You are not logged in.
klikkaamatta paskaa morrissey mee pökkimään thatcherin ruumista mjötöööööh
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
tyypillinen suosikki julkkis tämä morrissey. tyhmä ja lahjaton.
Morrissey fans, you need to stop your guy from ever talking on a large platform again. pic.twitter.com/ECxEOm4Vru
— Scully (@isthatscully) April 18, 2018
Mahtavaa miten toi ääliö ensin valittaa miten mediat vääristävät sanomisiaan ja ottavat niitä pois kontekstista ja että miten hän tästä lähtien tulee tekemään pelkästään haastiksia hallituissa olosuhteissa. Ja sitten se suoltaa tuota samaa paskaa.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Aina uhri, niinku biiseissäänkin
Morrissey esiintyy Helsingin jäähallissa lauantaina 21. heinäkuuta. Liput maksavat 77 euroa ja niiden myynti alkaa Tiketissä ja Lippupisteessä 4. kesäkuuta.
Morrissey esiintyy Helsingin jäähallissa lauantaina 21. heinäkuuta. Liput maksavat 77 euroa ja niiden myynti alkaa Tiketissä ja Lippupisteessä 4. kesäkuuta.
No nyt kumisee halli kyllä tyhjyyttään. Kuka kehtaa ylipäätään enää mennä Mozin keikalle ja kuka vielä maksais noin paljon?
Tosin lauantai ja mulla loma... Sopivasti kun on röpöjuomaa konehuoneistossa niin voi alkaa tuntua hyvältä idealta lähteä tsekkaan Moz, "jos se vaikka vetäis There is a lightin"
Last edited by turston (31.05.2018 10:16)
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
psykokarkki wrote:Morrissey esiintyy Helsingin jäähallissa lauantaina 21. heinäkuuta. Liput maksavat 77 euroa ja niiden myynti alkaa Tiketissä ja Lippupisteessä 4. kesäkuuta.
No nyt kumisee halli kyllä tyhjyyttään. Kuka kehtaa ylipäätään enää mennä Mozin keikalle ja kuka vielä maksais noin paljon?
Tosin lauantai ja mulla loma... Sopivasti kun on röpöjuomaa konehuoneistossa niin voi alkaa tuntua hyvältä idealta lähteä tsekkaan Moz, "jos se vaikka vetäis There is a lightin"
ai kato en tienny et säki oot rasisti
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!
Kehtaisin ja maksaisinkin, mutta pvm mahdoton. Ehkä ihan ok, että Finlandia-talon kokemus jää edelleen päällimmäisenä voimaan.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Morrisseyhän elää vielä. Ehkä vois.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Eiköhän suurin osa faneista anna anteeksi. Lukee nyt millasta höpönlöpöä se on saanut muuten suht fiksun Antti Nylénin sepustamaan, niin kai sillä joku massapsykoosia aiheuttava ominaisuus väkisin on.
Smiths on loppujen lopuksi vain ihan ok kasarijanglebändi helvetin ärsyttävällä laulajalla ja käänteisesti helvetin nerokkaalla kitaristilla. Morrissey soololevyineen vois ampua itsensä takaisin sinne kultaiselle kuvitteelliselle vuosikymmenelleen kun paahtoleipä oli vielä paahtoleipää, Heinzin pavut Heinzin papuja ja teetä juotiin saatana. On se ihan ok tekstejä yksinäisyydestä ja rakkaudenkaipuusta raapustanut, mutta aika moni on tehnyt senkin paremmin.
On se ihan ok tekstejä yksinäisyydestä ja rakkaudenkaipuusta raapustanut, mutta aika moni on tehnyt senkin paremmin.
Tähän sama. Silti täytyy sanoa, että olihan se nyt hieno hetki Roskildessa 2004 kun se veti There is a lightin
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Voisin fraseeraa ton "Smiths on loppujen lopuksi vain ihan ok kasarijanglebändi"-virkkeen uusiksi:
"Smiths on perushyvä kasarijanglebändi" jne. Kyllä mä joistain niiden biiseistä ihan tykkään, mut aika valikoiden ja Moz tökkii mulla aina.
Itse voisin taas sanoa että paras kasaribändi ikinä, mutta en sano. Joka tapauksessa ns.elämää suurempi tapaus. En ole kyllä kuullut kenenkään tekevän lähellekään tuohon verrattavaa kamaa t: yksinäinen, yksijäinen, johon mozzerin lyriikat purivat aikanaan liiankin hyvin.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
muhunki puri sen lyriikat, mutta sit tajusin että se tyyli millä se kirjoitti aiheutti oikeastaan sitä että romantisoin omaa ahdistustani.
hyvä bändihän smiths parhaimmillaan on. oscillate wildly on esimerkki siitä, ettei se ole mitenkään Mozn ansiota, vaikka piisi onkin aikamoinen leevi and the leavings ripoff
marr se tärkeämpä jantteri tässä bändissä oli, harmi vaan ettei löytänyt parempaa lyyrikkoa
Morrissey peruttu.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Morsulta tulossa coverlevy. Biisilista ei itselle sano paljo mitää.
01. Morning Starship (Jobriath)
02. Dont Interrupt The Sorrow (Joni Mitchell)
03. Only A Pawn In Their Game (Bob Dylan)
04. Suffer The Little Children (Buffy Sainte Marie)
05. Days Of Decision (Phil Ochs)
06. Its Over (Roy Orbison)
07. Wedding Bell Blues (Laura Nyro)
08. Loneliness Remembers What Happiness Forgets (Dionne Warwick)
09. Lady Willpower (Gary Puckett & the Union Gap)
10. When You Close Your Eyes (Carly Simon)
11. Lennys Tune (Tim Hardin)
12. Some Say I Got Devil (Melanie)
Päätökseni palata Kanadaan noin 15 vuoden jälkeen ja perua protestini sen raakalaismaista ja kivikautista vuotuista hylkeenpoikasten tappamista johtuu täysin siitä, että sillä ei lopulta ollut mitään vaikutusta eikä se auttanut ketään. Minun ääneni peittyi armottomaan piikkinuijien viuhuntaan ja hylkeenpoikasten päiden murskaantumiseen.
Nykyinen Kanadan hallitus julistaa monimuotoisuutta neuroottisesti. Jokainen yksilö on ainutlaatuinen ja jokaisella on yhtä paljon annettavaa. Tämä toleranssi ei kuitenkaan ulotu hyljeperheisiin.