You are not logged in.
laitoin kakkoslevyn soimaan ja kyllähän tämmöinen motown-klassikkokama pärisee iha huolella näin keväisenä päivänä
Beyonce lemonade, kunnon huumemusaa mut toimii kännissäkin, taidan silti ottaa viel torkut
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Palmpillowsin touhuja on tullut seurattua niin läheltä, että välillä meinaa tällaiset helmet mennä kokonaan ohi.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Se Antti x Antti-podcastin "kitaramusiikin mahdollisuuksia"-jakso oli sujuvinta paskaa mitä olen popmusiikin tilanteen spekulaatioista hetkeen aikaan kuullut. Sanna Klemetti oli Arto Nybergissä kyssäriin "onko niitä hyviä bändejä sitten olemassa" kuitannut lakonisesti vain "ette te vaan osaa etsiä niitä".
Pariinkin otteeseen olen kuullut puhuttavan siitä, että tällä hetkellä englanninkielinen kitararock on Suomessa kovemmalla tasolla kuin lähes ikinä, mutta koska asenteet ovat mitä ovat, yllämainittu podcast hyvänä esimerkkinä, touhu menee suurelta yleisöltä ohi. En pysty alleviivaamaan sitä, miten roimasti parempia tän alan bändit on vuonna 2018 kuin viime vuosikymmenen ajan kun suurin piirtein jokainen uusi bändi apinoi Interpolia ja Strokesia. Avainsanana on biisintekotaito.
Tuli vaan mieleen kun kuuntelin tota biisua, koska onhan toi ihan legit hittikamaa ja toisessa tilanteessa varmaan kovempi juttu kuin solistinsa entinen bändi.
Last edited by dadadrlrl (11.05.2018 12:59)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Se Antti x Antti-podcastin "kitaramusiikin mahdollisuuksia"-jakso
Mikä tämmöinen podcast on?
Biisi kuulosti hyvältä. Mukava ylläri!
bzort glorf bööth
Oma musiikki
bzort glorf bööth
Cabbage!!
Skatebård
Cass McCombs: Sacred Heart
Parasta Smithsiä tämä
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Thinking Fellers Union Local 282 on maailmanhistorian paras bändi. Olen siis kuunnellut KAIKKIEN muiden bändien musaa ja päätynyt tähän lopputulokseen.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Sellanen huomio vielä, että J. Karjalaisen Kurkien äänet kuulostaa tosi paljon Tortoiselta ja tää on parasta just nyt.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Joko Miles Davis - Venus De Milo, Talk Talk - Colour Of Spring (albumi) tai Fleetwood Mac - The Chain.
en osaa päättää
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Joko Miles Davis - Venus De Milo, Talk Talk - Colour Of Spring (albumi) tai Fleetwood Mac - The Chain.
en osaa päättää
Viimeisen sanan perusteella päätän puolestasi: The Jesus and Mary chain ei kestä kiittää koska olen oikeassa
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Sufjan - All Delighted People. Tällä hetkellä suosikkilevyni Sufjanilta
Myös:
Sophie - Oil of Every Pearl's Un-Insides
Liza Minnelli - Results
Ja Prince.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
https://static.stereogum.com/uploads/20 … 40x640.png
Sophie - Oil of Every Pearl's Un-Insides
Tää. Vuoden levy ainakin toistaiseksi
Parasta aina eli Larry Donn, Ray Harris ja muutama muu rock'n'rollin ja rockabillyn nero.
bzort glorf bööth
Romutus