You are not logged in.
Mulla ei edes oo televisiolaitetta mitä heittää ikkunasta.
Sent from my iPhone 16
Mulla ei edes oo televisiolaitetta mitä heittää ikkunasta.
No heitä kuule radio... kyllä siitäkin saa fiksit
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Nelosella on vuoden purjevene!!
Sent from my iPhone 16
Sanokaa, voiko noita Galactica-juttuja lukea ilman pelkoa spoilereista? En siis haluu tietää mitään, onko sarjaa saatu tehä loppuun asti vai ei.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Sanokaa, voiko noita Galactica-juttuja lukea ilman pelkoa spoilereista? En siis haluu tietää mitään, onko sarjaa saatu tehä loppuun asti vai ei.
En mä oo ainakaan huomannu mitään spoilereita. Spekulaatioita noissa on, mutta ne on vaan spekulaatioita.
Babylon 5 oli mahtava. Alku ok vaikka näytti kököltä, sitten meinas mennä sellaseks, ettei jaksanu kattoo, sit alko muuttuu mielenkiintoseks, sit alko muuttuu mielenkiintoseks, ja lopussa se oli parempaa kuin runkkaaminen. Ja se laatu parani koko ajan kaikessa, ei vaan juonessa. Ja tossa oli vielä sekin, että kävi lopussa kiinnostaa, että mitäs helvettiä niissä alkupuolen "tylsissä" jaksoissa oikeasti tapahtuikaan... Voisin hommata dvd:nä, tai sit mieluusti kattosin uusintana
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:73b0c5feb7="kri"]Yksi televisiohistorian merkittävimmistä hetkistä tapahtui varmasti äsken:
Stripparia esittävä Alyssa Milano pyysi vanhaa heilaansa "hand me that dildo, will you?"
JA SIT LEFFA MENI MAINOSTAUOLLE![/quote:73b0c5feb7]MIKS MÄ EN NÄHNY TOTA
[quote:74845ce746="Jean-Babtiste"][quote:74845ce746="kri"]Yksi televisiohistorian merkittävimmistä hetkistä tapahtui varmasti äsken:
Stripparia esittävä Alyssa Milano pyysi vanhaa heilaansa "hand me that dildo, will you?"
JA SIT LEFFA MENI MAINOSTAUOLLE![/quote:74845ce746]MIKS MÄ EN NÄHNY TOTA[/quote:74845ce746]Looriksella ja leposilla nämä
Mun mielestä tv-historian parhaita juttuja on se Dallas-kauden avaus/päätös, missä Pam herää ja menee kattoo kuka siellä suihkussa, ja sit siel onkin Bobby, eikä se ookaan kuollu! Se olikin vain unta!
Ei jumalauta, ei ollu tuottajilla pokkaa tappaa Bobbya...
[quote:983926d45d="Jean-Babtiste"]Mun mielestä tv-historian parhaita juttuja on se Dallas-kauden avaus/päätös, missä Pam herää ja menee kattoo kuka siellä suihkussa, ja sit siel onkin Bobby, eikä se ookaan kuollu! Se olikin vain unta!
[/quote:983926d45d]
Oiskohan tuo ollu kerran Family Guyssa... Pitää ettii tuubista.
JÅÅÅ!
Ei se oikeest noin menny
Ei se oikeest noin menny
In teh mood for lovex tänään subbarilta. Onkohan toi yhtä hyvä kuin 2046?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Babylon 5 oli mahtava. Alku ok vaikka näytti kököltä, sitten meinas mennä sellaseks, ettei jaksanu kattoo, sit alko muuttuu mielenkiintoseks, sit alko muuttuu mielenkiintoseks, ja lopussa se oli parempaa kuin runkkaaminen. Ja se laatu parani koko ajan kaikessa, ei vaan juonessa. Ja tossa oli vielä sekin, että kävi lopussa kiinnostaa, että mitäs helvettiä niissä alkupuolen "tylsissä" jaksoissa oikeasti tapahtuikaan... Voisin hommata dvd:nä, tai sit mieluusti kattosin uusintana
Sama.
Sent from my iPhone 16
In teh mood for lovex tänään subbarilta. Onkohan toi yhtä hyvä kuin 2046?
Tiiviimpi, ainakin jos vertaa siihen Negative 2046 dokkariin.
[quote:49b692a26c="Jean-Babtiste"]Babylon 5 oli mahtava. Alku ok vaikka näytti kököltä, sitten meinas mennä sellaseks, ettei jaksanu kattoo, sit alko muuttuu mielenkiintoseks, sit alko muuttuu mielenkiintoseks, ja lopussa se oli parempaa kuin runkkaaminen. Ja se laatu parani koko ajan kaikessa, ei vaan juonessa. Ja tossa oli vielä sekin, että kävi lopussa kiinnostaa, että mitäs helvettiä niissä alkupuolen "tylsissä" jaksoissa oikeasti tapahtuikaan... Voisin hommata dvd:nä, tai sit mieluusti kattosin uusintana
Sama.[/quote:49b692a26c]Sama
[quote:dbfc968063="Jean-Babtiste"]Mun mielestä tv-historian parhaita juttuja on se Dallas-kauden avaus/päätös....
Ei jumalauta, ei ollu tuottajilla pokkaa tappaa Bobbya...[/quote:dbfc968063]
Oli myöskin mainio käänne, kun Dynastiassa se yksi kaveri oli kasvoleikkauksessa näyttelijän vaihtuessa, oliko juuri perheen homopoika Steven?
Kaikkinensa taisin diggailla Dynastiaa enämpi kuin Dallasta.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:d214f402a3="Katkennut petsari"][quote:d214f402a3="Jean-Babtiste"]Mun mielestä tv-historian parhaita juttuja on se Dallas-kauden avaus/päätös....
Ei jumalauta, ei ollu tuottajilla pokkaa tappaa Bobbya...[/quote:d214f402a3]
Oli myöskin mainio käänne, kun Dynastiassa se yksi kaveri oli kasvoleikkauksessa näyttelijän vaihtuessa, oliko juuri perheen homopoika Steven?
Kaikkinensa taisin diggailla Dynastiaa enämpi kuin Dallasta.[/quote:d214f402a3]
Parasta Dynastiassa oli yksi season final kun suku oli jossain Etelä-Amerikan maassa häissä ja jakso loppuu siihen kun sinne hyökkää tyyliin jonkun huumekartellin pikkuarmeija ja tykittää konekivääreillä koko juhlaväen matalaksi. Siitä jää tosiaan sellainen kuva että kaikki pääsee hengestään.
Sent from my iPhone 16
[quote:a8834b7a48="Katkennut petsari"]Kaikkinensa taisin diggailla Dynastiaa enämpi kuin Dallasta.
Eri. Kyl Dallas oli se juttu.[/quote:a8834b7a48]Tosin Dynastian alkumusa oli aika dynamiittia. Ja mikä nimi sarjalla: Dynastia. Ja Joan Collins oli pirun seksikäs muija, vaikka olikin vähä mua vanhempi.
[quote:c16c03f253="Tomsk"][quote:c16c03f253="Katkennut petsari"][quote:c16c03f253="Jean-Babtiste"]Mun mielestä tv-historian parhaita juttuja on se Dallas-kauden avaus/päätös....
Ei jumalauta, ei ollu tuottajilla pokkaa tappaa Bobbya...[/quote:c16c03f253]
Kaikkinensa taisin diggailla Dynastiaa enämpi kuin Dallasta.[/quote:c16c03f253]
Parasta Dynastiassa oli yksi season final kun suku oli jossain Etelä-Amerikan maassa häissä ja jakso loppuu siihen kun sinne hyökkää tyyliin jonkun huumekartellin pikkuarmeija ja tykittää konekivääreillä koko juhlaväen matalaksi. Siitä jää tosiaan sellainen kuva että kaikki pääsee hengestään.[/quote:c16c03f253]Tuottajat: "Ei yhtään kautta enää!"
...ja parin päivän päästä: "No prkl...jos nyt yks vielä..."
[quote:bfb72793f6="Jean-Babtiste"][quote:bfb72793f6="Tomsk"][quote:bfb72793f6="Katkennut petsari"][quote:bfb72793f6="Jean-Babtiste"]Mun mielestä tv-historian parhaita juttuja on se Dallas-kauden avaus/päätös....
Ei jumalauta, ei ollu tuottajilla pokkaa tappaa Bobbya...[/quote:bfb72793f6]
Kaikkinensa taisin diggailla Dynastiaa enämpi kuin Dallasta.[/quote:bfb72793f6]
Parasta Dynastiassa oli yksi season final kun suku oli jossain Etelä-Amerikan maassa häissä ja jakso loppuu siihen kun sinne hyökkää tyyliin jonkun huumekartellin pikkuarmeija ja tykittää konekivääreillä koko juhlaväen matalaksi. Siitä jää tosiaan sellainen kuva että kaikki pääsee hengestään.[/quote:bfb72793f6]Tuottajat: "Ei yhtään kautta enää!"
...ja parin päivän päästä: "No prkl...jos nyt yks vielä..."[/quote:bfb72793f6]
Juuri näin. Siinä oli myös tuottajilla hyvä sauma päästä eroon hankalista, lisää liksaa vaativista näyttelijöistä. "You can't kill me off". "Oh yeah?"
Sent from my iPhone 16
Tänään tulee Tapaus Friedman TV2:lta klo 22.05
en ole kolmekybänen emoboy
Tänään tulee Tapaus Friedman TV2:lta klo 22.05
Nyt se alko! KATTOKAA. Vaikuttaa hyvältä.
Katsonkin. Frikkiä...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Katsonkin. Frikkiä...
Vieläkin katson.
en nyt äkkiä tietysti muista, mutta lukiessani eilistä ilttistä satuin katsomaan Kylmän ringin jakson nimen, eikä se muistaakseni mitenkään sopinut erityisesti itse jaksoon - späm
bzort glorf bööth
Mä muistan näitä juttuja muutaman Jenkkien vuosilta. Jossain pikkukaupungissa joudutaan yhteisen psykoosin kouriin ja keksitään joku vuosia salaa toiminut satanistien pedofiilirinki...
Tästäkin jutusta paistaa läpi ettei kukaan noista tiedä kuinka vaikeaa on työntää asioita perseeseen.
Tai siis näin olen kuullut ... öh .... kröhöm.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan