd album Laulu laakson kukista, with two LPs of extras. Together these two releases contain everything the band recorded during their years on Fonal Records.