You are not logged in.
nojoo, loppu repsäytti.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
En pidä Kenneth Branaghista.
eri
Last edited by barton_funk (15.02.2018 20:46)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Cameron Crowen eka. Ihan hyvä teinidraama. R.I.P. John Mahoney.
Nojoo.
Sent from my iPhone 16
Throw away your books, rally in the streets
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Baby Cart to Hades
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Dracula in Vegas
nytkyllä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Hommasin lone wolf & cub boxyn sitten viimeinkin. Shogun assassin katottu useasti ja muistaakseni päätösosa white heaven in hell nähty orionissa. SA on yhdistelmä pääosin tokaa osaa ja vähän ekaa. Osia on kuus yhteensä. Ammennettavaa riittää siis, äsken katoin ekan osan ja tuulettelin menemään, kun oli niin hyvä meno.
Lone Wolf and Cub: Baby Cart to Hades oli Orionissa.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ … poster.jpg
Juuri nyt olen jotenkin kiinnostunut maan alla tapahtuvista kauhufilmeistä, mutta tämä luolakauhuilu oli aika huono.
Oisko paras ja jännin maan alla tapahtuva kauhufilmi jos Alien 2 Sulla terra diskataan.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
EndloseAngst wrote:https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ … poster.jpg
Juuri nyt olen jotenkin kiinnostunut maan alla tapahtuvista kauhufilmeistä, mutta tämä luolakauhuilu oli aika huono.Oisko paras ja jännin maan alla tapahtuva kauhufilmi jos Alien 2 Sulla terra diskataan.
Joo, toi on todella hyvä. Laitoinpa kirjastosta tulemaan, jos vaikka katselisi uudestaan.
Kill Bill vol. 1
Tarantinoa sieltä heikommasta päästä. Ihan viihdyttävä toki. 3/5.
Lucy Liu
Last edited by Hassuttelija (22.02.2018 00:22)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Joe Caligula wrote:EndloseAngst wrote:https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ … poster.jpg
Juuri nyt olen jotenkin kiinnostunut maan alla tapahtuvista kauhufilmeistä, mutta tämä luolakauhuilu oli aika huono.Oisko paras ja jännin maan alla tapahtuva kauhufilmi jos Alien 2 Sulla terra diskataan.
Joo, toi on todella hyvä. Laitoinpa kirjastosta tulemaan, jos vaikka katselisi uudestaan.
"Uusista" kauhuleffoista teatterissa toi ja Nameless on semmoisia mitkä jänskytti ihan juupelisti. Kotitallenteelta en ole tsiigannut.
Kill Bill vol. 1
Lucy Liu
Onko heikompi kuin vaikka kaikki tämän jälkeen tulleet
Hassuttelija wrote:Kill Bill vol. 1
Lucy Liu
Onko heikompi kuin vaikka kaikki tämän jälkeen tulleet
En tiiä, enkä sellasta väittänytkään. Nähnyt vain Death Proofin, josta ei kauheasti muistikuvia, ja Inglourious Basterdsin, joka toki aivan eri tason vilimi.
how they run this show.
Oli tässä hetkensä. Eivät ne panokohtauksetkaan huonoja olleet. Mutta kun muu sisältö oli lopulta hyvin vähäistä, niin vähitellen alkoi kyllästyttää. Minusta tuntuu, että päähenkilöä ei ollut tarkoitettu ihan niin epämiellyttäväksi kuin mitä hän oli.
Last edited by EndloseAngst (24.02.2018 02:12)
Sent from my iPhone 16
pettymys
Last edited by barton_funk (24.02.2018 12:24)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oikein onnistunut satiirinen kauhufilmi. Olen vuoden aikana katsonut aika paljon kauhufilmejä ja tämä oli ilman muuta parhaasta päästä.
Last edited by EndloseAngst (25.02.2018 02:59)
Call Me By Your Name.
Kaunis oli kuin mikä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Bring me teh head of alfredo garcia
Mainio ei mihinkään johtavan hyödyttömien ponnistelujen, väkivallan ja julmuuksien esillepano. Carpe diem!
Hämärän vartija kertaan kolmannen
Jean-Babtiste wrote:Hommasin lone wolf & cub boxyn sitten viimeinkin. Shogun assassin katottu useasti ja muistaakseni päätösosa white heaven in hell nähty orionissa. SA on yhdistelmä pääosin tokaa osaa ja vähän ekaa. Osia on kuus yhteensä. Ammennettavaa riittää siis, äsken katoin ekan osan ja tuulettelin menemään, kun oli niin hyvä meno.
Lone Wolf and Cub: Baby Cart to Hades oli Orionissa.
Jea tästä käytiinkin jo keskustelut samassa pöydässä eri seurassa
Local Hero varmaan kuudennen kerran elämässäni, tällä kertaa Orionissa valkokankaalta.
Licence to Kill
Last edited by Hassuttelija (04.03.2018 13:27)
how they run this show.
Death Wish V: The Face of Death
Räjähtävä, kauko-ohjattava jalkapallo
Manaaja
Upea elokuva
Poltergeist
Kunnon Spielberg-lässytystä. Stranger Thingsihan on pöllitty ihan suoraan tästä.
Last edited by jookcha (05.03.2018 14:04)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Paranormal Activity
Paskaa.
how they run this show.
Get Out
Hyvä elokuva.
how they run this show.
Prinsessa Mononoke
Henkien kätkemä
how they run this show.