You are not logged in.
Phlegm wrote:Bardo Pond ja Dead C ois hieno nähä, vaikka en oo kohta varmaan kymmeneen vuoteen noitakaan bändejä kuunnellu. On vaan aika saatanan kalliit liput kahesta bändistä, kun käytännössä mikään muu noista esiintyjistä ei sano mulle yhtään mitään.
Avoimin mielin liikkeelle ja muitten forkkalaisten kanssa kaivelee nenää.
dadadrlrl avoimin mielin festareilla, what a time to be alive
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
dadadrlrl wrote:Phlegm wrote:Bardo Pond ja Dead C ois hieno nähä, vaikka en oo kohta varmaan kymmeneen vuoteen noitakaan bändejä kuunnellu. On vaan aika saatanan kalliit liput kahesta bändistä, kun käytännössä mikään muu noista esiintyjistä ei sano mulle yhtään mitään.
Eikö oo liikaa bändejä?
noiseidea wrote:dadadrlrl wrote:Phlegm wrote:Bardo Pond ja Dead C ois hieno nähä, vaikka en oo kohta varmaan kymmeneen vuoteen noitakaan bändejä kuunnellu. On vaan aika saatanan kalliit liput kahesta bändistä, kun käytännössä mikään muu noista esiintyjistä ei sano mulle yhtään mitään.
Eikö oo liikaa bändejä?
On. En tiedä miten aion jaksaa.
Sidewaysin musiikkiohjelman viimeinen julkistettava esiintyjä on Paperi T, joka esittää 15.6.2018 ilmestyvän Kaikki on hyvin -albuminsa kokonaisuudessaan ensimmäistä kertaa yleisön edessä. Ainutkertaisella keikalla kuullaan lisäksi muitakin valikoituja Paperi T -kappaleita.
Kelpaa
no niin ja täällä sitten taas
joo eiköhä tää ollu tän osalta tässä. en haluu kuulla paperi t:n levyä ennakkoon livenä viikkoa etukäteen vaan fiilistellä ensin keskiyöllä spotifylinkin kautta ja sit myöhemmin kuunnella syvemmin ennakkotilaamaltani vinyyliltä. järjetöntä tollanen et spoilataan koko levy mutta tää vaan oma mielipide. säälin kaikkia jotka menee tonne. sitä ekaa kuuntelukokemusta klassikkoalbumien kohdalla ei voi korvata, sama homma oli malarian pelon kanssa ja muistan sen vieläkin.
"kutsu mua ismaeliks, niiku se kirja teki"
Last edited by Kulli (06.04.2018 11:48)
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!
La-su lippu ostettu. Tuleepa nämäkin festarit nyt sitten testattua.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Paperi t, jonnejen Arno Kotro, antaa kyllä osuvasti kasvot näille kinkereille
Ei siinä, että olisin odottanut salaiselta ylläriartistilta kovasti mitään, mutta ehkä vastaisuudessa laittaa korvan taakse sen, että nää on kuitenkin aina jotain banaliteetteja. Sitä Paperi T mun mielestä on. Banaalia.
Ranet-ravintolan Premium Loaded Fries -konsepti laittaa ranskalaiset reilusti överiksi. Laadukkaiden ja rapeaksi paistettujen ranskalaisten päälle tulee tarkkaan harkittu sekoitus fine dining -tasoisia kastikkeita, tuoreita yrttejä ja maukkaita lisukkeita.
Ranet-ravintolan Premium Loaded Fries -konsepti laittaa ranskalaiset reilusti överiksi. Laadukkaiden ja rapeaksi paistettujen ranskalaisten päälle tulee tarkkaan harkittu sekoitus fine dining -tasoisia kastikkeita, tuoreita yrttejä ja maukkaita lisukkeita.
tohon vaan parit pesemätöntä premium potaattia premium artesaani rasvassa vähintään kolme kertaa fritattuna ja fine dining kastikkeet jonkun graffiti artistin asettelemana tolleen
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
euro vai fin-lavalla tarjoiltuna? saat itse valita!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kaikkea sitä
Sideways on jälleen paljon muutakin kuin musiikkia, ja tässä ensimmäinen setti tapahtuma-alueen aktiviteeteista: stand upia, tanssia, flippereitä, lintukaraokea , musavisabingoa, puhetta, drag show'ta, leffanäytöksiä. Paljon lisäyksiä vielä luvassa!
Sideways on jälleen paljon muutakin kuin musiikkia, ja tässä ensimmäinen setti tapahtuma-alueen aktiviteeteista: stand upia, tanssia, flippereitä, lintukaraokea , musavisabingoa, puhetta, drag show'ta, leffanäytöksiä. Paljon lisäyksiä vielä luvassa!
Ehkä siinä on tarkoitus matkia lintuja? En kyl tajua itsekään et mitä sen ois tarkoitus olla. Noh.
Ollaan sunnuntain krapulabändi. Krapula tunnetusti paranee hyvällä popmusiikilla.
Last edited by dadadrlrl (14.05.2018 14:10)
haluaisin myös virallisen selityksen miksei sitä dalforno(?)-pizzeriaa pyydetty mukaan, oli parhaat pizzat mitä koskaan olen syönyt
KZ wrote:Jaa nythän mää vasta hokasin, että tuolla uudella alueella ei sitten tietenkään ole niitä Teurastamon baareja. Vai onko?
Ei tietenkään oo. Pilalla! SO FUCKING PILALLA!http://forums.hipinion.com/images/smilies/custE.gif
Luetaan sitä foorumia
Lokaatiouudistus ihan mielenkiintoinen, mutta yksi iso plussa Teurastamolla oli B-Side Barin halpa tuoppi Vai oliko tätä edes sen ensimmäisen festarin jälkeen? Noh, uudessa paikassa ei ainakaan halpaa kaljaa saa
haluaisin myös virallisen selityksen miksei sitä dalforno(?)-pizzeriaa pyydetty mukaan, oli parhaat pizzat mitä koskaan olen syönyt
Valmistavatko vegaanista pizzaa?
bzort glorf bööth