You are not logged in.
Fleshpress on tainnut tehdä parhaimman levynsä: https://fleshpress.bandcamp.com/album/hulluuden-muuri-2
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
6 New Albums Pushing Doom Metal Forward
Toi Spectral voice vaikuttaa aika hurjalta
Myös tuohon Primitive maniin pitää tutustua
Uus Electric wizard lupailee ihan jeppis osastoa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Hyvä bändi. Harmittaa et möin jotain näitten älppyjä pois, mut ei sitä nyt kaikkea voi eikä tarvi omistaa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ja eikös tässä siis tätä nykyä ole Marko Neumann vokalistina vai miten tää meni?
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ja eikös tässä siis tätä nykyä ole Marko Neumann vokalistina vai miten tää meni?
Näin on.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Nipa Neumann doom metal bändin laulajana vois olla aika eksoottinen kombo.
Onks mitään doom/stoner etc bändiä jossa olis enempi semmonen semikorkee "ruikuttava" laulaja. Vois olla oikeesti ihan jännä.
Ruotsalaistrio Monolord on kolahtanut oikein kunnolla viime aikoina. Livenä todettu jo pari kertaa huipuksi, mutta uusi Rust-levy on myös todella vahva kokonaisuus. Vuoden levyjä tältä saralta. Seuraavan kerran Suomessa helmikuussa. Eiköhän tule mentyä.
Sent from my iPhone 16
Klubilla oli tosiaan throatin lisäksi keskiviikkona sum of R ja Dark Buddha Rising.
Ensin mainittu ei herättänyt oikein mitään tuntemuksia. Tulin mestoille puolessavälissä settiä ja sen verran geneeristä postrokkailupörinää vaikutti olevan, ettei kiima noussu. Mutta ihan ok taustamelua illan avaukseksi.
Viimeisenä sitten Buddhat näytti mitenkä tuota huuruiluduumia vedetään. Ai perkele kuinka jytisi ja velloi. Synadronet tuntui sisuksissa.
Yleisössä esiintyi epäilyttävää hippikiemurtelua, mutta sallittakoon se, hippeilyähän tää on, tosin sieltä pimeältä puolelta. Charlie approves jne.
Yleisössä esiintyi epäilyttävää hippikiemurtelua, mutta sallittakoon se
No ei kyllä sallita.
Phlegm wrote:Yleisössä esiintyi epäilyttävää hippikiemurtelua, mutta sallittakoon se
No ei kyllä sallita.
Hipit on paree ku kyyniset negatiiviset truecooluugeerokkarit, eli TOD sallitaan
Luppakorva sikailee taas wrote:Phlegm wrote:Yleisössä esiintyi epäilyttävää hippikiemurtelua, mutta sallittakoon se
No ei kyllä sallita.
Hipit on paree ku kyyniset negatiiviset truecooluugeerokkarit, eli TOD sallitaan
Rinnastan nenänkaivamiseen. Jokaisen oma asia, mutta kohteliasta olla tekemättä julkisesti.
Muuten, jos trad. doomi kiinnostaa, niin Cardinals Folly kannattaa tsekata, varsinkin viimeistä edellinen oli t-o-d-e-l-l-a kova, ja en jaksa uskoa, etteikö uusin ois yks tän vuoden levyistä, kuha jaksaa hommata. Mahtavasti jurnuttava bändi.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Bongripper Suomeen!
Sent from my iPhone 16
Slave Handsin ihan hiljakkoin ilmestynyt levy on muuten aika saatanan kova.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Monolord. Levyjä ei vielä ole hallussa. Eniten kiinnostaa eka, sitten toka, vähiten kolmas. Vinyylipainosten hinnat lol fuck off !
Joo, ei ole yhtään levyä vielä hyllyssä, joten toivon että niillä olis ainakin uusinta kaupan keikalla. Paita on jo.
Sent from my iPhone 16
tää Orthodoxin levy on kyl tosi hyvä
aika vähän laulua, jazzahtaviakin vaikutteita, mut raskasta hidasta menoa, ei nyt ihan mitään sludgedoomia kuiteskaan... vähän jossain OM tyyppisissä soundeissa. suositeltava tsekattavaksi, jos ei oo tuttu entuudestaan.
Caskets Open coveroimassa John Mausia. Toimii.
Sent from my iPhone 16
Jenkkiläistä doomia ja sludgea Suomeen CHRCH ja Fister tulevat yhteiskeikalle Bar Looseen 2.5.2018
https://fister.bandcamp.com/
https://churchdoom.bandcamp.com/releases
KZ wrote:Vinyylipainos äxässä 33,95 vaikka tää on ilmeisesti "minialbumi"
huh! onneks en oo fani.
Julkaisupäivä lykkääntynyt ja hinta pudonnut 26,95. Taidan kuitenkin tyytyä cd-painokseen tällä kertaa.
onkohan tälläsestä bändistä kun Chaos Echoes ollut täällä aiemmin puhetta? otin kuulolle just, ja hyvältä vaikuttaa... vaikkapa tämä:
sopinee tähän topicciin... vaik onhan tässä blackmetal sykettä myös. Jossain määrin tulee mieleen myös Aluk Todolo... mut on tää Echoes raskaampaa.
ovat muuten just tehneet yhteistyölevyn jazz-sankari Mats Gustafssonin kanssa.