You are not logged in.
Kärähtiköhän festarilla koko budjetti Dedsiihin, aikaisemmin julkaistun Gaten lisäksi nyt ohjelmassa myös Russellin ja Yeatsin soolokeikat..!
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Kärähtiköhän festarilla koko budjetti Dedsiihin, aikaisemmin julkaistun Gaten lisäksi nyt ohjelmassa myös Russellin ja Yeatsin soolokeikat..!
Ettei olis sellanen "kun nyt kerta"-tilanne?
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Gate eilen illalla Festival Of Endless Gratitude-festareilla Kööpenhaminassa. Keikka oli aika staattista dronetusta ja noise-sanaakin voi käyttää ainakin siinä mielessä, että musat tuli ihan helvetin kovaa! Se ei luonnollisestikaan ihan välity iphonen mikkien kautta. Gaten keikka oli ekan päivän ainoa must-juttu, ja olihan se varsin jees, mutta ei kuitenkaan millään muulla tasolla henkeäsalpaava kuin sen äänen voimakkuuden vuoksi.
Tänään sit The Dead C... Valitettavasti ilman Robbie Yeatsia, joka ei jostain syystä ole mukana. Oiskohan ollut jotain ongelmia Jenkkiviisumin kanssa tms, en ihan saanut selvää mitä Bruce Russell mulle kertoi. Ovat siis jatkamassa Tanskasta useammalle keikalle Ameriikkaan. Yatesin rumpuja kuullaan keikalla nauhalta/sämpleristä/tjms. Eivät ole koskaan ennen tämmöstä keikkaa soittaneet, joten saas nähdä...
Last edited by tomitarmo (17.09.2016 10:56)
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Tänään sit The Dead C... Valitettavasti ilman Robbie Yatesia, joka ei jostain syystä ole mukana. Oiskohan ollut jotain ongelmia Jenkkiviisumin kanssa tms, en ihan saanut selvää mitä Bruce Russell mulle kertoi. Ovat siis jatkamassa Tanskasta useammalle keikalle Ameriikkaan. Yatesin rumpuja kuullaan keikalla nauhalta/sämpleristä/tjms. Eivät ole koskaan ennen tämmöstä keikkaa soittaneet, joten saas nähdä...
kuullostaa jännältä! tuskin mokaavat tälläkään tapaa. Tai ehkä mokaus näiden kohdalla olis vaan vielä kovempi juttu!
Tack! Brucella taas toi hieno paita.
Mitä filttereitä oot tossa videossa käyttäny (ja mikä ohjelma?)?
tomitarmo wrote:
Tack! Brucella taas toi hieno paita.
Mitä filttereitä oot tossa videossa käyttäny (ja mikä ohjelma?)?
Iphonen 8mm kamera-app ja 70's filtteri. Kuva meni vähän turhan pimeäksi sillä, ja koitin sitä vähän parannellakin youtuben työkaluilla, mut eipä se paljoa siitä parantunut... Musat on toki parasta, vaikka kuvan laatu ei sitä olekaan.
Tänään sit vielä Bruce Russell soolona.
hianot kuvat - kiitos jakamisesta.
mites se russelin sooloilu? otitko videota?
maagista menoa!
Tyylikkäimmissä tupakkimiehissä nämä!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
tää uus kuullostaa siikahyvältä (jälleen kerran)
Troublea sais halvalla ameriikasta... 12,6 euroa posteineen
https://www.discogs.com/sell/release/8338687?ev=rb
tilasin jo oman kappaleeen... muutama noita taitaa olla lisääkin
Last edited by ba (17.11.2017 20:41)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Rangdan puoli on hyvä, mutta kannattaa ihan srsly hommata pelkästään Dead C:n puoliskon vuoksi. Eusa Killsin aikaista matskua ja aika vitun hyvää sellasta.
Dead C varmistunut Göteborgiin 5.6. ja jossain yhteydessä huhuttu yhtyeen saapumisesta Suomeen. Nyt jänskättää.
harmittaa jo valmiiks etten pääse paikalle vaik olis mikä päivämäärä ja aika.
Last edited by ba (15.03.2018 19:59)
Tosta Sidewaysista:
Onhan toi kokeellisemman ilmaisun tarjonta perjantaina aika köykänen verrattuna lauantaihin. Eipä noille oikein mitään yleensä voi. Eipä taida perjantaina tulla paljoa muuta katottua kuin Dead C, Preoccupations ja Kotilainen.
Last edited by dadadrlrl (29.03.2018 10:48)
Moi, tulin vähä nillittää, älkää hermostuko Muutamaa levyä tuossa kuulostelin. Ei tää ny mitenkään erityisen merkittävältä vaikuta Vähä laiskaa tusina-noisettelu-jamitteluläpsyttelyä. Ja paikoitellen vähä turhankin lo-fi. Livenä varmasti hyvä kokemus!
toivottavasti semmosta menoa livenä kuin tässä videossa:
veikkaan ettei ihan Sky menoa, vaan enempi tällästä:
tosiaan ihmettelin tuol NZ topsussa tätä, olin unohtanut tän Dead C topicin kokonaan.
oon huomannu internetissä ihmisten kommenteissa et on selkeää pettymystä Dead C:tä kohtaan, koska ovat kai odottaneet jotain pro-studio-noiserockia, vaik Deac C:n tapauksessa toi Noise rock ei oo mitään Ameriikan menoa, vaan tavallaan ihan omanlaistaan estetiikkaa. ite en oo jaksanu kuunnella bändin 80-luku juttuja oikeen ollenkaan, ja aika vähän biisi-vetoisia juttujakaan (paitti mitä nyt oli Harsh 70's:lla ja Trapdoorilla)... nykyisin maistuu enempi tollanen nykymuoto freejamitteluineen... et sen puoleen keikka kiinnostais kovasti. Kotilainen samana iltana toki plussaa - mut mää oon jumissa perheen kanssa toisella paikkakunnalla tuolloinkin.
Eipä kukaan pakota tykkäämään mistään.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
noiseidea wrote:dadadrlrl wrote:Eipä kukaan pakota tykkäämään mistään.
oletko surullinen, koska kukaan ei pakota?
Ehkä surullisuus kumpuaa nuoruuden muistoista. Siitä ajasta, kun oli pakko tykätä jostain kummasta, kun joku kiva tyttö (tai poika) tykkäsi sellaisesta. Ei se nyt pakottamita ollut, mutta vähän ehkä kuitenkin. Tai itseään sillon ehkä pakotti. Tai jostain pakotti. Oh no, I've said too much, I set it up. Eiku... Eihän tää nyt liity tähän mitenkään.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki