You are not logged in.
Creep oli 5/5 biisi mun mielestä vuonna 1993 samoin kuin Smells Like Teen Spirit pari vuotta aiemmin. Tällaisten megahittien luonteeseen vaan kuuluu, että niihin kyllästyy, eikä ysärin jälkeen ole paljon kiinnostanut kuulla kumpaakaan biisiä. Olen 38-vuotias mies.
Creep oli 5/5 biisi mun mielestä vuonna 1993 samoin kuin Smells Like Teen Spirit pari vuotta aiemmin. Tällaisten megahittien luonteeseen vaan kuuluu, että niihin kyllästyy, eikä ysärin jälkeen ole paljon kiinnostanut kuulla kumpaakaan biisiä. Olen 38-vuotias mies.
todellisiin klassikoihin ei kyllästy ikinä, mutta smells like street spirit pesee creepin toki 6 - 1.
Eri, todellisiinkin klassikoihin voi kyllästyä ja sen takia kuuntelen mieluiten LP-mitassa musiikkia. Soittolistoja tai kokiksia kuuntelen hyvin harvoin, koska en halua ylisoittaa tiettyjä biisejä.
Tässä esimerkiksi lista klassikkobiisejä, joita ilman voisin hyvin elää loppuelämäni, vaikka useimmista olen joskus digannut
A1 Love Me Do 2:23
A2 Please Please Me 2:03
A4 She Loves You 2:22
A5 I Want to Hold Your Hand 2:26
A6 All My Loving 2:08
B1 A Hard Day's Night 2:34
B3 Eight Days a Week 2:45
B5 Ticket to Ride 3:10
B6 Yesterday 2:05
C1 Help! 2:19
C3 We Can Work It Out 2:16
C4 Day Tripper 2:49
C5 Drive My Car 2:27
D2 Michelle 2:42
D4 Girl 2:31
D5 Paperback Writer 2:18
D7 Yellow Submarine 2:39
A3 Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band 2:01
A7 All You Need Is Love 3:48
B2 Hello Goodbye 3:29
B6 Hey Jude 7:08
C1 Back in the U.S.S.R. 2:45
C3 Ob-La-Di, Ob-La-Da 3:11
C4 Get Back 3:12
D5 Let It Be 3:52
itse en ole kyllästynyt edes bohemian rhapsodyyn tai stairways to heaveniin, mutta tossa listassa toki pari kehnompaakin biisiä (all my loving ja ehkä she loves you), loppuihin en kyllästy ikinä. tai no, let it be ei kyllä mikään suosikki ole koskaan ollut, eikä kyllä i want to hold your handkään.
Teen spirit oli paras joskus 10-vuotiaana, myöhemmin teini-iässä muut biisit nousi ohi, ei siksi että tuo olisi puhkikulutettu vaan siksi että muut biisit on parempia.
Stairway to heaven ei kuulunut zepukkasuosikkeihin kun bändiä teininä alotteli kuuntelemaan, vasta 10 vuotta jälkeenpäin kolahti että OHA TÄÄ NY.
Biitlesin hitit ei ole kyllä koskaan tuntunu liian puhkikulutetuilta.
Last edited by KZ (13.02.2018 12:13)
ei crepsulit kiinnosta mutta katotaan toukokuussa uudestaan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
en tiedä onko tää poikkeava mielipide, mutta jack white tai ylipäätään white stripes ei ole koskaan merkinnyt mulle yhtään mitään, jättää ihan totaalisen kylmäksi, täysin yhdentekevää musiikkia.
en tiedä onko tää poikkeava mielipide, mutta jack white tai ylipäätään white stripes ei ole koskaan merkinnyt mulle yhtään mitään, jättää ihan totaalisen kylmäksi, täysin yhdentekevää musiikkia.
No nyt poikkeaa huh huh oivoi nyt nyt
WS vuoteen 2003 asti kovvoo paskoo
en tiedä onko tää poikkeava mielipide.
ei ole poikkeava mielipide.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
En muista yhtäkään White Stripesin biisiä. Pitäisiköhän kuunnella?
älä kuuntele. seven nation armyn pakkosyöttöä tulee sen verran että eiköhän maailma ole kuullut tuota böndiä ihan riittävästi
Jack White kyllä muutenkin yksi turhimpia tyyppejä ketä kitaraan on koskaan ilennyt tarttua.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
sepä se
eli KZ ainoa joka ei heitä offtopikkia aiheesta.
paraskin puhuja, fokitin vihaustopanderiin et muuta heitäkään kuin offaria
On niillä muitaki biisejä Seven nation army on vähä niinkö stripesien Teen spirit.
Eli poikkeava mielipide kuuluukin:
Vanha White stripes on vitu kova
Last edited by KZ (14.02.2018 16:00)
Seven nation army on vähä niinkö stripesien Teen spirit.
tarkoititko creep? eli ihan sairaan kova?
pitäis varmaan tsekkailla kun en tunne tapausta.
On niillä muitaki biisejä
Seven nation army on vähä niinkö stripesien Teen spirit.
Eli poikkeava mielipide kuuluukin:
Vanha White stripes on vitu kova![]()
KOKO White Stripes on iha vitu kowa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Itseasiassa lisään vielä, että kaikki mihin Jack White koskee, muuttuu kullaksi.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Tätä asiaa on sivuttu jo tuolla aiemmin, mutta siis Velvet undergroundin nimikkolevy on melko rankasti yliarvostettu. Levyn kappaleista ehkä 40-50% on hyviä.
vohoi vittu nyt kyllä
Klassisen orkesterin mukana olo "populäärimusiikissa" about poikkeuksetta blääh. Yksittäiset klassiset soittimet mukana jees, mutta full orchestral meiningin mukaan sekoittaminen not so.
KZ wrote:Tätä asiaa on sivuttu jo tuolla aiemmin, mutta siis Velvet undergroundin nimikkolevy on melko rankasti yliarvostettu. Levyn kappaleista ehkä 40-50% on hyviä.
vohoi vittu
nyt kyllä
osu oikeeseen topicciin
Tom Waitsin levyen tasoa laskee slovari/ballaadibiisit, etenkin ne missä on pelkkä piano/kitara. Se kuinka hyvä joku hänen levynsä on, riippuu täysin siitä, mikä on slovari-eislovari biisien suhdeluku.
Tom Waitsin levyen tasoa laskee slovari/ballaadibiisit, etenkin ne missä on pelkkä piano/kitara. Se kuinka hyvä joku hänen levynsä on, riippuu täysin siitä, mikä on slovari-eislovari biisien suhdeluku.
Jotkuthan väittää että SY:n levyjen laatu määrittyy sillä, miten monta biisiä Lee Ranaldolla on levyllä. Tää on toki täyttä paskapuhetta, koska eniten Ranaldon biisejä löytyy Daydream Nationilla (3), joka on toki hyvä levy, mutta jättää muita bändin vähintään yhtä hyviä levyjä tuolla legendamaineellaan varjoonsa. Sitä paitsi Leen pari biisua per levy-tahdista tuli jossain vaiheessa aika vakio.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Leonard Cohen. Periaatteessa tämän pitäisi maistua hyvin, mutta ei vaan pysty.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Leonard Cohen. Periaatteessa tämän pitäisi maistua hyvin, mutta ei vaan pysty.
Ainoa Leonard Cohenin levy, josta olen oikeasti osannut innostua, on Phil Spectorin tuottama Death of a Ladies' Man. Yleensä sitä on kai tapana pitää jokseenkin epäonnistuneena. Minusta se on hieno levy. Spector on tietysti se todellinen syy, minkä takia pidän siitä. Silti en ollenkaan väheksyisi myöskään Cohenin laulamista tai varsinkaan tekstejä. Yleensä minun pitää kiinnostua musiikista ennen kuin kiinnitän huomiota teksteihin. Luultavasti juuri se on minun kohdallani ongelmana Cohenin muiden levyjen suhteen.