You are not logged in.
On toi perhekin aika sekaisin. "Seksuaalinen kiihottuminen..... mitä se muka ees tarkottaa? ei se tarkota mitään..."
"Normaalia homostelua pikkuveljen kanssa..."
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Noi näyttää kyl kaikki ihan homoilta.
Aika hämmentävä dokkari oli. Ennemmin tollasta kuitenkin katseleee kuin jotain 4D "Naisen salaperäinen orgasmi!/lapseni on meedio!/haukottelija nieli peipon!"- turauksia.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Kyllä. 4D on järkky. Ja Subin uus dokkarisarja menee samaan...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mitäs subilta onkaan tarjottu? Jimiltä ainakin tulee aika viihdyttäviä, muka-yleissivistäviä pseudohistoriadokkareita muumioista ja vastaavista, viikonloppuna ainakin katsottiin sieltä tämmöinen klassinen "rakensivatko muinaiset atlantislaiset gizan pyramidit?"- pätkä.
Sieltä tulee sitten varmaan ihan pian jotain Erich von Dänikeniä. Saatte nauraa... Andeilta löydetty muukalaisten kiitoratoja!
Eli kalliossa oli pari naarmua.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Paras musiikki-tv ikinä! Ekaks Riston musavideo ja heti perään Beats and styles. Sitten vähän ihasteltiin Laura Närheä ja nyt NO FEAR, THERE'S NO SNAKES IN DARKNESS!
Sieltä tulee sitten varmaan ihan pian jotain Erich von Dänikeniä.
Däniken, vanha huijari
Sveitsin Interlakenissa oli Dänikenin "Mystery park"- huvipuisto mutta se oli vittu kiinni just kun me oltiin kulmilla!
Missä on foliohattu-hymiö?
Chariots of the Gods!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tänään Berlin Alexanderplatz osa 2
Siis keskiviikkona, eli tänään.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:e0a3dd4bab="arttu"]Sieltä tulee sitten varmaan ihan pian jotain Erich von Dänikeniä. Saatte nauraa... Andeilta löydetty muukalaisten kiitoratoja!
Eli kalliossa oli pari naarmua.[/quote:e0a3dd4bab]Kaikki tollanen menee kyllä täysillä läpi täällä päässä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mä muistan näitä juttuja muutaman Jenkkien vuosilta. Jossain pikkukaupungissa joudutaan yhteisen psykoosin kouriin ja keksitään joku vuosia salaa toiminut satanistien pedofiilirinki...
Ei tarvi kyllä Toijalaa kauemmas mennä...
Sent from my iPhone 16
4D is teh shit.
Sent from my iPhone 16
...jos haluaa tietää enemmän tyypeistä joilla on Nixonin muotoiset pallit tai pakonomainen tarve masturboida aina kun näkevät auton jonka rekisterissä on mumero 3 tai...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Paavo Westerberg ei ole uskottava televisiossa.
Joo samaa mä sanoin jo kun Paavo tuhersi "Ruusun ajan" Illinä itkua puhelinkopissa ja Jukka Puotilan piti tulla pelastamaan.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
No ei kun oli se Ruusun ajassa uskottava.. Tai niin haluaisin muistaa.
Minusta sen ongelma on kyllä tuolla kynäily puolella. Yritin kattoa Irtiottoja, mutta ei kyllä pysty katsomaan. Tosin on liian raskaassa sarjassakin, Berlin Alexanderplatzin ja Deadwoodin välillä.
Oliko Ruusun aika se ihana sarja perheestä, jossa oli koira? Mun suosikki!! Tahtoisin nähdä uudestaan.
Oliko Ruusun aika se ihana sarja perheestä, jossa oli koira? Mun suosikki!! Tahtoisin nähdä uudestaan.
Joo, ja on se ainakin kertaalleen uusittu. Katja Kiuru (missä pelannee nykyjään) oli uusperheen vanhin lapsi ja niin edelleen.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Muistan Ruusun Ajasta tosi olennaisia seikkoja kuten että sillä mummolla oli loppuvaiheessa keltatauti.
Muistan Ruusun Ajasta tosi olennaisia seikkoja kuten että sillä mummolla oli loppuvaiheessa keltatauti.
Mä en muista ku sen koiran Ja että oli mun suosikkisarja sillo ku tuli. Aijoo, ja sit sen leikkipuiston ja lähikaupan.
Sit oli tosi jännää kun se tyttö siinä ruusun ajassa oli äidin entinen oppilas. oli tosi wau.
SampsaNoShame telkassa ja Timorautiainen haastittelee ooo!
kukas se ny oli, se pomo?
niin toi irtiottoja on kyl mahtava sarja, en tiä mitä muut tykkää. ja ihan sairasta, mut se otto on välillä ihan mun kaksoisolento, ihan hirvittää... jos mulla ois vähän pidemmät hiukset ja kokoparta...
Deadwoodin tunnari pistää adrenaliinin liikkeelle uuuu
Irtiottoja
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Deadwoodin tunnari pistää adrenaliinin liikkeelle uuuu
nyt ei ehi enää spämmää, moi.