You are not logged in.
BREXIT [Liimiksen eka rap-biisi, jota tuskin tullaan koskaan viimeistelemään]
Brexit!
Missä sää taas kupeksit?
Mä luulin, et sulla olis vähä nopeemmat refleksit
Lattiaan laitettiin latexit
Pakko oli vetää pleksit
Kaikkee sääkin keksit!
Brexit
pilas meiän seksit
Sit ovessa luki "Exit"
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Mitä helvettiä!?!?
Mulla ei nähtävästi olekaan Maailman tylsin vittumaisuus 7". Muisti sanoo että on, levyhylly ja levylista sanoo että ei. Discogsista mä sen kyllä olen ostanu ja se on myös toimitettu, kyllä se mulla ON ollu. Enkai mä sitä myyny ole? Millä helvetin logiikalla mä olisin myyny sen, mutta jättäny Juutalaiset 7"!?!?!?!?!?!?!? Ehkä se on sit ollu sen verta paskana että heittäny roskiin...
No eiköhän sitä vinyylikokoelmaa saa jonkun kaljan ja perseen nuolemisen hinnalla maestrolta itseltään. Muistaa kehua Dylania siin sivussa.
Last edited by rc-lungen (01.12.2017 22:41)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
pari zika-biisiä intter webissä
Musavisat jatkuvat. Tänne on mentävä torstaina:
huomenna perjantaina 29.6. käpylän lippakioskilla kuudelta tämmöistä:
Potkupallohulluuden riepotellessa melkein koko maailmaa "Make money not friends"-VV:ssä ei tällä viikolla ole musavisaa (ei oo muuten ko. iltana peliäkä siä skaboissa, et sikäli). Sen sijaan lippakiskan puistossa on jotain parempaa, kun 2 rikkiviisasta, jotka luulevat tietävänsäkin Dylanista jotain, soittelevat Bobin levyjä & jauhavat paskaa sen tiimoilta.
Ööliö Merseyside Brezhnev Birkenhead Sossu Pauke (mm. Liimanarina, Matomeri, Zika & The Pienipäiset Babies) ja Jean Magnus William "Gordon Sibelius" Ramsay (Spoonshiners, sooloura, kuivat musalehdet, Nissbacka Manor Sculpture Park etc.) soittaa & höpisee sellaista Dylania, mitä muualla et kuulisi.
Myynnissä aiheeseen liittyvää arvotavaraa ("Make money, not friends") joten $$ messiin! Vapaa pääsy, ei ikärajaa, BYOB. Ja tämän keikan SAA äänittää.
AlustukSEKSI:
https://soundcloud.com/li-p-uke/sets
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/lymyilija/
https://vimeo.com/earlypowkeh
https://www.rumba.fi/artikkelit/kolumni … a-sanojen/
Oikuttelevaa kitaravahvistinta potkittiin vähä-älyisen svengin pauhatessa taustalla Noita kielikuvia jää kyllä kaipaamaan.
Tänään ois musavisassa sitten Elvis. Itselläni lippu epätoivoiseen potkupallo-otteluun.
en muista onko jo tänne aikanaan linkitetty (luultavasti), mutta törmäsin sattumalta tähän arvioon
en muista onko jo tänne aikanaan linkitetty (luultavasti), mutta törmäsin sattumalta tähän arvioon
ohhoh...
"jos pitää väkisin vääntää ns. musiikkia jossa ei kerta kaikkiaan ole mitään koukuttavaa elementtiä ei melodisuutta, ei tunnelmaa, ei nerokasta lyriikkaa eikä oikeaa taitoa."
miten niin ei mitään koukuttavaa elementtiä, ei melodisuutta, ei tunnelmaa, eri nerokasta lyriikkaaa, eikä taitoa? ...tai no, en allekirjoittais tuota 'nerokasta lyriikkaa', mutta toki omanlaistaan ja aikoinaan koukuttavaa oli sekin.
^ täysin höpö arvio, liimanarina on kuitenkin about nerokkain suomalaisbändi ikinä ja jos kriitikko ei sitä tajua niin voisi lopettaa musasta kirjoittelun
toki ymmärrän jos ei tykkää, mutta jotain rajaa kun kyseessä kuitenkin näin persoonallinen ja erityinen tapaus.
^ täysin höpö arvio, liimanarina on kuitenkin about nerokkain suomalaisbändi ikinä ja jos kriitikko ei sitä tajua niin voisi lopettaa musasta kirjoittelun
Hää tais lopettaakin.
toki ymmärrän jos ei tykkää, mutta jotain rajaa kun kyseessä kuitenkin näin persoonallinen ja erityinen tapaus.
Erityisten tapausten erityishuomiointi johtaa yleensä paskaan musajournalismiin. En ny tähän tapaukseen ota kantaa mutta noin yleisesti.
PS melodisuutta ne on ne simppelitkin melodiat
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Siinähän se nerous piilee, että saa arvioksi kriitikoilta joko ei mitään tai sitten täydet, eikä välimuotoja ole. Taiteessa siihen harvat pystyvät, mutta Liimanarina on yksi näistä harvoista
^4/5
Sittenkin vain melkein täydet, eikä desibeliltäkään pyöreitä Kojoja Kova saavutus silti.
ollin vanhoja omatekemiä zinejä:
ei oo nyt ollu varaa ostaa
psykokarkki wrote:ei oo nyt ollu varaa ostaa
myy Skrillexit vekx
ilmeeni kun mietin asiaa
ny skrillataan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
^