You are not logged in.
Vesalan Nyt on lähtö
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Mr Bunglen eka levy.
Jostain syystä pistin pitkästä aikaa soimaan. Hyi vittu, hyi vitun vittu. Menee todellakin ihon alle paskuudellaan. Funkmetal yhdistetty nokkelaan progeiluun ja HUUMORIIN :okse:
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mr Bunglen eka levy.
Jostain syystä pistin pitkästä aikaa soimaan. Hyi vittu, hyi vitun vittu. Menee todellakin ihon alle paskuudellaan. Funkmetal yhdistetty nokkelaan progeiluun ja HUUMORIIN
Pidän jostain syystä jostain funkmetallista, nokkelasta progesta ja huumorista mutta tuo on kyllä ihan kamalan huono levy.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Uus apiksen biisi. Ei vittu lol apua.
En linkkaa.
Olen onnistunut olemaan näkemättä kaikki mahdolliset Varjon keikat ja Silent Screaminkin näin tänään ensimmäistä kertaa. Mietin hetken aikaa miten Apulannan perustajajäsen soittaa ikävää mustahuulipostpunkia Oranssilla ja mitä tämän entinen bändi on viime aikoina tehnyt (laittoivat ainakin Roope Salmisen esittämään tätä).
Last edited by dadadrlrl (07.04.2018 03:36)
jengi vaan hössöttää jostain sidewaysista vaikka hollywood vampires tulossa stadiin viikonloppuna. on kyl sen verran megaluokan turauttelua et vähän kiinnostais.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Eihän tuo Heroes-versio nyt niin kamala ollut. Olisivat kyllä voineet esittää sen alusta asti eivätkä hölmösti pätkäistynä singleversiona.
Eihän tuo Heroes-versio nyt niin kamala ollut.
Jep. Aika paljon huonompia coverbändejä on tullut nähtyä. Toki noiden keikalle liput satasen tms
Seven nation army
Muistan ku joskus penkkareiden (ei omien) yhteydessä, ehkä yläasteella tai lukiossa, ihmettelin ku jengi hoilasi penkkarirekan kyydissä jotain, joka kuulosti erehdyttävästi Seven Nation Armylta (ja siis tietenkin oli se), ja ihmettelin että mitäs hassuttelua tämä on että tyypit mölisee tällaisessa yhteydessä jotain White Stripesin biisiä... Tajusin vasta myöhemmin, että se olikin näemmä tommonen "juttu"
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Mr Bunglen eka levy.
Jostain syystä pistin pitkästä aikaa soimaan. Hyi vittu, hyi vitun vittu. Menee todellakin ihon alle paskuudellaan. Funkmetal yhdistetty nokkelaan progeiluun ja HUUMORIIN
Pannan Mike Pattonin musiikillisille saavutuksille vielä varmuuden vuoksi
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
mulla ei ole aavistustakaan mikä on seven nation army, tai siis ilmeisesti joku white stripesien biisi tms. kannattaisko kuunnella?
mulla ei ole aavistustakaan mikä on seven nation army, tai siis ilmeisesti joku white stripesien biisi tms. kannattaisko kuunnella?
Nykyisin sellainen virallinen urheilukatsomobiisi lajista riippumatta. Life is Life on paljon parempi.
piti pätkä kuunnella että tietäisin mikä toi on, onhan siinä tarttuva riffi mutta ehdin kyllästyä jo minuutin jälkeen
muutenkaan en ole koskaan tajunnut white stripesia, ihan turha bändi.
Kuuntelin myös. Ei huono, mutta en varsinaisesti innostunutkaan. En ole koskaan kuunnellut White Stripesia. Jossain vaiheessa kyllä pidin sitä jotenkin söpönä bändinä.
Kalossimies wrote:Pannan Mike Pattonin musiikillisille saavutuksille vielä varmuuden vuoksi
TÄH!?
Patton tehny joitain ihan ok juttuja, mutta onhan se ennen kaikkea oman aikansa lapsi eikä ole kestänyt aikaa. Fanit larppaa 90-lukua, eikä siinä ole mitään vikaa (sitä kun tulee itsekin harrastettua aika paljon parin bändin kanssa), mutta ei se Patton nyt mikään jumalnero ole. Tuolle mukanokkelalle musiikilliselle hassuttelulle ois paikkansa ja aikansa noin kerran vuodessa ja silloinkin tulee valittua jotain muuta kuin Patton.
Patton. Rispectit jäbälle, vaikka jannun tuotantoa multa ei juuri löydykään.
Tomahawkin Anonymous ainoa Patton related mikä multa enää löytyy. Helvetin hyvä levy!
Faith no more ei juuri hetkauta.
Mr Bungle vähä so so en tiiä.
Fantomas hyvä.
Mondo cane iha jees, olin kattomas sillo Ilosaaressa. Tai katsoin osittain ku kaveri oli jo autolla venaamassa että koska lähetään.
Sanoinko jo että rispectit jäbälle.
patton rasittava persoona ja mikään sen sen musiikillinen tuotanto ei ole herättänyt uudelleenkuunteluhaluja
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Patton = parasta ikinä
Jack White = parasta ikinä
Case closed.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Jori Sjöroosin uusi levy vaikuttaa kyllä vuoden kalkkunalta. Sen lisäksi, että se sadboi (lowercase-hassuttelut HELEVETTIIN)-sinkku oli hirveä musiikillinen Steve Buscemi hupparissa, on tulevan levyn teema kuulemma freudilainen persoonallisuusteoria egoineen, superegoineen ja ideineen.
Last edited by Kalossimies (23.03.2019 04:20)