You are not logged in.
Karppi
Joo-o. Lopetin seuraamisen kuudennen jakson puolivälissä. Ei jaksa kiinnostaa yhtään.
Fleabag
Vika jakso
Varikset komentavat
Au pairit Miamissa katottu. Hyvää draamaa aina tyttöjen bailatessa. Loistava sarja ja kausi.
Nyt mulla on menossa eka kausi eli Au pairit Lontoossa joka on huomattavasti tylsempi. Aitomedialla on osattu viilata formaatti kuntoon.
Seurasin kahden jakson verran Altered Carbonia mutta ei taida pystyä enempään. Kaikki visuaaliset scifikliseet tykitelty heti alkuun ja ihan karseen paskaa näyttelemistä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Marseille kausi 2. Oikein hyvä sarja.
Hmm, tuota on disauteltu aika paljon, pitäiskö kuitenkin antaa mahdollisuus.
Silicon Valleyn uusimman kauden aloitin. Kai tuota paremman puutteessa jaksaa vielä katsoa. Niin ja Billionsin uusin kausi korkattu myös.
Halt and Catch Fire. Tavallaan tämä on kiinnostava, 80-luvun tietokonetouhuja. Soundtrack on aika kiva. Ongelmana on se, että jännitystä haetaan ihan hölmöillä tavoilla. Ennen kaikkea tämä liittyy päähenkilöön, joka olisi minun puolestani voitu jättää kokonaan pois. Jatkan toistaiseksi.
Aloitimme Mr. Ropootin. Ekan jakson perusteella ihan ok.
Varikset komentavat
Mr. Robotin avausjakso on aivan helvetin hyvä, eikä ainakaan eka kausi lunasta sen asettamia odotuksia, vaikka ihan OK onkin. Toista kautta en o jaksanu alottaa.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Lost in Space
Lost in Space
Tuskinpa jatkan kahta jaksoa pidemmälle. Liikaa dorkuutta. Ei jaksa. On sitä perempaakin hömppää.
KEISARI AARNIO
how they run this show.
Barry
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Karpista enää vika jakso katsomatta. Ei ole ollut kovin häävi, ja uskottavuus on huvennut jakso jaksolta, kun tähän on väen vängällä pitänyt ympätä kaikenmaailman sivujuonia, mutta on tämä sentään parempi kuin se halavatun Sorjonen. Ehkä tätä menoa saadaan vielä joskus kaukaisessa tulevaisuudessa aikaiseksi ihan hyväkin kotimainen rikossarja.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Westworldin 2. kauden eka jakso katsottu. Ihan hyvältä vaikuttaa, ehkä seuraan.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Hetkinen! Onko Keisari Aarnio katsottavissa ekaa jaksoa lukuunottamatta VAIN ruutuplussalla
Senhän saa kokeiluun ilmaiseksi kuukauden ajaksi. Muistaa vaan lopettaa tilauksen ennen kuin menee massii kortilta. En aio katsoa sarjaa...
Hetkinen! Onko Keisari Aarnio katsottavissa ekaa jaksoa lukuunottamatta VAIN ruutuplussalla
Ota kuukauden ilmainen kokeilu jos et ole käyttänyt sitä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ite oon saanu ton ilmaiskuukauden samoilla tunnuksilla useamman kerran. Oon toki välil myös maksanut siitä.
how they run this show.
"Isoja pieniä valheita"
Billions HBO:lla on ihan jees. Paul Giamattin näyttelemä syyttäjä apulaisineen jahtaamassa miljonääriketkua. Välillä vähän epäuskottavia käänteitä ja suht. taajaan harrastettava psykologisointi on välillä pöhköä, mutta päähenkilöiden välinen kissa ja hiiri-leikki koukuttaa mukavasti.
On the next... Arrested Development pic.twitter.com/NjP26k9KE7
— Arrested Development (@arresteddev) May 1, 2018
5. kausi siis tulossa "like real soon" ja 4. kaudesta vihdoin se huhuiltu REMIX
Uudet kaudet näistä nyt mulla katsottavana: Bosch, Silicon Valley, Westworld, Billions... ja sitten on kesken ainakin Mad Men, X-Files, Seinfeld, Rick & Morty jne.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
The Wire tuli aloitettua uusintakierrokselle. On se vaan huikea sarja
Varikset komentavat
Barry
katoin tätä jonkin aikaa, mutta samaa "turmeltunut mies, jonka kuuluu saada se sarjan kuuma nainen" paskaa kuin niin moni muukin HBO:n sarja.