You are not logged in.
Niinhän se oli. En vaan jaxa kyykkiä siellä kun parempiakin paikkoja on...eli yleensä turvaudun laadukkaaseen käytetyt cd:t osastoon.
Tänään taas muistutus siitä, että jos haluaa ostaa käytettyjä levyjä samaan hintaan, mitä ko. levyt maksaa uutena, niin kannattaa asioida hakaniemen kikkelis-kokkelis-tyypeillä
onko samat painoksetkin kyseessä? ei sillä, että oikeuttaisi silti tuollaiseen hintapolitiikkaan, ellei kyseessä ole joku erityisen rare eka painos tms. erikoisempaa
Kai se riippuu vähän siitä keneltä kysyy. Kyseisen artistin levyistä vanhempia julkaisuja on pidetty julkaisusta asti jatkuvasti painossa, kun vissiin käyvät kaupaksi. SST:n julkaisujen tavoin mitään muutoksia mihinkään ei olla tehty, jotta fanit välttyvät painoslässytykseltä.
Joka tapauksessa nää saa vastaavassa kunnossa uutena about samaan hintaan, joten en ihan tosissani tajua, minkä necronomiconin mukaan nää pöljät hinnoittelunsa tekee.
ei kai sentään? aika by the book tuntui olevan hinnat ja ostin sieltä esim cosmic psychosin depyn 15 egellä mikä ei yhtään pahis ja celibate riflesii alle kybällä.
toki ne keulii kaikkein arvokkaimmilla jutuilla mitä ne hankkii sisään ja ne on tosi keräilijöiden hommeleita ja hinnat sen mukasia
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Molemmista on tullut tehtyä paljon edullisia löytöjä, eikä hintataso noin muutenkaan mitenkään poikkeuksellisen kova ole. Toki niitä ylihintaisiakin on, mutta eipä niitä ole pakko ostaa.
edit: molemmista = Rolling ja Äx
Last edited by kumpiseta (09.05.2018 12:36)
aiku joo kato luin väärin, luulin että vertas black and whiteen. ei nyt sentään
rollingista kyllä huomattavan paljon parempi fiilis hintojen ja kaiken muunkin suhteen kuin äxästä.
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!
Mua ei oo vakuuttanut, mut se varmaan johtuu ehkä muutenkin siitä ettei siellä oo pahemmin mun maun levyjä näkyillyt, paitsi sitten varmaan just tota keräilyosastoa.
Osaako joku sanoa-topsussa tää, mut mikäs tää Celibate Rifles oli?
Osaako joku sanoa-topsussa tää, mut mikäs tää Celibate Rifles oli?
näitä räkis-bändejä australiasta,
Oikein hyvä bändi.
bzort glorf bööth
Nii o, legendaarinen ketjukin sille tossa Your text to link here...
Tommone database tuli eilen vastaan.
nyt myös verkkokauppa avattu:
Application error
An error occurred in the application and your page could not be served. If you are the application owner, check your logs for details.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Kavereissa on monta näiden likettäjää eli näiden levypostaukset näkyy minulla. Olen yrittän klikata ettei näy, mutta näkyypä vaan silti. En ole kuitenkaan asioinut tästäkään huolimatta tuolla.
bzort glorf bööth
KZ wrote:Menee varmaan jonku aikaa että saavat suuremman osan valikoimista läimittyä tuonne.
Huom! Svart records, levyyhtiön LP levyt, eivät valitettavasti kerrytä leimoja.
FUCK OFF!
Jo on.
Niillon halvemmat Svartin levyt ku muissa kaupoissa tai Svartin webbikaupassa, ottavat ite takkiin siinä. Sen takia leimattomuus.
Ite ainakin otan mieluummin alennuksen samantien ku jotain leimoja keräillen
dadadrlrl wrote:KZ wrote:Menee varmaan jonku aikaa että saavat suuremman osan valikoimista läimittyä tuonne.
Huom! Svart records, levyyhtiön LP levyt, eivät valitettavasti kerrytä leimoja.
FUCK OFF!
Jo on.
Niillon halvemmat Svartin levyt ku muissa kaupoissa tai Svartin webbikaupassa, ottavat ite takkiin siinä. Sen takia leimattomuus.
Ite ainakin otan mieluummin alennuksen samantien ku jotain leimoja keräillen
Det stämmer.
Oulun Äxä on kyllä ankia, kävin tänään pitkästä aikaa... Levyjä vähän ja hyllyt sekasten. Kullaksessakaan ei ollu mitään jännää... tai no pari levyä ois ollu, mutta hintaa ihan liikaa, en ostanu.. ja se myyjä on liian tunkeileva, ei meinannu uskoa ku sanoin että pärjään ilman apua, ja sanoin että löytämisen ilo on iso osa tämän homman viehätystä Silti ei meinannu antaa olla.
Oulun Äxä on kyllä ankia, kävin tänään pitkästä aikaa... Levyjä vähän ja hyllyt sekasten. Kullaksessakaan ei ollu mitään jännää... tai no pari levyä ois ollu, mutta hintaa ihan liikaa, en ostanu.. ja se myyjä on liian tunkeileva, ei meinannu uskoa ku sanoin että pärjään ilman apua, ja sanoin että löytämisen ilo on iso osa tämän homman viehätystä Silti ei meinannu antaa olla.
Hezman levykaupassakäyntifilosofialle massiivinen
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
hezma wrote:Oulun Äxä on kyllä ankia, kävin tänään pitkästä aikaa... Levyjä vähän ja hyllyt sekasten. Kullaksessakaan ei ollu mitään jännää... tai no pari levyä ois ollu, mutta hintaa ihan liikaa, en ostanu.. ja se myyjä on liian tunkeileva, ei meinannu uskoa ku sanoin että pärjään ilman apua, ja sanoin että löytämisen ilo on iso osa tämän homman viehätystä Silti ei meinannu antaa olla.
Ärsyttää ihan vietävästi jos levykaupassa myyjä vaatii saada tietää että mitä olen hakemassa.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
hezma wrote:Oulun Äxä on kyllä ankia, kävin tänään pitkästä aikaa... Levyjä vähän ja hyllyt sekasten. Kullaksessakaan ei ollu mitään jännää... tai no pari levyä ois ollu, mutta hintaa ihan liikaa, en ostanu.. ja se myyjä on liian tunkeileva, ei meinannu uskoa ku sanoin että pärjään ilman apua, ja sanoin että löytämisen ilo on iso osa tämän homman viehätystä Silti ei meinannu antaa olla.
Tää.