You are not logged in.
Ihan helvetisti jynssätty ja nysvätty (mutta koko ajan aktiivisesti tehty!) tupla-älpee lähti just masterointiin
Oletko ihan varma ettei sen yhen biisin tomit olis saanu olla vähä kovemmalla ja ettei sen yhen biisin basso kaipais vielä vähä equtusta?
Luppakorva sikailee taas wrote:Ihan helvetisti jynssätty ja nysvätty (mutta koko ajan aktiivisesti tehty!) tupla-älpee lähti just masterointiin
Oletko ihan varma ettei sen yhen biisin tomit olis saanu olla vähä kovemmalla ja ettei sen yhen biisin basso kaipais vielä vähä equtusta?
Levyllä ei ole rumpuja eikä bassoa
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Viikonloppuna tehtiin eikä meinattu eli seuraava levy on valmis paria overdubbingia vaille. Sitten miksaus ja sitten lärttyä pihalle. Tulipahan oltua sisällä musiikissa koko viikonloppu!
bzort glorf bööth
Keski-ikäisten miesten jutustelua ja surkuttelua musiikin nykytilasta ja kaipuusta vanhaan kitarapitoiseen ilmaisuun. Ei ne nuoret:
KZ wrote:Voiks joku julkasta mun seuraavan levyn vinyylinä. Voin maksaa painatuksen.
Jos sulla on hyvä levy niin voin maksaa senkin.
Tarjoukseni on edelleen voimassa!
Jeah maksatko meijän seuraavan levyn
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Siinon yks mun biisi joka kertoo siitä kuinka vaikeata porvarin elämä on jos on hilseongelma. Se kestää 5-15 minuuttia ja aika regressiivistä ja monotonista junttausta
iha vitun hyvä se on
julkaisen toki jos kaikki kulut maksetaan ja jos levy on hyvä
artisti maksaa
eiks kukaan ny perkele
ehtoni löytyy tuosta ylempää
tuli ehdollista
pakko painaa
paina sitä
no pain no gain