You are not logged in.
laitetaas tänne että muistan lukea kun ehdin: Jukka Nousiaisen kadonnut haastattelu
RÄJÄYTTÄJÄT RÄJÄYTTÄÄ!
Ehkä kesällä taas näkee nämä kotimaisen rockin mestarit livenä!
bzort glorf bööth
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Raileri
Last edited by rc-lungen (04.05.2017 14:15)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Support dokkarille. Oliko tämä tosiaan puolen tunnin pläjäys vai olenko esim ollut humalassa tai väsynyt, kun muistan moista? Mukavaa ajankuvaa, mutta mitähän uutta on esmes versus se KulttuuriCocktailin pätkä? Juttua varmasti riittää artisteilla, mutta toivottavasti ei tule saman toisinto.
bzort glorf bööth
=======================================================
Räjäyttäjät: Kunnon rokkia eikä mitään syntikoita 12" (krypt-124) ***PRE-ORDER NOW!!!***
=======================================================This is a pre-order item, release date is December 8th.
Pressing info:
500 X black vinylRÄJÄYTTÄJÄT: UUSI MAKSISINGLE "KUNNON ROKKIA EIKÄ MITÄÄN SYNTIKOITA"
Biisit:
A: KUNNON ROKKIA EIKÄ MITÄÄN SYNTIKOITA (10:48)
B: KRAUTPOHJA (12:23)PRE-ORDER NOW!!!
Pakkohan tota lainia oli jonkun käyttää. Maxi sisältää todennäköisimmin joko kirklepastissia tai sitten jotain berlin school-osastoa. Hatunnosto nimivalinnalle.
noniin siinähän sitten se ennakkoarvio levystä
itse odotan mielenkiinnolla
Ektron Soundcloudista varmaan?
Eiks kukaan muka ole hankkinut tuota uutta 12"!? Comments!? Klippejä!? PRKL!?
En koskaan pahemmin innostunu tästä bändistä, mutta nyt kattellu että kyl vois ainaki ton "bepopablulowoplpowoljk räjä" levyn hommaa. Ja tän uusimman, mutta ei sikana säkissä!
En koskaan pahemmin innostunu tästä bändistä, mutta nyt kattellu että kyl vois ainaki ton "bepopablulowoplpowoljk räjä" levyn hommaa. Ja tän uusimman, mutta ei sikana säkissä!
Mä just harkitten awabbaabaluulap räjä levyn pistämistä myyntiin. Ihan nasta levy, mutta eipä vaan oikein tule kuunneltua.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Tuoretta 12'' en ole nähnyt, koska en ole tainut käydä levykaupassa ilmestymisen jälkeen. Kyllä sekin kiinnostaa.
bzort glorf bööth
Mulla on toi 12" mutta en oo ottamassa klippei
Eiks kukaan muka ole hankkinut tuota uutta 12"!? Comments!? Klippejä!? PRKL!?
Just kuuntelen ensimmäistä kertaa. Jos Räjä Elektrik Millenium-levy maistui, niin kyllä tämänkin pitäisi
KZ wrote:Eiks kukaan muka ole hankkinut tuota uutta 12"!? Comments!? Klippejä!? PRKL!?
Just kuuntelen ensimmäistä kertaa. Jos Räjä Elektrik Millenium-levy maistui, niin kyllä tämänkin pitäisi
Ei maistunut. Onko levy siis kuitenkin syntsalevy? VALEHDELLAANKO NIMIKKOBIISISSÄ!?
KZ wrote:Eiks kukaan muka ole hankkinut tuota uutta 12"!? Comments!? Klippejä!? PRKL!?
mulle maistui, mutta kuuntelin sitä aikanaan kunnon räjä elektrik millennium -psykoosissa vähän liikaa ja kyllästyin
Hyvä ep, ylsi melkein omaan top-kymppiin Kunnon rokkia En oo kans klippejä tekemässä, ostoksille mars!
Kylläpä tulee ristiriitasta infoa, onko se ny rokkia vai syntsailua?
Kansikuva ihan linjassa levyn nimen kanssa
KZ wrote:Mää ny sit ostin sen levyn kuulematta. Jos en pidä nii se on TEIÄN SYY!
No kuunnellaa ny si. Ja 80% rommista drinkkiä!
LEVYN NIMI ON VALHEELLINEN! MIKSTEETTEKERTONU!!!!
On tää ihan hyvä kyl.
hesarissa täydet pisteet: Jukka Nousiainen antaa lauluissaan äänen pienille ja poljetuille
nuorgamin arvio: http://www.nrgm.fi/kritiikit/jukka-nous … ka-pimeaa/
kuuntelin just ja onhan se ihana levy