You are not logged in.
Pages: 1
Erittäin hieno bändi ja vaikka levyt ovatkin hyviä niin onhan tämä livenä aivan käsittämättömän vakuuttava.
En myöskään tämän bändin kohdalla lähtisi huomauttelemaan muutoksia levyjen masterointiin, sen verran kovan luokan tekijä siellä meinaan on tekemässä, että kyllä noi levyt menevät taatusti ihan just sen halutun vision mukaisesti.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
En myöskään tämän bändin kohdalla lähtisi huomauttelemaan muutoksia levyjen masterointiin, sen verran kovan luokan tekijä siellä meinaan on tekemässä, että kyllä noi levyt menevät taatusti ihan just sen halutun vision mukaisesti.
Menee varmasti vision mukaan eikä siihen "minun muutosehdotuksia" kaivata. Minulla on omat oikkuni, jotka voivat olla myös vain hetkellisiä. Mitään radikaalia nillitettävää ei ollut (sitä middlee ja treblee tietty ). Katotaan ny jahka kuuntelee uudemman kerran.
Vetääkö nää livenä kaksisteen?
Luppakorva sikailee taas wrote:En myöskään tämän bändin kohdalla lähtisi huomauttelemaan muutoksia levyjen masterointiin, sen verran kovan luokan tekijä siellä meinaan on tekemässä, että kyllä noi levyt menevät taatusti ihan just sen halutun vision mukaisesti.
Menee varmasti vision mukaan eikä siihen "minun muutosehdotuksia" kaivata. Minulla on omat oikkuni, jotka voivat olla myös vain hetkellisiä. Mitään radikaalia nillitettävää ei ollut (sitä middlee ja treblee tietty ). Katotaan ny jahka kuuntelee uudemman kerran.
Vetääkö nää livenä kaksisteen?
Jep vetää! Ja mahtavaahan tämän bändin kohdalla on että ne tuo naurettavan ison vahvari/kaappiläjänsä ansiosta käytännössä myös pikkupaikoissa PA:n itse mukanaan, diggaan aina sitä miten tällä tavalla omavarainen bändi pystyy livetilanteessa hallitsemaan täysin sitä miltä musa kuulostaa. Ja kitaristi tosiaan looppaa paljon kamaa lennosta minkä takia soundi on livenä iso ja rikas.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
VIime viikonloppuna tuli nähtyä. Hyvin toimi, joskin puolen tunnin jälkeen biisien samankaltaisuus (kitaralooppi->kipee rumpukomppi->jumitetaan sitä riffiä->tösäytetään oktaaverisäröt kehiin) alkoi tökkiä. Ovatkin tajunneet tehdä lyhyitä levyjä
Viikko sitten tuli nähtyä jyväskylän popparissa hebosagilin kera. En ollu pahemmin kuunnellu ennen keikkaa, joten kuvittelin että tää olis enempi jotain post-metal -maalailua. Eipä ollut, vaan tästähän tuli tavallaan mieleen toi don caballero/trans am -osasto mieleen, mutta vitusti raskaampana. Yllätyin kyl positiivisesti.
Ja jytisi kyllä komeesti. Huvitti että hebot, joilla oli kolme kitaristia, veti oman keikkansa tän nyos -janarin kamoilla. Eli skobeista ei ollut pulaa.
Ihan hemmetin mukavia miehiä ja jees musaa späm.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Uutta kamaa Bandcampissä.
Otsikon vois muokata muotoon NYOS
Last edited by noiseidea (21.02.2019 17:30)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Uutta kamaa Bandcampissä.
NY O (KZ voi lisää sen hymiön perään)
ja bandcampin osoitteen voisi myös mainita vai ntkt
noiseidea wrote:Uutta kamaa Bandcampissä.
NY O (KZ voi lisää sen hymiön perään)
ja bandcampin osoitteen voisi myös mainita vai ntkt
selvittelin asiaa ja pitkällisten etsintöjen jälkeen löytyi toi osoite:
eli https://nyos.bandcamp.com/ löytyy NYOS bandcamp. tuolta voi muuten ladata huomenna ilmestyvää uutta odotellessa muutamat vanhat levyt ihan ilmaiseksi.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Ei häviä Now. edellisille.
Tuanoi saatana.
Pages: 1