You are not logged in.
Veikkaan että kyseessä on sama samu kuin jeppis kakkosessa
Täytyy vissiin lukea Jeppis 2.
Ydiskin pitkästä aikaa (asia)kirjoittaa
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Sormio-genius Risto Ylihärsilä on tahtomattaan(ko?) joutunut kokonaisen härö-fi-sukupolven isäksi. Ilman Riston huolestuttavia, hälyisiä, pakkomielteisiä, svengaavia, varjoon-suuntaavia, osaavia, noituvia, ei-riimiteltyjä, spontaanin-kuuloisiksi-hiottuja eli käsistä-karkaavia-muttei-sittenkään kappaleita ja hänen esimerkkinsä antamaa rohkaisua meillä voisi olla vähemmän Litkuja, Nousiaisia, Dxxxoja ja muita reuna-alueiden hämmentäjiä, joista moni on kuitenkin murtautunut ilmaisjakelulehtijulkisuuteen asti eli suorastaan Tio i Topp -sarjaan. Myöhempi rockhistoria saattaa kukaties hyvinkin käyttää nippunimeä Riston jälkeiset, siinä missä puhutaan brittiläisestä blues-invaasiosta tai Pori-ilmiöstä. Tai sitten ei.
Tää oli aika ilahduttava kommentti. Vaikka möin just oman kappaleeni pois (pitääkö nyt ruveta katumaan?), niin pidän tuota edelleen aika olennaisena levynä suomi-indien kannalta siinä määrin, ettei mikään kotimainen ole sen jälkeen vakuuttanut minua ainakaan yhtä voimakkaasti (paitsi Sur-Rur, mutta se onkin ihan toisenlainen tarina).
Last edited by dadadrlrl (21.05.2018 22:36)
Tommi Liimatta wrote:Sormio-genius Risto Ylihärsilä on tahtomattaan(ko?) joutunut kokonaisen härö-fi-sukupolven isäksi. Ilman Riston huolestuttavia, hälyisiä, pakkomielteisiä, svengaavia, varjoon-suuntaavia, osaavia, noituvia, ei-riimiteltyjä, spontaanin-kuuloisiksi-hiottuja eli käsistä-karkaavia-muttei-sittenkään kappaleita ja hänen esimerkkinsä antamaa rohkaisua meillä voisi olla vähemmän Litkuja, Nousiaisia, Dxxxoja ja muita reuna-alueiden hämmentäjiä, joista moni on kuitenkin murtautunut ilmaisjakelulehtijulkisuuteen asti eli suorastaan Tio i Topp -sarjaan. Myöhempi rockhistoria saattaa kukaties hyvinkin käyttää nippunimeä Riston jälkeiset, siinä missä puhutaan brittiläisestä blues-invaasiosta tai Pori-ilmiöstä. Tai sitten ei.
Tää oli aika ilahduttava kommentti. Vaikka möin just oman kappaleeni pois (pitääkö nyt ruveta katumaan?), niin pidän tuota edelleen aika olennaisena levynä suomi-indien kannalta siinä määrin, ettei mikään kotimainen ole sen jälkeen vakuuttanut minua ainakaan yhtä voimakkaasti (paitsi Sur-Rur, mutta se onkin ihan toisenlainen tarina).
Hywää pohdintaa Liimixeltä kyllä Jos olisin taipuvainen kevyeen trollailuun, niin sanoisin että parempaa kuin kotimainen rockjournalismi keskimäärin
Last edited by Kalossimies (23.05.2018 14:31)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Onko nuo uusintapainokset väännetty orkkisnauhoista vai CD-masterista?
Svartin tuotantopolitiikkaan luottaen nää on orkkisnauhoista. CD-masterista leikattuja vinyylejähän ei tietyt kauppiaat ota edes myyntiin, uutena tai käytettynä.
Tekis mieli nähdä Absot pitkästä aikaa keikalla. Niin ja Tommin viimeisin sarjis pitäis varmaan hankkia myös.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
absojen demot ilmestyy tupla-albumina helmikuussa:
^Pitääpi tuo varmaan hommata. Simpukka-amppelikin tulossa näköjään hyvillä herkuilla kuorrutettuna, joten tässäkin formaatissa tarvitaan.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Hirvee läjä Autarktista makasi Prisman alelaarissa hintaan 3/kpl.
---
for completists only, mutta onhan tuolla ihan jänniä juttuja ja kiva paketti, mielenkiintoiset hihanuotit mukana.
tuli tossa outo tarve kuunnella absoja, johtuu varmaan keväisestä säästä. näköjään TÄNÄÄN on tullut kuluneeksi tasan 20 vuotta suljetun ilmestymisestä no, pannan tosta suvannossa ylpeä ilme soimaan.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Maksoin toki demovinskasta 27 euroa, koska olen mm. hullu Tajusin samalla, että Nollapisteen kautta mä ymmärrän sellaisen "best of the worst of Bob Dylanin b-puolten kolmosotot" -perseilyn, koska kyllähän mä näiltä kuuntelisin ihan kaikenlaiset hapuilut. Samasta syystä oon noita spotikan diudau-kassujakin kolannut.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
itsehän olen (tai siis olin) erään kassun virallinen jakelija, ja juuri kyseistä kassua en itse omista
En omista enää Olos levyä.
Kannattaisi, hyvä levy.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
jookcha wrote:KZ wrote:En omista enää Olos levyä.
Kannattaisi, hyvä levy.
Oliskohan joku neljänneks huonoin.
oloksella on muutama hyvä biisi mutta kyllähän se varmaan on huonoin noista kulta-ajan levyistä ja kulta-aika taisi päättyä nimi muutettuun. tosin muistan yhden varhaisen kesäaamun kun en saanut unta, join valkkaria ja kuuntelin mahlanjuoksuttajaa ihan fiiliksissä. sen jälkeiset ei kyllä ole iskeneet juuri yhtään.
KZ wrote:jookcha wrote:KZ wrote:En omista enää Olos levyä.
Kannattaisi, hyvä levy.
oloksella on muutama hyvä biisi mutta kyllähän se varmaan on huonoin noista kulta-ajan levyistä ja kulta-aika taisi päättyä nimi muutettuun. tosin muistan yhden varhaisen kesäaamun kun en saanut unta, join valkkaria ja kuuntelin mahlanjuoksuttajaa ihan fiiliksissä. sen jälkeiset ei kyllä ole iskeneet juuri yhtään.
Kulta-aika päättyy Mahlanjuoksuttajaan. Seitsemäs sinettikin ihan kärkilevyjä.
Kuuntelin Iiristä tossa taannoin ja pidin kovasti! Tosi henkilökohtainen parisuhdelevy Liimatalta, jopa liikuttavuuteen asti.
Kuuntelin Iiristä tossa taannoin ja pidin kovasti! Tosi henkilökohtainen parisuhdelevy Liimatalta, jopa liikuttavuuteen asti.
Mutta eikö ollut niin että Liimatta ei pitäny tosta levystä?
Vopite olla, vaan samapa tuo
psykokarkki wrote:KZ wrote:jookcha wrote:KZ wrote:En omista enää Olos levyä.
Kannattaisi, hyvä levy.
Kulta-aika päättyy Mahlanjuoksuttajaan. Seitsemäs sinettikin ihan kärkilevyjä.
Seitsemäs sinetti ehkä heikoin levy. Tai sitten Iiris. Olos vitun hyvä, parempi kuin Mahlanjuoksuttaja omissa papruissani.
Olispa muuten kiva nähdä Abso-keikka, uudella levyllä ei niin väliä.
---
tulossa joulukuussa svartilta:
Tommi Liimatta: Liimatan Pan Alley + bonus 2LP