#31 06.02.2017 16:26

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

Re: Itä-Hollola Installaatio

POISTETTU VIÄSTI NTKT

keskustelufoorumeilla joutuu usein lukemaan muiden mielipiteitä jotka ovat omista erejä, ihan totta lirkuttelet!

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#32 06.02.2017 16:47

ray charlz
niin läski äijä
From: norf norf
Registered: 14.08.2010

icon_biggrin

ontopikkina että en oo kuunnellut enkä varmaan jaksa. tästä oli jotain älämölöä flown aikaan ja sain sellasen kuvan että tää bändi ja sen fanit on kummatkin todella raskaita.

katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.

#33 06.02.2017 17:13

juustop
Member
Registered: 14.07.2006

Aiemmin esitetyt mielipiteet eivät ilmeisesti olleet enää ajankohtaisia, joten poistin äsken kirjoittamani kiivastuneet kommenttini. Ja suosittelen kaikkia suurella sydämellä ja näkemyksellä tehdyn pelottoman rock-musiikin ystäviä käymään Itä-Hollola Installaation keikalla. Koska noista bändikeikoista, joista oon vuoden aikana nähnyt puolen tusinaa, oon saanut melkein kaikista enemmän tai vähemmän täydelliset rokkifiksit. Just semmoset JUST NÄIN. VITTU MÄ HALUUN LÄHTÄ RÄNKKÄÄ KITARAA JA HUUTAAN. Bändi on huippu ja Roban laulaminen ja kitaransoitto menee suoraan sydämeen. Siinä soitossa on harvinaista heittäytymistä ja aitoa pitelemätöntä innostusta. Biiseistä tykkäsin aluksi vaan Arvottomista, mut muutkin on alkanu toimia kun on nähnyt enemmän keikkoja ja bändi on vaan kehittynyt.

Last edited by juustop (06.02.2017 17:33)

#34 06.02.2017 18:07

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Website

juustop wrote:

Aiemmin esitetyt mielipiteet eivät ilmeisesti olleet enää ajankohtaisia, joten poistin äsken kirjoittamani kiivastuneet kommenttini. Ja suosittelen kaikkia suurella sydämellä ja näkemyksellä tehdyn pelottoman rock-musiikin ystäviä käymään Itä-Hollola Installaation keikalla. Koska noista bändikeikoista, joista oon vuoden aikana nähnyt puolen tusinaa, oon saanut melkein kaikista enemmän tai vähemmän täydelliset rokkifiksit. Just semmoset JUST NÄIN. VITTU MÄ HALUUN LÄHTÄ RÄNKKÄÄ KITARAA JA HUUTAAN. Bändi on huippu ja Roban laulaminen ja kitaransoitto menee suoraan sydämeen. Siinä soitossa on harvinaista heittäytymistä ja aitoa pitelemätöntä innostusta. Biiseistä tykkäsin aluksi vaan Arvottomista, mut muutkin on alkanu toimia kun on nähnyt enemmän keikkoja ja bändi on vaan kehittynyt.

peuk

VFjVKbO.gif

#35 06.02.2017 18:16

juustop
Member
Registered: 14.07.2006

Puhumattakaan siitä että bändissä on yksi Suomen tyylikkäimpiä basisteja. Tommoset basistit on painonsa arvoisia kullassa.

#36 06.02.2017 19:06

Okko
Kanisteriäijä
Website

ainaki robert on ihan huikee kitaristi, suomi-indien parhaita ja muu bändi toimii hyvin mukana.

tää on kiva ff

Last edited by Okko (06.02.2017 19:12)

VFjVKbO.gif

#37 08.02.2017 12:00

Skeletonni
maki kolehmainen
Registered: 06.04.2009

#38 24.02.2017 02:25

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009

Tällainen EP ilmestyi. Mukava lofi estetiikka

Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

#39 03.03.2017 10:51

Skeletonni
maki kolehmainen
Registered: 06.04.2009

#40 24.03.2018 23:10

Okko
Kanisteriäijä
Website

https://www.soundi.fi/jutut/toimeentulo … tallaatio/
Uutta levyä pukkaa. En oo vielä ees kuunnellu läpi, saas nähä onks edellisen tasoa. Kotibileet-biisin kitarasoundi on hemmetin siisti ainakin.  ff

VFjVKbO.gif

#41 24.03.2018 23:28

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Website

Tossa tällä tai edellisellä viikolla ihailin sitä Kaurismäen leffan mukaan nimetyn biisin kitarasoundia kitaristille itselleen. Jos on sama soundi läpi levyn, niin vitun jees.

Pitää katsoa jos jaksais kuunnella joku kerta läpi. Alkanut kyllä olemaan se, ettei jaksa/kiinnosta enää kuunnella kavereiden ja niitten kavereiden ja tuttujen musiikkia, kun vaikka sieltä ihan laadukasta kamaa tulee, niin omat intressit aina skidisti jossain eri suunnassa. Musta on tullut entistä nirsompi kuuntelija.

#42 31.03.2018 19:50

Okko
Kanisteriäijä
Website

Koht levynjulkkarikeikka Korjaamolla.  dance  dance  dance

VFjVKbO.gif

#43 01.04.2018 14:10

karambola
Member
From: JÄNNEVIRRAN KAUPPA
Registered: 01.04.2018

On toi Robert Niemistö tän hetken mielenkiintoisin suomalainen kitaristi. Älyttömän tyylikästä leikkimistä feedbackilla ja löytää kitarasta aina ne sweet spotit. Harmi että levyillä on sitten päädytty aika paljon tylsempiin ratkaisuihin.

Asiakirjoittaja on katkeroitunut vegaani

#44 04.04.2018 16:34

Okko
Kanisteriäijä
Website

Nyt löytyy Spotifystä ja onhan se selvästi edellistä tuhnuisempi, vähän tollasta Sur-ruriin päin siirtymistä havaittavista. Mä tykkäsin siitä indipopimmasta ekan levyn linjasta kyllä enemmän, mut hyvältähän tää vaikuttaa ja soundit kivaa vaihtelua. Jatketaan opiskelua. ff

VFjVKbO.gif

#45 05.04.2018 16:36

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010

Suhtautuminen bändiin on tähän mennessä ollut vähe hjmm hjmm, mut viime lauantain keikka oli kyl ihan vakuuttavaa poljentoa, ehdottomasti paras keikka mitä oon näiltä nähny peuk

Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

#46 16.06.2018 00:30

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Website

Äsken Loosessa

Jännää, ettei kukaan ole tainnut aiemmin Suomessa tehdä ihan näin tyylipuhtaasti Pavement-henkistä slacker-rokkia, tai sitten en muista, koska tässä nyt rupeaa olemaan jo 30 vuotta aikaa siitä, kun tämä musatyyli löi Jenkeissä läpi.
Minulle sanoitukset toimivat ihan hyvin, toki vähän sellaista pateettista angstia ihan vähän liikaa, mutta vastapainoksi myös kekseliäitä ajatuksia ja riimejä.
Sekä kitaristi että basisti lauloivat kivasti, mulla ei ollut minkäänlaista ongelmaa tämän kanssa.
Kitara soundasi aivan saakelin hyvältä. Paras yksittäinen asia.
Kuuntelin ennen keikkaa muutaman biisin youtubesta ja olin viittä vaille menemättä. Kököt levy- ja liveäänitykset eivät tee tälle bändille oikeutta. Toivoisin että bändi tekisi Funit ja lähtisi rapakon taakse levyttämään Albinin kanssa, niin pääsisi tuo kitara oikeuksiinsa.

Keikasta jäi varsin ilahtunut fiilis. Hieno bändi jolle ei voi toivoa kuin lisää menestystä.

Mutta pakko näin lopuksi vielä nillittää, että, no mä nyt tykkään musiikista jossa edes on jotain pientä yritystä kuulostaa omaperäiseltä. Tää oli niin jotenkin niin kopiota siitä ysärin Pavement-soundista, että tuntui loppuvaiheessa olevansa jo jossain perinnemusiikki-illassa. Mutta ei kai kitara-basso-rummut-yhdistelmällä nyt kovin helposti omaperäisyyttä voikaan saada esiin.

You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

#47 16.06.2018 11:33

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Website

En oo ikinä yhdistänyt Pavementia näihin. Ennemmin joku Built to Spill ja Smashing Pumpkins (jota kyllä tiedän lauluntekijän fanittavan huolella)? Nää ei ihan niin Slackeria kuitenkaan mummiest ole.

Puhuttiin Härmän ja muitten kolleegoitten kanssa siitä, että nää on olemssaolonsa aikana kehittyneet aivan naurettavan hyviksi soittajiksi. Itse kaipaisin ehkä vielä vähän hienostuneempaa biisikynää, mutta mä uskon, että se tulee ajan kanssa. Ei edelleenkään mun suosikkibändi, mutta tän kohdalla on jo vähän puhuttu siitä, että kun tää suomeksi laulavien kitarabändien, jotka eivät soita punkkia, taso alkaa pikkuhiljaa nousta sfääreihin, joista aiemmin on jengi voinut vain unelmoida, niin alkaiskohan se pikkuhiljaa näkymään myös yleisössä? Loose nyt ainakin oli tukossa muistakin kuin skenetyypeistä.

Last edited by dadadrlrl (16.06.2018 11:34)

#48 16.06.2018 12:21

murmur
Member
Registered: 22.06.2005

dadadrlrl wrote:

En oo ikinä yhdistänyt Pavementia näihin.

sama

#49 23.04.2019 22:04

limalii
Member
Registered: 12.08.2011

rc-lungenin urpoilut kuin katkeroituneen ja kateellisen koulukiusaajan suusta. naurahdin "voisin itse tehdä nipullisen samanlaisia biisejä päivässä" tms. sössölle. vaan etpä ole ilmeisesti tehnyt  icon_lol

itse asiaan: tää on hyvä bändi johon tutustuin uusimman EPn kautta. pakko päästä keikalle  rokrok

#50 24.04.2019 00:50

Okko
Kanisteriäijä
Website

EP oli hyvä mut jotenki on kuuntelu jääny melko vähälle, ehkei koukuttumista tapahtunut.

Robertia englanniksi. Vaikutteet kuuluu kivasti läpi ja englanniksi lauluääni/-tyyli on aika lähellä P-K Kerästä. icon_razz

VFjVKbO.gif

Board footer