You are not logged in.
ton yhen biisin perusteella tää uusi on kiinnostavin villen levy sitten auringonsäde/pommisuojan.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ei kuulostanut hirveän kaksiselta, mutta eiköhän levyllä ole jotain minullekin maistuvaa ja hankituksi tule vielä.
Laitoin nyt uudelleen soimaan ja tähän on oikein hyvä. Vierastinko musavideota noin paljon vai pesinkö aamulla vaikut korvista?
bzort glorf bööth
hiirimattona wrote:Ei kuulostanut hirveän kaksiselta, mutta eiköhän levyllä ole jotain minullekin maistuvaa ja hankituksi tule vielä.
Laitoin nyt uudelleen soimaan ja tähän on oikein hyvä. Vierastinko musavideota noin paljon vai pesinkö aamulla vaikut korvista?
olet vanhempi ja viisaampi
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ehtinyt kuunnella uuden levyn jo aika monta kertaa, mut en vielä tiiä että onko tää vitun kova vai ei. Osa biiseistä kyllä, toiset jättää ainakin vielä vähän semmosen liirumlaarum-fiiliksen. Kuka tätä laivaa ohjaa on ainakin vielä levyn kunkkubiisi, Masussa potkii ja Metsän kuningas toimivat myöskin.
Ja juu, kyllä tämä on yhtä lailla Mopon levy kuin Leinosen. Jotkut biisit on hyvinkin leinosmaisia ja sit taas toiset on enempi Mopo feat. Ville Leinonen.
Baritonifonin soundi on kyllä aina semmonen seksivau ja Fredriksson on kova soittelemaan. Sais olla toki enempikin kunnon mahanpohjatöräyttelyä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Facebookiin on ilmestynyt video Hei Taas! -levyn äänityksistä. Jatkoa siis tulossa ilmeisesti.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Joo, saa nähdä, milloin se The O. P. D. songbook sit julkaistaan.
No nyt
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Aika käppää ollut tämä Hein uudelleentuleminen No okei toi toinen sinccu oli ihan jees, mutta jormahart meni jo ihmeellisen hassuttelun puolelle. Ville ei oo muutamaan vuoteen oikein taas "onnistunut"!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Viihdyttäviä sinkkuloita.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Ville Puoli Seitsemässä:
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä