You are not logged in.
POISTETTU VIÄSTI NTKT
keskustelufoorumeilla joutuu usein lukemaan muiden mielipiteitä jotka ovat omista erejä, ihan totta lirkuttelet!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
ontopikkina että en oo kuunnellut enkä varmaan jaksa. tästä oli jotain älämölöä flown aikaan ja sain sellasen kuvan että tää bändi ja sen fanit on kummatkin todella raskaita.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Aiemmin esitetyt mielipiteet eivät ilmeisesti olleet enää ajankohtaisia, joten poistin äsken kirjoittamani kiivastuneet kommenttini. Ja suosittelen kaikkia suurella sydämellä ja näkemyksellä tehdyn pelottoman rock-musiikin ystäviä käymään Itä-Hollola Installaation keikalla. Koska noista bändikeikoista, joista oon vuoden aikana nähnyt puolen tusinaa, oon saanut melkein kaikista enemmän tai vähemmän täydelliset rokkifiksit. Just semmoset JUST NÄIN. VITTU MÄ HALUUN LÄHTÄ RÄNKKÄÄ KITARAA JA HUUTAAN. Bändi on huippu ja Roban laulaminen ja kitaransoitto menee suoraan sydämeen. Siinä soitossa on harvinaista heittäytymistä ja aitoa pitelemätöntä innostusta. Biiseistä tykkäsin aluksi vaan Arvottomista, mut muutkin on alkanu toimia kun on nähnyt enemmän keikkoja ja bändi on vaan kehittynyt.
Last edited by juustop (06.02.2017 17:33)
Aiemmin esitetyt mielipiteet eivät ilmeisesti olleet enää ajankohtaisia, joten poistin äsken kirjoittamani kiivastuneet kommenttini. Ja suosittelen kaikkia suurella sydämellä ja näkemyksellä tehdyn pelottoman rock-musiikin ystäviä käymään Itä-Hollola Installaation keikalla. Koska noista bändikeikoista, joista oon vuoden aikana nähnyt puolen tusinaa, oon saanut melkein kaikista enemmän tai vähemmän täydelliset rokkifiksit. Just semmoset JUST NÄIN. VITTU MÄ HALUUN LÄHTÄ RÄNKKÄÄ KITARAA JA HUUTAAN. Bändi on huippu ja Roban laulaminen ja kitaransoitto menee suoraan sydämeen. Siinä soitossa on harvinaista heittäytymistä ja aitoa pitelemätöntä innostusta. Biiseistä tykkäsin aluksi vaan Arvottomista, mut muutkin on alkanu toimia kun on nähnyt enemmän keikkoja ja bändi on vaan kehittynyt.
Puhumattakaan siitä että bändissä on yksi Suomen tyylikkäimpiä basisteja. Tommoset basistit on painonsa arvoisia kullassa.
Tällainen EP ilmestyi. Mukava lofi estetiikka
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Tänään!
https://www.soundi.fi/jutut/toimeentulo … tallaatio/
Uutta levyä pukkaa. En oo vielä ees kuunnellu läpi, saas nähä onks edellisen tasoa. Kotibileet-biisin kitarasoundi on hemmetin siisti ainakin.
Tossa tällä tai edellisellä viikolla ihailin sitä Kaurismäen leffan mukaan nimetyn biisin kitarasoundia kitaristille itselleen. Jos on sama soundi läpi levyn, niin vitun jees.
Pitää katsoa jos jaksais kuunnella joku kerta läpi. Alkanut kyllä olemaan se, ettei jaksa/kiinnosta enää kuunnella kavereiden ja niitten kavereiden ja tuttujen musiikkia, kun vaikka sieltä ihan laadukasta kamaa tulee, niin omat intressit aina skidisti jossain eri suunnassa. Musta on tullut entistä nirsompi kuuntelija.
On toi Robert Niemistö tän hetken mielenkiintoisin suomalainen kitaristi. Älyttömän tyylikästä leikkimistä feedbackilla ja löytää kitarasta aina ne sweet spotit. Harmi että levyillä on sitten päädytty aika paljon tylsempiin ratkaisuihin.
Asiakirjoittaja on katkeroitunut vegaani
Nyt löytyy Spotifystä ja onhan se selvästi edellistä tuhnuisempi, vähän tollasta Sur-ruriin päin siirtymistä havaittavista. Mä tykkäsin siitä indipopimmasta ekan levyn linjasta kyllä enemmän, mut hyvältähän tää vaikuttaa ja soundit kivaa vaihtelua. Jatketaan opiskelua.
Suhtautuminen bändiin on tähän mennessä ollut vähe hjmm hjmm, mut viime lauantain keikka oli kyl ihan vakuuttavaa poljentoa, ehdottomasti paras keikka mitä oon näiltä nähny
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Äsken Loosessa
Jännää, ettei kukaan ole tainnut aiemmin Suomessa tehdä ihan näin tyylipuhtaasti Pavement-henkistä slacker-rokkia, tai sitten en muista, koska tässä nyt rupeaa olemaan jo 30 vuotta aikaa siitä, kun tämä musatyyli löi Jenkeissä läpi.
Minulle sanoitukset toimivat ihan hyvin, toki vähän sellaista pateettista angstia ihan vähän liikaa, mutta vastapainoksi myös kekseliäitä ajatuksia ja riimejä.
Sekä kitaristi että basisti lauloivat kivasti, mulla ei ollut minkäänlaista ongelmaa tämän kanssa.
Kitara soundasi aivan saakelin hyvältä. Paras yksittäinen asia.
Kuuntelin ennen keikkaa muutaman biisin youtubesta ja olin viittä vaille menemättä. Kököt levy- ja liveäänitykset eivät tee tälle bändille oikeutta. Toivoisin että bändi tekisi Funit ja lähtisi rapakon taakse levyttämään Albinin kanssa, niin pääsisi tuo kitara oikeuksiinsa.
Keikasta jäi varsin ilahtunut fiilis. Hieno bändi jolle ei voi toivoa kuin lisää menestystä.
Mutta pakko näin lopuksi vielä nillittää, että, no mä nyt tykkään musiikista jossa edes on jotain pientä yritystä kuulostaa omaperäiseltä. Tää oli niin jotenkin niin kopiota siitä ysärin Pavement-soundista, että tuntui loppuvaiheessa olevansa jo jossain perinnemusiikki-illassa. Mutta ei kai kitara-basso-rummut-yhdistelmällä nyt kovin helposti omaperäisyyttä voikaan saada esiin.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
En oo ikinä yhdistänyt Pavementia näihin. Ennemmin joku Built to Spill ja Smashing Pumpkins (jota kyllä tiedän lauluntekijän fanittavan huolella)? Nää ei ihan niin Slackeria kuitenkaan mummiest ole.
Puhuttiin Härmän ja muitten kolleegoitten kanssa siitä, että nää on olemssaolonsa aikana kehittyneet aivan naurettavan hyviksi soittajiksi. Itse kaipaisin ehkä vielä vähän hienostuneempaa biisikynää, mutta mä uskon, että se tulee ajan kanssa. Ei edelleenkään mun suosikkibändi, mutta tän kohdalla on jo vähän puhuttu siitä, että kun tää suomeksi laulavien kitarabändien, jotka eivät soita punkkia, taso alkaa pikkuhiljaa nousta sfääreihin, joista aiemmin on jengi voinut vain unelmoida, niin alkaiskohan se pikkuhiljaa näkymään myös yleisössä? Loose nyt ainakin oli tukossa muistakin kuin skenetyypeistä.
Last edited by dadadrlrl (16.06.2018 11:34)
En oo ikinä yhdistänyt Pavementia näihin.
sama
rc-lungenin urpoilut kuin katkeroituneen ja kateellisen koulukiusaajan suusta. naurahdin "voisin itse tehdä nipullisen samanlaisia biisejä päivässä" tms. sössölle. vaan etpä ole ilmeisesti tehnyt
itse asiaan: tää on hyvä bändi johon tutustuin uusimman EPn kautta. pakko päästä keikalle
EP oli hyvä mut jotenki on kuuntelu jääny melko vähälle, ehkei koukuttumista tapahtunut.
Robertia englanniksi. Vaikutteet kuuluu kivasti läpi ja englanniksi lauluääni/-tyyli on aika lähellä P-K Kerästä.