You are not logged in.
Jean-Babtiste wrote:Oon ollu Sillassa vaan kaks kautta, pitäs yskä yrittää kattoo niitä seuraavia?
Mitä tämä on.
Hassuttelua
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Äh, vihaan yrittääkään keskustella näistä, mutta Altered Carbon oli yks parhaista mitä oon kattonu (scifi-hömppää, what? Verrataanko vaikka Star Trekkeihin...), ja Stranger Thingsin molemmat kaudet on ollu mieltä lämmittävää viihdettä (vaikka sillä tokalla kaudella olikin se yks "irrallinen jakso"). Toivottavasti Expanse jatkuu vielä. Mindhunter toki myös kova, Unabomber pitäis kattoa. Seuraavaksi Wormwood. Mr Robot myös helvetin nasta.
Uus Star Trek on kyl tosi hyvää scifiviihdettä. Paras sit Original Seriesin.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hassuttelija wrote:Jean-Babtiste wrote:Oon ollu Sillassa vaan kaks kautta, pitäs yskä yrittää kattoo niitä seuraavia?
Mitä tämä on.
Hassuttelua
Vakuuttavaa sellaista
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Flint Town
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Flint_Town
Vaikuttaa todella hyvältä dokumenttisarjalta parin jakson perusteella.
Doctor Foster - Vakuuttavaa draamaa, sopivan lyhyt. Eka kausi siis, en tiedä, haluunko nähdä ees toista.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Waco - Ihajjees(us) hömppää tämä. Tai en tiijä kuinka hömppää lopulta mutta kerron sit q on loppu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
x-filesin maanantainen jakso oli aika mainio, ja esitteli hauskasti niitä syitä, joiden takia en ole kauhean innostunut älykotiviritelmistä yms. nykyteknologian ihmeistä.
Pakanamaan kartta tuli katsottua. Herätti vähän ristiriitaisia tunteita. Tavallaan hyvinkin kiinnostava ja koukuttavakin. Toisaalta teknisessä ja muussakin mielessä aika pahasti vanhentunut. Ja se täytyy sanoa, että Mari Rantasilan ja Pirkka-Pekka Peteliuksen pitkähköt englanninkieliset keskustelut eivät oikein toimineet.
Mr. Show with Bob and David
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Flint Town
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Flint_TownVaikuttaa todella hyvältä dokumenttisarjalta parin jakson perusteella.
Samat sanat. Flixin puolella seurannassa myös norskijännäri Rajalla.
Arenaan kautta lähtevät puolestaan justsillään rullaukselle hauskan Torpedojen sekä ihastuttavan Unge Lovenden uudet kaudet.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
leposi wrote:Flint Town
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Flint_TownVaikuttaa todella hyvältä dokumenttisarjalta parin jakson perusteella.
Samat sanat.
En ollut huomannutkaan tuota viestiä. Just viikonloppuna aloitin Flint Townin ja ajattelin, että Poliisit-fani leposi varmaan tykkäisi
Halt and Catch Firen 4. kauden aloitin.
The end of the f***ing world
Varikset komentavat
Ugly Delicious. Kivaa ruokaviihdettä.
Fleabag
Varikset komentavat
Taboo, noin puolet nähty. Oikein hyvä, varsinkin Tom Hardy pääosassa. Se oli kiinnostavaa, kun haavaa ommeltaessa kuului Tanz mit Laibachin ensimmäinen ääni.
Taboo, noin puolet nähty. Oikein hyvä, varsinkin Tom Hardy pääosassa.
Mä en jaksanut tätä ekaa jaksoa pidemmälle. Jotenkin toi Tom Hardy alkanut rasittaa
Loven 3. kautta aloin. Helppoa hömppää.
EndloseAngst wrote:Taboo, noin puolet nähty. Oikein hyvä, varsinkin Tom Hardy pääosassa.
Mä en jaksanut tätä ekaa jaksoa pidemmälle. Jotenkin toi Tom Hardy alkanut rasittaa
Edellistä kirjoittaessa arvasin, että joku sanoisi Tom Hardya rasittavaksi. On ihan selvää, että hän on sen tyyppinen näyttelijä, joka on osalle ihmisistä vähän liikaa. Itse pidän hänestä paljonkin. Erityisesti Bronsonin nimiosa on jäänyt mieleen.
Last edited by EndloseAngst (16.03.2018 14:21)
Mä ole tykännyt Hardyn rooleista joissakin leffoissa (esim. Batman, Bronson ja Locke), kun taas Warrior, Mad Max, Revenant ja nämä tv-sarjat ovat aiheuttaneet tympääntymistä. Paras Tom Hardy aiheinen asia maailmassa oli kuitenkin Coogan / Brydon imitaatiot the Tripissä
Karppi
Karppi
Toivoin olevani Viimeisin ottamasi tatuointi -ketjussa
tai ihan sama kyllä tänne spämmiä mahtuu
Band of Brothers ja Taboo. Molempien avausjaksot vakuutti.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Tulin pitkästä aikaa foorumille, kun ajattelin, että täällä olis Temptation Island -keskustelua, mutta ei oo!
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Tulin pitkästä aikaa foorumille, kun ajattelin, että täällä olis Temptation Island -keskustelua, mutta ei oo!
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Magicians on ihan viihdyttävää nuoret aikuiset harry potter larppia.
Tänään sit X-files laitetaan pakettiin ainakin tän kauden osalta Saas nähdä miten auki homma jätetään, Gillian ei ainakaan vissiin ole jatkamassa jos sarjalle tulee jatkoa.
Oli muuten edellinen jakso varmaan paskin jakso X-filesin historiassa. Sitä edeltänyt, hantankin mainitsema jakso oli ihan vekkuli, vaikka jollain tapaa aika kaukana siitä, mikä mulle on X-filesia.
tai ihan sama kyllä tänne spämmiä mahtuu
no ihan mukavan vaihtelevia on jaksot ainakin olleet, mutta jos ei gillian jatka niin ei kyllä mitään järkeä tehdä enää jatkoa. ehkei kyllä järkeä jatkaa muutenkaan. voisi kuvitella että vika jakso ei enää olisi näitä irrallisia juttuja vaan että siinä taas käsiteltäisiin näitä sarjan syvempiä juonia, mutta katsotaan nyt.
Silicon Valley - kausi 5
Murhia ja kantrimusiikkia