You are not logged in.
hyvä vai huono? mielipiteitä. katsottiin taas toi sarja ja kyllähän se on eeppinen jakso, mutta jää niin paljon auki. tai ei ainakaan mulle mikään itsestäänselvin homma. luen tässä just jotain monen sadan sivun tohtoritason katsausta siihen, miten asian laita episodissa on. kyllä täältä varmaan faneja löytyy.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
mun mielestä aivan mahtava loppu. se juttu tais olla siinä, että lopussa kuvakulma vaihtelee katsojan mukaan ja lopussa tony
Hyvä ja ne ammuttiin siinä kaikki kuoliaaks.
hyvä vai huono? mielipiteitä. katsottiin taas toi sarja ja kyllähän se on eeppinen jakso, mutta jää niin paljon auki. tai ei ainakaan mulle mikään itsestäänselvin homma. luen tässä just jotain monen sadan sivun tohtoritason katsausta siihen, miten asian laita episodissa on. kyllä täältä varmaan faneja löytyy.
Tätä? http://masterofsopranos.wordpress.com/t … f-the-end/
Itsekin lueskelin tuota joku aika sitten.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
^joo tota ja parii muuta foliohattua lueskelin, toi on kyl tosi kova selonteko mun mielestä. ja alan vakuuttua että kyseessä on kyl hienoimpia yksittäisiä tv-sarjan jaksoja koskaan. twin peaksin finaali on kans kova kilpailija.
sopranosissa on kyl tosi monia muitakin yksittäisiä huippujaksoja vaikka kokonaisuudesta onkin kyse. toinen suosikki on se hotellissa nähty uni, jossa siis tony kävi vuoropuhelua tappamiensa ihmisten kanssa ja häröili ympäriinsä. jotenkin tommonen eteerinen ja surrealistinen tunnelma viehättää tosi paljon ja kaikenlaiset piilotetut ja näkyvätkin merkitykset.
Just sain katsottua loppuun. Paras sarja ikinä!
Minusta perhe-elämä jatkuu ja kaikki voi hyvin. Paitsi mafian uhrit. Mahtava lopetus. Ei saatana. Huh huh!!!
Räkänen kuolema pomolle siinä tuli. Sanoisin myös että paras sarja ikinä jos Twin Peaksia ei lasketa. Twin Peaks on leffa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Räkänen kuolema pomolle siinä tuli. Sanoisin myös että paras sarja ikinä jos Twin Peaksia ei lasketa. Twin Peaks on leffa