You are not logged in.
Luulin, että uus jakso tulis tänään, mut se tuleekin vasta viikon päästä.
ahdistavaa odottamista.
Itse muistin seuraavan jakson tulevan vasta kesäkuussa eli en ole vielä alkanut juurikaan odottamaan viidettä jaksoa. Mikäs tässä valmiissa maailmassa, kun tulee muitakin ohjelmia katsottavaksi ja muutakin voi touhuta.
bzort glorf bööth
Itse muistin seuraavan jakson tulevan vasta kesäkuussa eli en ole vielä alkanut juurikaan odottamaan viidettä jaksoa. Mikäs tässä valmiissa maailmassa, kun tulee muitakin ohjelmia katsottavaksi ja muutakin voi touhuta.
Tähän kyllä sama.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
imdb sanoo, että uusi jakso tänään klo 9 PM, mutta mitäköhän aikaa tuo on? :O
En tiedä. HBO Nordicille tulee jakso katsottavaksi huomenna noin kello 11.35 - 12.05.
bzort glorf bööth
En tiedä. HBO Nordicille tulee jakso katsottavaksi huomenna noin kello 11.35 - 12.05.
tack! eli huomiseen (ts. päivähän jo vaihtui... eli iltaan siis.)
Nyt näkyy olevan!
Paljon jännempää katsoa nyt, kun on kaks viikkoa lukenut ja kuunnellut podcasteista spekulaatioita edellisistä jaksoista. Tulee varmaan kiinnitettyä huomiota vähän eri asioihin.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Missä podcasteissä Twin Peaksia käsitellaan?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kirjoitin Spotifyn hakuun Twin Peaks, selasin alaspäin ja biisien jälkeen listalla tulee podcastit niin siitä valitsin muistaakseni heti ekan.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Sub näyttää muuten kaikki kolme kautta. Ajankohta "ensi syksy".
Last edited by Hassuttelija (26.07.2017 02:22)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Fire Walk With Me on Netflixissä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Nyt on uusi kausi läpikäyty. Onhan tää ainutlaatusta kamaa. Aika paljon liikkuvia osia ja jonku verran nonrelated kamaa. Snadisti olis tiivistämisen varaa. Orkkissarja on draamallisesti enempi tää oli enempi
Kyllä TP on se Lynchin juttu. Leffat on huonompia.
Melkein sama, mutta 2018 on vaarallista olla tätä mieltä. Twin Peaksit tietysti erinomaisia parhaimmillaan.
bzort glorf bööth
Kyllä TP on se Lynchin juttu. Leffat on huonompia.
Eri, mutta viimeistään tän uusimman kauden myötä Twin Peaks kyllä itsellänikin ykkössijalla.
Helllooo-ooo-ooo!
I am Pieter Dom and I run Welcome to Twin Peaks.
You signed up for this I've Got Good Newsletter a long time ago, and guess what, I'VE GOT GOOD NEWS!
I joined Richard Green, the Magician in Mulholland Drive ("No hay banda!"), and a small team of independent filmmakers to work on a documentary about the ever-inspiring Catherine E. Coulson, our Log Lady, who sadly left the Twin Peaks family in 2015.
The film is called
I Know Catherine, The Log Lady and
we're currently crowdfunding through Kickstarter.
I Know Catherine, The Log Lady
Richard Green is raising funds for I Know Catherine, The Log Lady on Kickstarter! Feature-length documentary film about TV icon CATHERINE COULSON, best known as the LOG LADY in DAVID LYNCH and MARK FROST's TWIN PEAKS.
Pitänee bäkätä.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Kuului taas ekana selvä "yanny", ei lainkaan laurel. Tokalla kerralla sit yritin väkisin kuulla sen laurelina, ei heti onnistunut, mutta nyt kuulen sen ainoastaan sinä eivätkä korvani saa sitä enää millään "yannyksi".
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Enää viimenen osa katsomata kolmoskautta uusintakierrosta. Todella epätasainen, mutta aivan mahtava ja ainutlaatuinen sarja.
Toisella katselukerralla Doug ärsytti vähemmän, mutta Audreyn keskustelut miehensä kanssa Billystä rasitti. Ja jotkut muut jutut, jotka ei kehittynyn yhtään mihinkään.
Kukaan muu tekijä ei voisi vaan heittää peliin lankoja ja vaan päättää että ei ees yritä ratkoa niitä.
It was a dream... we live inside a dream. pic.twitter.com/8oNrpQ2C9B
— Dr. Hawk (@choppingwoodpod) June 24, 2019
Last edited by E (25.06.2019 11:34)
Kumpi oli uni?
bzort glorf bööth
Kumpi oli uni?
Ja kuka uneksii?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
If I didn't know anything about #TwinPeaks, I'd probably think @Kyle_MacLachlan and Michael Ontkean were an '80s pop music duo. pic.twitter.com/JAJzfOSYye
— Corey Ruehling (@CoreyRuehling) July 22, 2019
Kolmoskausi katsottu. On pakko olla helpompikin keino saada selville David Lynchin suosikkibändit.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kolmoskausi katsottu. On pakko olla helpompikin keino saada selville David Lynchin suosikkibändit.
Circle?
Tulispa neloskausi. Ihan mielelläni myös katsoisin lisää Lynchin lempparibändejä, mutta se ei ole välttämätöntä.